Je zegt het alsof je een hele lijst heb waar je al vier jaar op zit te broedenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mag ik t doen?ik ben in n afzeikmood
je moest eens wetenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zegt het alsof je een hele lijst heb waar je al vier jaar op zit te broeden
Oh joy, wanneer ben ik aan de beurt?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zegt het alsof je een hele lijst heb waar je al vier jaar op zit te broeden
ik ga weg hoor!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je moest eens weteneigenlijk wilde ik t bewaren voor je huwelijk ofzo maar nu kan t ook wel, tegen die tijd is het vast n huge boekwerk
Een haiku als sintgedicht is wel cool. Lekker kortquote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Wow, een sintgedicht, ik pers er gewoon ff iets uit, ik sta van mezelf te kijken
Op pumps?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef MNR het volgende:
Nou, kijk eens aan: sporten goed voor de nachtrust
Nouk zal wel heel lekker slapen vannacht.
Morgen lekker dansen, Sh'bammen! ZO leuk.
Hahaha! Nee, wel gewoon op aerobic schoenen. Vind t al zwaar zat zo.quote:
Hehe.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben net op pumps naar de brievenbus gelopen, oefenen
ze zitten verder primaquote:Op woensdag 23 november 2011 23:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe.
Is niet moeilijk: kleine stapjes maken. Zitten ze verder wel lekker?
Edit: nou, ga het antwoord niet afwachten, ga slapen. Bedoelde: sluiten ze goed aan. Je kunt nl. anders in de reguliere schoenenzaak van die stukjes halen voor voorin in je schoen. Die helpen je om de schoen perfect passend te maken. En je niet van die stukjes achterin aan laten smeren.
Post eens een foto van ze?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zitten verder primahoorde van sommigen dat ze smal vallen, maar hier zeker niet
Ik ben niet nieuwquote:Op woensdag 23 november 2011 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Wat moeten die enge nieuwe mensen in de R&P SC?
Ik heb niet gesport gisteren, maar wel heerlijk geslapenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef MNR het volgende:
Nou, kijk eens aan: sporten goed voor de nachtrust
Nouk zal wel heel lekker slapen vannacht.
Morgen lekker dansen, Sh'bammen! ZO leuk.
Leo, je bent vannacht weer dronken geweestquote:
Hij is mod, ik zou dan ook 24/ dronken zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 08:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Leo, je bent vannacht weer dronken geweest
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:36 schreef missbehavin het volgende:
goedemorgen. Boh, naar gedroomd vannacht, over ex
Ik drink geen koffie schat.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]Neem een kopje koffie, ze noemen het niet voor niks een bakkie troost.
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:36 schreef missbehavin het volgende:
goedemorgen. Boh, naar gedroomd vannacht, over ex
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie schat.
Doe maar een kop thee danquote:Op donderdag 24 november 2011 08:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]Sorry. Glaasje vodka dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |