Deze is ook zo grappigquote:
Huh maar je had toch eerst een andere baan toen jeje oude baan ging opzeggen, of nou ineens niet meer dus?quote:Op maandag 28 november 2011 14:51 schreef MissVanity het volgende:
Het leven zit vol verrassingen jongens!! Ik krijg net te horen dat er voorlopig geen werk voor me is, ik ben al een week over tijd en ik voel me geweldig!!!
![]()
Wat dus eigenlijk niet zou moeten. Maar ik ben zo lekker bezig in huisIk voel me helemaal een huisvrouw
Ben wel gelijk gaan solliciteren. 2 sollicitaties in de zorg en 1 in de technische wereldDingen in elkaar zetten. Nou maar hopen dat ik snel iets hoor!
Mmm, best wel een goed ideequote:Op maandag 28 november 2011 14:45 schreef Bastard het volgende:
Wanneer neem jij nou eens een kat in huis Lavenderr, zulke lieve knuffelbeestjes
Ho stop! Dit soort nieuws verstopt tussen de rest van je postquote:Op maandag 28 november 2011 14:51 schreef MissVanity het volgende:
Het leven zit vol verrassingen jongens!! Ik krijg net te horen dat er voorlopig geen werk voor me is, ik ben al een week over tijd en ik voel me geweldig!!!
![]()
Wat dus eigenlijk niet zou moeten. Maar ik ben zo lekker bezig in huisIk voel me helemaal een huisvrouw
Ben wel gelijk gaan solliciteren. 2 sollicitaties in de zorg en 1 in de technische wereldDingen in elkaar zetten. Nou maar hopen dat ik snel iets hoor!
Je bent zwanger? Proficiat. Geniet van die tijd het vliegt allemaal zo snel voorbij.quote:Op maandag 28 november 2011 14:51 schreef MissVanity het volgende:
![]()
Nu niet meer dusquote:Op maandag 28 november 2011 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Huh maar je had toch eerst een andere baan toen jeje oude baan ging opzeggen, of nou ineens niet meer dus?
Dat is mooi zeg hee
Goed dat je meteen aan het solliciteren gaat!
Als klein cadeautje, nou niet slecht deze maandquote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nu niet meer dusTenminste sowieso deze maand niet. Net mijn vriend gesproken. Hij is gelukkig niet boos. We redden het financieel voorlopig wel. Dus ik ga maar eens genieten van deze vrijheid. Want zo voelt het momenteel.
Haha! Ik heb negatief getest afgelopen zaterdag. Ik geef het nog een week en dan test ik nog een keer. Maar wie weet ben ik zwangerquote:Op maandag 28 november 2011 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ho stop! Dit soort nieuws verstopt tussen de rest van je post
Dit kan inderdaad allemaal meespelen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef Bastard het volgende:
Oh wacht sinds wanneer is een week over tijd meteen zwanger?
Stress kan een factor wezen, baan opgezegd, spanning van de meeting.. kan nog komen hoor.
Als een vrouw denkt dat het van de stress is dan wacht ze wel met zoiets zeggen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef Bastard het volgende:
Oh wacht sinds wanneer is een week over tijd meteen zwanger?
Stress kan een factor wezen, baan opgezegd, spanning van de meeting.. kan nog komen hoor.
Ik hoop het zo voor jequote:Op maandag 28 november 2011 15:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Haha! Ik heb negatief getest afgelopen zaterdag. Ik geef het nog een week en dan test ik nog een keer. Maar wie weet ben ik zwanger![]()
Spannend, leuk, eng...
Het was via het uitzendbureau. Degene met wie ik had gesproken werkt er ook ineens niet meerquote:Op maandag 28 november 2011 15:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop het zo voor je![]()
Maar je hád toch al een andere baan? Dat kunnen ze toch niet zomaar afzeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Ik zou wel zo'n leuke cyperse kater willen.quote:Op maandag 28 november 2011 14:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er zijn zulke lieve poezels te vinden.. en altijd makkelijk!
Hier spreekt de ervaring.quote:Op maandag 28 november 2011 15:16 schreef Bastard het volgende:
Ach nog tijd zat om te vasten als het over een week wel positief blijkt, foliumzuur, vitamine, geen of matig alcohol, geen of matig roken, geen brie, geen filet american, parmaham
quote:Op maandag 28 november 2011 15:16 schreef Bastard het volgende:
Ach nog tijd zat om te vasten als het over een week wel positief blijkt, foliumzuur, vitamine, geen of matig alcohol, geen of matig roken, geen brie, geen filet american, parmaham
quote:Op maandag 28 november 2011 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier spreekt de ervaring.
Luister naar hem Missy
Ja ik zag ook zo'n grijze voor jequote:Op maandag 28 november 2011 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou wel zo'n leuke cyperse kater willen.
Nou heb ik het 3x meegemaakt en iedere keer zijn er weer andere regeltjes of adviezen, tijdens de zwangerschap maar ook in kraamtijd. Roken is natuurlijk niet gezond, maar te fanatiek sporten is ook niet echt lekker, goede voeding is ook belangrijk, en natuurlijk rust pakken, maar een keer een bruin biertje mag ook wel.. dus even kijken wat je verstand zegt denk ik vooral.quote:Op maandag 28 november 2011 15:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]Maar dat is zo lekker
![]()
Haha. Komt helemaal goed. Niet drinken is totaal niet moeilijk voor me. Stoppen met roken wordt lastig. Maar er is geen beter moment om te stoppen
Ik heb een cyperse poes. Ze is prachtig. En heel aanhankelijk. Even foto maken hoorquote:Op maandag 28 november 2011 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou wel zo'n leuke cyperse kater willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |