quote:
Dat het me niet echt heeft kunnen grijpen. Toen had ik de leeftijd dat ik Mario en Street Fighter toffer vondquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:22 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind ALTTP echt baaas, mijn favo game op de SNES.
Hoe bedoel je passief?
Of als je een GBA of DS hebt. Op MP ook wel te vinden in de GBA cart.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat het me niet echt heeft kunnen grijpen. Toen had ik de leeftijd dat ik Mario en Street Fighter toffer vond
Binnenkort maar eens op de Virtual Console aanschaffen
Ik begreep pas vanaf OoT, 1998 dus, dat Nintendo niet alleen maar Mario-spellen maakt.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:22 schreef MaximusTG het volgende:
Ik denk dat het lekkerder speelt op de Virtual Console... Voor mij was OoT ook de eerste Zelda die ik "echt" speelde. Nog steeds vind ik het jammer dat ik, en mn broertjes, nooit Zelda op de NES of SNES gekocht hebben.. Zaten inderdaad ook meer in de Mario richting. Het was natuurlijk ook wel een andere tijd (god, nu klink ik oud), en je kon natuurlijk niet zien of die game nu echt wat was, omdat je geen internet had, de tijdschriften erover te duur waren voor ons, en niemand die we kenden het spel had.
Dan blijf je maar bij wat je kent. SMW1, SMW2, Mario Kart, Mario Paint.. Waren trouwens best duur die games voor de SNES. 129 gulden als ik met niet vergis.
heiligschennisquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef MikeyMo het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat die eerste Zelda me nooit heeft kunnen bekoren
Ik zou er even mee terug gaan waarna de winkel geheid gaat zeggen dat je te laat bent en ze niets voor je kunnen doen. In dat geval een brief naar het hoofdkantoor van betreffende winkel sturen. Ik hoop alleen dat er nog goeie bundels, met gouden Wiimote dus, zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef CoExist het volgende:
Ti's gewoon een witte Wii-mote en er staat niets op. Hij komt gewoon nieuw uit de winkel gekocht op de dag van de release.
Grote kans dat de gasten in de winkel er zelf even mee gespeeld hebben en de verkeerde controller terug in de doos hebben gedaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef CoExist het volgende:
Ti's gewoon een witte Wii-mote en er staat niets op. Hij komt gewoon nieuw uit de winkel gekocht op de dag van de release.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |