Met een meer dan terechte voorsprong voor Barcelonaquote:
En dat mag hij vinden, maar houd dat alsje alsjeblieft voor jezelf en laat het niet je commentaar dusdanig beinvloeden dat je maar wat roept indien Barcelona aan de bal isquote:
Ik hou ontzettend veel van voetbal! vandaar dat ik ook een pleurishekel aan Barcelona en Messi heb. Het constante spelbederf en antivoetbal van hun hoort niet op de velden thuis.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je constant tackles op je enkels krijgt door bou7wvakker ga je idd een ker liggen.
Hou je el van voetbal
noh dat mag je niet zeggen joh.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik hou ontzettend veel van voetbal! vandaar dat ik ook een pleurishekel aan Barcelona en Messi heb. Het constante spelbederf en antivoetbal van hun hoort niet op de velden thuis.
Dat was Busaccaquote:Op woensdag 23 november 2011 21:30 schreef Blancos het volgende:
Stark, is dat niet die scheidsrechter die Barcelona hielp in de thuiswedstrijd tegen Arsenal?
Al klaargekomen?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef tong80 het volgende:
Mooie TT.
Wat is dit Barcelona toch genieten.
Alsof ze tetgen één of ander vlubje thuis spelen.
De geest van Cruijff hebben ze daar wel te pakken
Briljant
Juist! Milanquote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik hou ontzettend veel van voetbal! vandaar dat ik ook een pleurishekel aan Barcelona en Messi heb. Het constante spelbederf en antivoetbal van hun hoort niet op de velden thuis.
Ze spelen het mooiste voetbal van de planeet man. Er is gewoon niet beters te vinden dat dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Da's de enige scheids die beter is dan Blomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |