Ik ookquote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat je overal lekker kan liggen! Ik ben echt jaloers!
Ouch! Niet lekker kunnen liggen is echt heel vervelendquote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook
Sinds die valpartij van gisteren kan ik echt niet meer normaal liggen
Welke debiel valt er dan ook voor de deur van het ziekenhuis![]()
Och, valt wel mee. Mijn schoenen zijn er erger aan toequote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ouch! Niet lekker kunnen liggen is echt heel vervelendIk hoop voor je dat het snel beter gaat
Ik vermoed dat je moeder liever heeft dat je schoenen kapot zijn dan jijquote:Op maandag 28 november 2011 20:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Och, valt wel mee. Mijn schoenen zijn er erger aan toe
Vannochtend toen ik opstond was het heel even een vloek en tier momentje maar kan er nu wel weer redelijk op lopen
Mijn moeder vermoord me als ze mijn schoenen ziet![]()
Jaquote:Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je moeder liever heeft dat je schoenen kapot zijn dan jij
Waar kun je beter vallen dan recht voor het ziekenhuis?quote:Op maandag 28 november 2011 20:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook
Sinds die valpartij van gisteren kan ik echt niet meer normaal liggen
Welke debiel valt er dan ook voor de deur van het ziekenhuis![]()
Mja, wisselend eigenlijkquote:Op maandag 28 november 2011 20:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja
Dat is ook wel weer zo
Fijne dag gehad?
In het ziekenhuis!quote:Op maandag 28 november 2011 20:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waar kun je beter vallen dan recht voor het ziekenhuis?
Maar sneller kan medische hulp niet voorhanden zijn!quote:Op maandag 28 november 2011 21:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
In het ziekenhuis!
Je voelt je alleen wel als een enorme idioot. Gelukkig had ik geen publiek
Of de bewakingscameraindegatenhoudenman heeft even gelachen.
En zijn twee vrienden:quote:Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef Bastard het volgende:
"soms zoek je problemen met de verkeerde man, ik ben zo'n man"
Clint Eastwood
quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]![]()
Die kattenGeweldig
Deze luisterde ik vroeger altijd met mijn ouders als we in de auto zaten
Topicreeks: voorspelling 2012quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
BS kijk eens of het nu wel klopt?
Bans mogen niet besproken wordenquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
Wat doen jullie toch dat tru usertjes een postban krijgen.
Hey Bengeltjequote:Op dinsdag 29 november 2011 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
Wat doen jullie toch dat tru usertjes een postban krijgen.
Volgens mij zijn die gewoon graag straatkat.quote:Op maandag 28 november 2011 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
Omdat ze verwilderd zijn he. En een soort angst misschien?
Ben je erg dankbaar.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bans mogen niet besproken worden
Maar sommige users maken het zo erg bont, en na keer op keer op keer op keer aanspreken en goodwill tonen, en weer proberen kom je tot de conclusie dat je soms iemand beter kwijt dan rijk bent.
Dus werd een permban.
Maar ja, dat werd doorklonen waar je u tegen zegt natuurlijk.. dus wat doe je dan? Weer loslaten op FOK! met uitzondering van TRU
Dus nu is dat gezwel op andere tere fora bezig.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Bengeltje.
Heb nog een leuke voor je (wel een beetje lang, maar je ligt in een deuk)
Ongetwijfeld, wie wil er nou niet een meegaande user die aardig is voor de medemens ook al heeft hij/zij een afwijkende mening.quote:
En? Test gelukt?quote:
Dat lag niet aan mij, zie FBquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:51 schreef Bastard het volgende:
Ik mag niet in het FB topic van TRU meer posten ( geen rechten
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |