Je linker hand ja?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt niet winnen darling ik heb LH achter me
Klopt, gaarne nog wat verder bukken!quote:Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt niet winnen darling ik heb LH achter me
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik prefereer "Hork", "Klootzak" of als het echt nodig is "Meneer"
Pas op, ik kan oorlog kijkenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ahhhhhh koetsjie koetsjie koeeeee! * LompeHork kriebelt onder kin
I pay attention to her.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ze toch niet, geef haar geen aandacht___!
Dan had jequote:
moeten schrijven.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ze toch niet, geef haar geen FOK!-aandacht___!
Ik dacht, nathan kent mij zo goed, die heeft dat wel doorquote:Op woensdag 23 november 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan had je
[..]
moeten schrijven.
Ik ken je nog maar sinds het weekend dudequote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht, nathan kent mij zo goed, die heeft dat wel door![]()
* Tchock wordt geconfronteerd met harde realiteit![]()
* Tchock meer harde realiteitquote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ken je nog maar sinds het weekend dude
Ik denk niet dat je iemand ooit echt kent via een forum. Maar hé, wie ben ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een half jaar over gaat, voordat je iemand echt kent via een forum.
Ik denk dat je best iemand kan leren kennen via een forum en ik doe al een jaar of 5/6 aan fora.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iemand ooit echt kent via een forum. Maar hé, wie ben ik.
Ja, leren kennen wel ja. Maar zonder ooit te ontmoeten écht kennen betwijfel ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je best iemand kan leren kennen via een forum en ik doe al een jaar of 5/6 aan fora.
Ik weet het niet, ik heb Flippiee nog nooit irl ontmoet, maar heb toch het idee haar te kennen. In ieder geval op dezelfde manier waarop ik mijn vrienden ken.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, leren kennen wel ja. Maar zonder ooit te ontmoeten écht kennen betwijfel ik.
Amen broeder, amen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:59 schreef Tchock het volgende:
Teringchristus dat is het mooiste doelpunt dat ik in hele lange tijd heb gezien.
Nu een beetje ingekakt wel... Alhoewel...quote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef LompeHork het volgende:
Ah, dan toch maar even aanzetten. Zo op het laatste moment
Kun je nog 20 minuten genieten. Het is best wel een spectaculaire wedstrijdquote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef LompeHork het volgende:
Ah, dan toch maar even aanzetten. Zo op het laatste moment
Jaja dat weten we ookquote:Op woensdag 23 november 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mannen die niet van voetbal houden en geen homoseksueel zijn
Daar is een heul forum over, moet dat nou echt hierquote:
Oké, dan mogen we dus alleen nog maar over roken praten. Ik rook niet vast, ben snel weg hier denk ik danquote:Op woensdag 23 november 2011 22:34 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Daar is een heul forum over, moet dat nou echt hier![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Het was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, dan mogen we dus alleen nog maar over roken praten. Ik rook niet vast, ben snel weg hier denk ik dan
Sarcasme en internet...quote:Op woensdag 23 november 2011 22:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:36 schreef SpermaDonor het volgende:
Ome Hork
Kan ik 475 euro lenen van je ?WauwieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In een kluis jahquote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Tchock het volgende:
Als ik heel rijk ben ga ik allemaal van dat soort whisky's kopen en dan in een speciale kast zetten
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:36 schreef SpermaDonor het volgende:
Ome Hork
Kan ik 475 euro lenen van je ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is prima, als jij mij £15600 leent!
http://www.whiskyshop.com(...)ear-old-PID3112.aspx
Dan heb je altijd die kleine nog, duur glas wordt het danquote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef SpermaDonor het volgende:
Je zal maar zo'n fles laten vallen
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]Is prima, als jij mij £15600 leent!
http://www.whiskyshop.com(...)ear-old-PID3112.aspx
Yep! En dit is nog maar een webshopquote:Op woensdag 23 november 2011 22:42 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]![]()
Zijn er nu echt mensen die dat er voor over hebben?
Waarom niet? Als je genoeg geld verdient om je niet meer om geld zorgen te hoeven maken lijkt het me geweldig zoiets te proeven.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:42 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]![]()
als ik miljonair had geweest had ik sowieso flesje gehaald, kijk dan hoe vet dat zou staan in een elitaire drankenkastquote:Op woensdag 23 november 2011 22:42 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]![]()
Ik betwijfel trouwens of ze in de praktijk zulke flessen via de webshop verkopen. Veel te weinig informatie.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep! En dit is nog maar een webshop
Zeker wel! Verder kan info daar ook gewoon opgevraagd worden, heb ik ook eens gedaan (hoewel niet voor zo'n dure whiskyquote:Op woensdag 23 november 2011 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik betwijfel trouwens of ze in de praktijk zulke flessen via de webshop verkopen. Veel te weinig informatie.
Maar is die whisky nu echt veel lekkerder dan een normalen Highlander ?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep! En dit is nog maar een webshop
Lijkt me ook wel hoor, dat is het probleem niet, maar het blijft gewoon een drankje.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je genoeg geld verdient om je niet meer om geld zorgen te hoeven maken lijkt het me geweldig zoiets te proeven.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:43 schreef leeell het volgende:
[..]
als ik miljonair had geweest had ik sowieso flesje gehaald, kijk dan hoe vet dat zou staan in een elitaire drankenkast
Kwestie van smaakquote:Op woensdag 23 november 2011 22:55 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar is die whisky nu echt veel lekkerder dan een normalen Highlander ?
De sommelier van een restaurant waar ik ooit als kok werkte moest vanuit de kelder in voor een fles wijn van ~¤100,-. Met dat ie het smalle trapje weer opkomt glijdt ie van een tree af. In een wilde beweging gooit ie de fles omhoog en wilt hem weer vangen. Maar in plaats dat ie hem vangt, bokst ie de fles tegen een wijnrek aan die daardoor deels instort/omvalt (Ik weet niet hoe je het precies moet beschrijven..). Het resultaat was 24 flessen wijn die gebroken waren. Nou is het op zich niet zo erg als het huiswijnen waren. Alleen dit waren dure flessen met een totaal bedrag van ongeveer ¤10.000,-. Mn werkgever was niet echt blij die dagquote:Op woensdag 23 november 2011 22:39 schreef SpermaDonor het volgende:
Je zal maar zo'n fles laten vallen
Zo heb ik wel eens als keukenhulpje in een Thaïs restaurant per ongeluk met de bordenverwam kast tegen een vaas van eeen paar ruggen aangestoten die in een paar duizend stukken vielquote:Op woensdag 23 november 2011 23:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
De sommelier van een restaurant waar ik ooit als kok werkte moest vanuit de kelder in voor een fles wijn van ~¤100,-. Met dat ie het smalle trapje weer opkomt glijdt ie van een tree af. In een wilde beweging gooit ie de fles omhoog en wilt hem weer vangen. Maar in plaats dat ie hem vangt, bokst ie de fles tegen een wijnrek aan die daardoor deels instort/omvalt (Ik weet niet hoe je het precies moet beschrijven..). Het resultaat was 24 flessen wijn die gebroken waren. Nou is het op zich niet zo erg als het huiswijnen waren. Alleen dit waren dure flessen met een totaal bedrag van ongeveer ¤10.000,-. Mn werkgever was niet echt blij die dag
Ik heb zelf nooit iets echt duurs gebroken of kapot gemaakt. Laat me even afkloppen... Maar ik wel al verschillende dingen meegemaakt die collega's, al dan niet per ongeluk, kapot hebben gemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens als keukenhulpje in een Thaïs restaurant per ongeluk met de bordenverwam kast tegen een vaas van eeen paar ruggen aangestoten die in een paar duizend stukken viel
Ik pieste haast in mijn broek, maar die man was niet boos eigenlijk .
Daar heb ik ook nooit last van gehad. Ja, wel eens een glas. Maar per jaar is nog steeds op 1 hand te tellen. Maar ik heb collega's meegemaakt die aan de lopende band glazen laten vallen en ik kan dat dus echt niet begrijpen..quote:Op donderdag 24 november 2011 00:14 schreef Tchock het volgende:
Het enige wat ik kapot heb gemaakt is glazen. Hele bootladingen er van. Ik denk dat mijn record op 20 tegelijk staat
Ik breek af en toe glazen bij afdrogen. Maar veel vaker dat gasten mij aanstoten terwijl ik volle dienbladen draagquote:Op donderdag 24 november 2011 00:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nooit last van gehad. Ja, wel eens een glas. Maar per jaar is nog steeds op 1 hand te tellen. Maar ik heb collega's meegemaakt die aan de lopende band glazen laten vallen en ik kan dat dus echt niet begrijpen..
Ik lag rond 9 uur al in bed te vergaan van de pijn. Nu klaarwakker.quote:Op donderdag 24 november 2011 02:39 schreef Tchock het volgende:
Ik lig al in bedDat is een vroegterecord van minstens twee weken.
Whut whut whut?quote:
Hoi jijquote:
Wat is dit nu voor 0229-nonhosselspirit?quote:Op donderdag 24 november 2011 11:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gister gewoon seks afgeslagen, ik had er geen zin in
Dat is echt de eerste keer in mijn leven__
S04E03quote:Op donderdag 24 november 2011 11:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wowow en gewoon weer om 9 uur wakker ook
Welk seizoen zit je nu al ?
Ik heb het wel nodig, krijg het alleen niet!quote:Op donderdag 24 november 2011 11:27 schreef LompeHork het volgende:
Hups heeft heul geen slaap nodig!
Ja sorry ik was ziek en had veel knoflook gegeten, voelde me dus onaantrekkelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 11:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor 0229-nonhosselspirit?
[ afbeelding ]
Onmogelijk!quote:Op donderdag 24 november 2011 11:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja sorry ik was ziek en had veel knoflook gegeten, voelde me dus onaantrekkelijk
Harder proberenquote:Op donderdag 24 november 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het wel nodig, krijg het alleen niet!
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja sorry ik was ziek en had veel knoflook gegeten, voelde me dus onaantrekkelijk
Ik doe mn best!!quote:Op donderdag 24 november 2011 11:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Harder proberen
[..]Whehe je moet ook geen knoflook eten als je ziek bent, had je beter kippensoep kunnen nemen en toch even een flinke beurt kunnen maken, zweet je het tenminste uit.
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier heeft bijna iedereen dat Amsterdamse accent dus is niet speciaal meer
Ik heb er zin inquote:Op donderdag 24 november 2011 11:47 schreef LompeHork het volgende:
Ah, volgende week vrijdag de meet al
Het blijft een geil accentquote:Op donderdag 24 november 2011 11:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier heeft bijna iedereen dat Amsterdamse accent dus is niet speciaal meer
Hoe meer Amsterdams pratende mensen hoe beter imhoquote:Op donderdag 24 november 2011 11:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem! Veel toffe users(en tevens mijn eerste meet
) Ik vind dat S_S_B ook gewoon moet komen
Ik heb niet zo'n accent hoor, ik kom gewoon van het boerenlandquote:Op donderdag 24 november 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe meer Amsterdams pratende mensen hoe beter imho
He wat jammer nouquote:Op donderdag 24 november 2011 11:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n accent hoor, ik kom gewoon van het boerenlandals het trouwens een achteraf kroeg zou zijn, zou ik geheid verdwalen
/carequote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
/care
Het gaat mij om het accent
Ik ben er neit bij.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:47 schreef LompeHork het volgende:
Ah, volgende week vrijdag de meet al
Neeeee je spreekt toch geen West-Fries hehquote:Op donderdag 24 november 2011 11:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]Noh jojje, hejje't al heurt? Ik spreek heul geen Ammesterdams jong!
Ik las het, jammer welquote:
Onder andere, maar niet normaal gesproken hoor, gewoon Noord Hollands, maar verre van Amsterdamsquote:Op donderdag 24 november 2011 13:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Neeeee je spreekt toch geen West-Fries heh?
Cantus is ook belangrijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik las het, jammer wel
[..]
Onder andere, maar niet normaal gesproken hoor, gewoon Noord Hollands, maar verre van Amsterdams
krijg difterie.quote:
Neuh, ik weet wel wat het inhoud hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tijd voor een lesje topografie inderdaad
Valt gelukkig mee, of tenminste, mensen uit Noordelijke provincies weten het wel, de rest heeft vaak geen weet inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weet je hoeveel mensen denken dat je daadwerkelijk uit de provincie Friesland komt wanneer je zegt dat Hoorn in West-Friesland ligt
quote:
Alweer?quote:
Sterkte man.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En nu ga ik een bakkie koffie halen bij de ouderlijke eenheideven langs S_S_B's huis scheuren met de Corolla
Sterkte.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt gelukkig mee, of tenminste, mensen uit Noordelijke provincies weten het wel, de rest heeft vaak geen weet inderdaad
[..]
En nu ga ik een bakkie koffie halen bij de ouderlijke eenheideven langs S_S_B's huis scheuren met de Corolla
Kinkhoest?quote:
Kijk, dat is alweer een tijd geleden.quote:
Je wil het wel weer?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk, dat is alweer een tijd geleden.
Al zin in RHCP?quote:
Van wat ik heb gehoord zijn de optredens van RHCP altijd welquote:Op donderdag 24 november 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben een paar jaar terug naar het concert van de RHCP's in het Gofferpark in Nijmegen of zo
Was echt megavooral dat die Michey Avelon (of zo) van het voorprogramma weggejoeld werd.
Hij kwamon stage in zijn blote reet met een joint in zijn bek
Hoesten als een beest. Nee dank je.quote:
Jazeker. Ik kan niet wachten.quote:
Komend jaar komen ze weer naar het Goffertpark. Een keer raden wie al kaartjes heeft.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben een paar jaar terug naar het concert van de RHCP's in het Gofferpark in Nijmegen of zo
Was echt megavooral dat die Michey Avelon (of zo) van het voorprogramma weggejoeld werd.
Hij kwamon stage in zijn blote reet met een joint in zijn bek
Goed geregeld van je broertjequote:Op donderdag 24 november 2011 13:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoesten als een beest. Nee dank je.
[..]
Jazeker. Ik kan niet wachten.
[..]
Komend jaar komen ze weer naar het Goffertpark. Een keer raden wie al kaartjes heeft.
quote:Op donderdag 24 november 2011 13:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weet je hoeveel mensen denken dat je daadwerkelijk uit de provincie Friesland komt wanneer je zegt dat Hoorn in West-Friesland ligt
Een koe is geen bus !quote:
"Het westen van Friesland" uiteraard.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
heet het stuk Friesland aan de westkust eigenlijk?
Waarheid als een koe!!quote:
Morgen pasquote:Op donderdag 24 november 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weekend! Zou tijd worden heuheuheu!!
Dat is leukquote:
Zo moe?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heel leuk!
Ik zit knikkebollend in de bus meh.
Ben blij voor je!quote:Op donderdag 24 november 2011 17:48 schreef JanPiraat het volgende:
Awwwik kan morgen weer hugs ontvangen
Awwquote:Op donderdag 24 november 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben blij voor je!
Ik moet nog heel lang wachten voor ik weer een stevige knuffel ga krijgen
Ja zielig hequote:
Die verdien jij zeker jaquote:Op donderdag 24 november 2011 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben blij voor je!
Ik moet nog heel lang wachten voor ik weer een stevige knuffel ga krijgen
Dat zit er niet in. Over 8 dagen op zn vroegstquote:Op donderdag 24 november 2011 18:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die verdien jij zeker jaik hoop voor je sneller dan verwacht !!
Aha het bekende faalfoonmysterie.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik wilde er nog meer zetten, maar mn telefoon deed raar
Kijksequote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha het bekende faalfoonmysterie.
Heb ik ook regelmatig last van.
Enniehoe, ik ga weer Dexter kijken. Dank je wel Ezechielk
S04E07quote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
KijkseHoever ben je ondertussen?
Ja seizoen 3 was een harde dobber. Moest ik me echt doorheen worstelen. Dit seizoen isquote:
* Huppelmuts propt een lolly bij Klinkertje dr mond inquote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil snoepen, mag ik snoepen?
Ligt eraan wat je wilt snoepen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil snoepen, mag ik snoepen?
Hela!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts propt een lolly bij Klinkertje dr mond in
Koekje? Snoepje? Chipjes?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilt snoepen.
Geen idee. Van die look o look dingenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela!
Welke smaak?
[..]
Koekje? Snoepje? Chipjes?
Ja die.quote:
ik heb nog nooit choco vanille gehadquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mijn favoriet wel ja
niet dat ik veel lolly's eet, is alweer tijdje geleden
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb nog nooit choco vanille gehad
Dat drink ik liever hoorquote:
Ik zuig liever eraan.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat drink ik liever hoor
Even quoten hoor. Gewoon om het uit verband te kunnen trekkenquote:
Voorspelbaar +1.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even quoten hoor. Gewoon om het uit verband te kunnen trekken
Foto's van jezelfquote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat kan ik nou in mn fotoboek stoppen?
Een haarlokje van jezelf en tekeningen van vroegahhquote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een paint van mij, doet mono ook. Of een wijze quote van mij, dat doen mensen ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze UIquote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een paint van mij, doet mono ook. Of een wijze quote van mij, dat doen mensen ook.
Naast dat.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Een haarlokje van jezelf en tekeningen van vroegahh
jij hebt nog nooit een paint voor mij gemaakt okquote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een paint van mij, doet mono ook. Of een wijze quote van mij, dat doen mensen ook.
Dan weet ik het ook nietquote:
Dat kan ik binnen 2 sec. doen grgrquote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naast dat.
[..]wat jan wat
[..]
jij hebt nog nooit een paint voor mij gemaakt ok
Ook voor jouw zwarte gat!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef SpermaDonor het volgende:
Kan iemand een leuke ondertitel voor mij bedenken ?
Ben echt inspiratieloos vandaag.
Ondertitel is met vakantie.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef SpermaDonor het volgende:
Nee die andere soort sneeuwquote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef SpermaDonor het volgende:
Ehm, linkje?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
hee naatje kom je vrijdag naar de rook meet?
Dan kan je flipsels raken
Te langquote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ondertitel is met vakantie.
ja zoek lekker zelfquote:
ArenAquote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja zoek lekker zelf
het is vanaf 17uur bij cafe de groene paal bij de ArenA
16 uur toch? Dan zit ik er in ieder gevalquote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja zoek lekker zelf
het is vanaf 17uur bij cafe de groene paal bij de ArenA
zo vroegquote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
16 uur toch? Dan zit ik er in ieder geval
Dan wordt het geen flippie raken voor jequote:
Flipsebips is voor AZ en daarna voor Feyenoord.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan wordt het geen flippie raken voor je
soberzo niet dat het erin zat maar toch
Ik ben werkeloos man, ik heb alle tijdquote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zo vroeg
ik misschien ook dan wel
Wat heeft dat te maken met een meet dat bij een cafe bij de ArenA is?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Flipsebips is voor AZ en daarna voor Feyenoord.
Hij kwam vanmorgen net aan toen ik vertrok op de zaak, zegt ie gedag, heb ik maar mijn kop omgedraaid.quote:
hmm ik heb hetzelfde probleem op dit moment, dat geen werkding danquote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben werkeloos man, ik heb alle tijd![]()
Gezellig, mijn vrouw gaat ook mee, die lust ook Guinness maar van mij moet ze rijden.
Dit.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met een meet dat bij een cafe bij de ArenA is?
Wat is er mis om met 2-3 Guiniess op te rijden?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben werkeloos man, ik heb alle tijd![]()
Gezellig, mijn vrouw gaat ook mee, die lust ook Guinness maar van mij moet ze rijden.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hmm ik heb hetzelfde probleem op dit moment, dat geen werkding dan
boefjequote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wat is er mis om met 2-3 Guiniess op te rijden?
Ik rijd vaak met 2 drankjes op terug naar huis hoor.
Heul soms ook met 3-4
Ze wilt niet rijden met drank op, en ik vind dat primaquote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wat is er mis om met 2-3 Guiniess op te rijden?
Ik rijd vaak met 2 drankjes op terug naar huis hoor.
Heul soms ook met 3-4
ja ik had geen zin meer om te werken dus ik nokte er maar meequote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]Minder is dat. Ik heb er een hekel aan, liever werken dan thuis zitten
Komt ze ook ja?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
hee naatje kom je vrijdag naar de rook meet?
Dan kan je flipsels raken
Dat ik dacht dat jij mij flips verbood vanwege die stadionhaat die ik heb.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met een meet dat bij een cafe bij de ArenA is?
Niet meer dan terecht!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik had geen zin meer om te werken dus ik nokte er maar mee
ik verbied helemaal niks, ze moet zelf al niks van je hebben dus ik hoef helemaal niks te verbiedenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ik dacht dat jij mij flips verbood vanwege die stadionhaat die ik heb.
Dit is het forum, daar houd jij de schijn hoog dat ik van jou toestemming moet hebben. Buiten het forum zijn flips en ik gewoon goede vrienden (terwijl we nog niet eens hebben gemeet, maargoed)quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik verbied helemaal niks, ze moet zelf al niks van je hebben dus ik hoef helemaal niks te verbieden
klinkt misschien hard maar de waarheid is dat naatje
Ik woon dan ook nog geen 2km van mijn stamcafé vandaan.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze wilt niet rijden met drank op, en ik vind dat prima
waar heb ik het over toestemming man dwaasquote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is het forum, daar houd jij de schijn hoog dat ik van jou toestemming moet hebben. Buiten het forum zijn flips en ik gewoon goede vrienden (terwijl we nog niet eens hebben gemeet, maargoed)
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt, in de zomer draagt ze ook Celtic slippers, dus het is allemaal meer dan goed!
Volgend jaar ga je mee! Geen old-firm game trouwens, dat is een fucking chaos. Celtic - Hearts ofzo, is ook wel tof.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
ik wil een keer naar celtic weer![]()
ben alleen bij celtic-ajax geweest een keer
dealquote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgend jaar ga je mee! Geen old-firm game trouwens, dat is een fucking chaos. Celtic - Hearts ofzo, is ook wel tof.
Oh, in je Ajax-shirt ben je ook welkom hoorde ik, zolang het geen Hearts of Rangers shirt is en je in het goede vak zit komt het goed!quote:
LIDDUHLquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef SpermaDonor het volgende:
Hoe spreken jullie LIDL eigenlijk uit ?
LIEDEL of LIDDEl ?
Ik heb nog een celtic shirt liggen man, 1tje van zeker 10jaar terugquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, in je Ajax-shirt ben je ook welkom hoorde ik, zolang het geen Hearts of Rangers shirt is en je in het goede vak zit komt het goed!
Gegarandeerd gezellig!
quote:
LIDDDDDELquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef SpermaDonor het volgende:
Hoe spreken jullie LIDL eigenlijk uit ?
LIEDEL of LIDDEl ?
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nog een celtic shirt liggen man, 1tje van zeker 10jaar terug
Mijn vrouw spreekt het hetzelfde uit, die heeft er parttime gewerktquote:
heb zelfs nog een celtic portemonee gehadquote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]Nog beter! Ik heb ook nog geen nieuw shirt hoor, gewoon het Carlsberg shirt
[..]
Mijn vrouw spreekt het hetzelfde uit, die heeft er parttime gewerktmaar officieel is het inderdaad LIEDEL!
ja ik weet niet hoor, ik wil gewoon erg goede vrienden met je zijn ookal ken ik je niet maar ik wil je best wel een keer meeten dan jaquote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Patje1987 het volgende:
Stevenmac hallo beste vrind hoe is het nou? Mag ik jou een keer meeten?
Nou wil ik niet heel erg beledigend overkomen, maar de Lidl's die ik ken daar werken alleen maar halve garenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef LompeHork het volgende:
Mijn vrouw spreekt het hetzelfde uit, die heeft er parttime gewerktmaar officieel is het inderdaad LIEDEL!
Weet je hoe vroeg?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
16 uur toch? Dan zit ik er in ieder geval
Heb ik je toestemming?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoor, ik wil gewoon erg goede vrienden met je zijn ookal ken ik je niet maar ik wil je best wel een keer meeten dan ja
Ik ookquote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
heb zelfs nog een celtic portemonee gehad
Oh, maar dat zijn fulltime medewerkersquote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nou wil ik niet heel erg beledigend overkomen, maar de Lidl's die ik ken daar werken alleen maar halve garen
ja als het van flipsels ook mag dan vind ik het bestquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Oh, maar dat zijn fulltime medewerkers
Ik zal haar vragen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja als het van flipsels ook mag dan vind ik het best
Flikker opquote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef LompeHork het volgende:
PATJE, volgende week vrijdag bij de ArenA!
Jij komt niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal haar vragen.
[..]
Flikker op
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal haar vragen.
[..]
Flikker op
Denk het wel maar ArenAquote:
ArenAquote:
Ik ga niet naar Groningen omdat dat buiten de Randstad ligt. Dan moet ik paspoort, inentingen en reisvergoedingen regelen enzoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Tchock het volgende:
Gaan jullie ook niet naar groningen omdat de trein te dicht langs de euroborg komt?
neequote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Tchock het volgende:
Gaan jullie ook niet naar groningen omdat de trein te dicht langs de euroborg komt?
Ik zorg in de trein van Dordrecht naar Rotterdam wel altijd dat ik aan de kant zit die niet uitkijkt op de kuip.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Tchock het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Groningen omdat dat buiten de Randstad ligt. Dan moet ik paspoort, inentingen en reisvergoedingen regelen enzo
Buiten Noord Hollandquote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Tchock het volgende:
Ik zit buiten Noord-Hollandquote:
Hij heb wel gelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeiken om alleen maar in de buurt te zijn, wat de neukStel je niet aan man.
jij komt alleen omdat flipsels komt naatje dus jij moet je bek houdenquote:
en dit. Wie woont er ook in het buitenlandquote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Groningen omdat dat buiten de Randstad ligt. Dan moet ik paspoort, inentingen en reisvergoedingen regelen enzo
Waarom moet ik geknuffeld worden dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja maar jou moet ik knuffelen, dat is anders!
Omdat Huppel.....toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet ik geknuffeld worden dan?
Oh ja alleen jij kan sarcastisch doen op het forum.quote:
Ik kom niet, ArenAquote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij komt alleen omdat flipsels komt naatje dus jij moet je bek houden
Ja precies. Buitenlandersquote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dit. Wie woont er ook in het buitenland
Ik ben nooit sarcastisch.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja alleen jij kan sarcastisch doen op het forum.
Dat is waar ook!
Waaruit maak je op dat jullie niet sarcastisch mogen doen?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja alleen jij kan sarcastisch doen op het forum.
Dat is waar ook!
Trust me mij wil je niet knuffelenquote:
Dat staat er niet geloof ikquote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat jullie niet sarcastisch mogen doen?
Om nou meteen te beginnen met spanken vind ik zo raar.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trust me mij wil je niet knuffelen
Wat ben jij allemaal van plan joh?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Om nou meteen te beginnen met spanken vind ik zo raar.
Jonge ik ben bij de opening van de ArenA geweest, je weet niks.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeiken om alleen maar in de buurt te zijn, wat de neukStel je niet aan man.
bijt van je af jongenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jonge ik ben bij de opening van de ArenA geweest, je weet niks.
Niets, mijn vrouw is erbijquote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben jij allemaal van plan joh?
Gewoon doen dan!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef stevenmac26 het volgende:
ik zou spugen op huppel, gewoon omdat het kan
komt goedquote:
je vrouw buiten zetten bij huppelquote:Op donderdag 24 november 2011 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets, mijn vrouw is erbijmaar Patje wilt mij niet meeten, dat vind ik dan weer jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |