Je zegt het alsof je een hele lijst heb waar je al vier jaar op zit te broedenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mag ik t doen?ik ben in n afzeikmood
je moest eens wetenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zegt het alsof je een hele lijst heb waar je al vier jaar op zit te broeden
Oh joy, wanneer ben ik aan de beurt?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zegt het alsof je een hele lijst heb waar je al vier jaar op zit te broeden
ik ga weg hoor!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je moest eens weteneigenlijk wilde ik t bewaren voor je huwelijk ofzo maar nu kan t ook wel, tegen die tijd is het vast n huge boekwerk
Een haiku als sintgedicht is wel cool. Lekker kortquote:Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Wow, een sintgedicht, ik pers er gewoon ff iets uit, ik sta van mezelf te kijken
Op pumps?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef MNR het volgende:
Nou, kijk eens aan: sporten goed voor de nachtrust
Nouk zal wel heel lekker slapen vannacht.
Morgen lekker dansen, Sh'bammen! ZO leuk.
Hahaha! Nee, wel gewoon op aerobic schoenen. Vind t al zwaar zat zo.quote:
Hehe.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben net op pumps naar de brievenbus gelopen, oefenen
ze zitten verder primaquote:Op woensdag 23 november 2011 23:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe.
Is niet moeilijk: kleine stapjes maken. Zitten ze verder wel lekker?
Edit: nou, ga het antwoord niet afwachten, ga slapen. Bedoelde: sluiten ze goed aan. Je kunt nl. anders in de reguliere schoenenzaak van die stukjes halen voor voorin in je schoen. Die helpen je om de schoen perfect passend te maken. En je niet van die stukjes achterin aan laten smeren.
Post eens een foto van ze?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zitten verder primahoorde van sommigen dat ze smal vallen, maar hier zeker niet
Ik ben niet nieuwquote:Op woensdag 23 november 2011 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Wat moeten die enge nieuwe mensen in de R&P SC?
Ik heb niet gesport gisteren, maar wel heerlijk geslapenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:54 schreef MNR het volgende:
Nou, kijk eens aan: sporten goed voor de nachtrust
Nouk zal wel heel lekker slapen vannacht.
Morgen lekker dansen, Sh'bammen! ZO leuk.
Leo, je bent vannacht weer dronken geweestquote:
Hij is mod, ik zou dan ook 24/ dronken zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 08:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Leo, je bent vannacht weer dronken geweest
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:36 schreef missbehavin het volgende:
goedemorgen. Boh, naar gedroomd vannacht, over ex
Ik drink geen koffie schat.quote:Op donderdag 24 november 2011 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]Neem een kopje koffie, ze noemen het niet voor niks een bakkie troost.
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:36 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 08:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie schat.
Doe maar een kop thee danquote:Op donderdag 24 november 2011 08:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]Sorry. Glaasje vodka dan maar?
* Barbusse schenkt kopje thee in voor MissBquote:
Ik weet dat je gisteren rustdag hadquote:Op donderdag 24 november 2011 07:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb niet gesport gisteren, maar wel heerlijk geslapen![]()
Maar dat slaap ik eigenlijk altijd wel. Waar ik echt als een blok van slaap is als ik ben gaan hardlopen![]()
Vanmiddag weer 2 uurtjes aan de slag!
Ja, tskk, alsof ik alleen maar wodka drink.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schenkt kopje thee in voor MissB
Dat zou wel moeten!quote:Op donderdag 24 november 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, tskk, alsof ik alleen maar wodka drink.
Een dank je wel zou wel zo leuk zijn, zure mutsquote:Op donderdag 24 november 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, tskk, alsof ik alleen maar wodka drink.
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een dank je wel zou wel zo leuk zijn, zure muts
Vannacht gedroomd dat ze m'n kinderen hadden ontvoerd! (heb ik niet, ff voor de duidelijkheid). En die ben ik toen op gaan halen. En toen was Ursula (uit de kleine Zeemeermin, maar dan als persoon) en nog een gemene man er om het proberen tegen te houden. Maar dat lukte ze natuurlijk niet. Ging er gewoon dwars doorheen, op naar mijn doel! Moest wel veel traplopen hoor... pffffquote:Op donderdag 24 november 2011 08:36 schreef missbehavin het volgende:
Hehehe.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een dank je wel zou wel zo leuk zijn, zure muts
Was er geen lift?quote:Op donderdag 24 november 2011 09:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Vannacht gedroomd dat ze m'n kinderen hadden ontvoerd! (heb ik niet, ff voor de duidelijkheid). En die ben ik toen op gaan halen. En toen was Ursula (uit de kleine Zeemeermin, maar dan als persoon) en nog een gemene man er om het proberen tegen te houden. Maar dat lukte ze natuurlijk niet. Ging er gewoon dwars doorheen, op naar mijn doel! Moest wel veel traplopen hoor... pffff
Oeh als dat geen rammelende eierstokken zijn...quote:Op donderdag 24 november 2011 09:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Vannacht gedroomd dat ze m'n kinderen hadden ontvoerd! (heb ik niet, ff voor de duidelijkheid). En die ben ik toen op gaan halen. En toen was Ursula (uit de kleine Zeemeermin, maar dan als persoon) en nog een gemene man er om het proberen tegen te houden. Maar dat lukte ze natuurlijk niet. Ging er gewoon dwars doorheen, op naar mijn doel! Moest wel veel traplopen hoor... pffff
Nee! Was keihard bikkelen. Stenen trap, ook nog eens heel onevenredig.quote:
Graag gedaan, honingbeertjequote:
Whaha! Neequote:Op donderdag 24 november 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh als dat geen rammelende eierstokken zijn...
Je hebt het in ieder geval geredquote:Op donderdag 24 november 2011 09:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee! Was keihard bikkelen. Stenen trap, ook nog eens heel onevenredig.
Heb jij ook al zo'n naam?quote:
Al mager?quote:
Wodka ook goed?quote:Op donderdag 24 november 2011 09:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Kennelijk
Keer een biertje doen?
Goed hoorquote:
That's my boy!quote:
Goed goed. Vanavond eindelijk eens enigst kind avondje.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed hoorLekker een half dagje werken en dan even mien heur laten doen.
En met jou?
Dan heb ik dus heul vaak enigst kind avondjesquote:Op donderdag 24 november 2011 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed goed. Vanavond eindelijk eens enigst kind avondje.
Zelf koken, lekker series bijkijken. Alleen slapen
Ik ookquote:Op donderdag 24 november 2011 09:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb ik dus heul vaak enigst kind avondjes
Ja op zijn tijd, maar hier loopt het wel een beetje uit de klauwen.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook
Al vind ik dat ook wel lekker stiekem/kluizenaar
Eindelijk? Hij was vorige week nog 4 weken wegquote:Op donderdag 24 november 2011 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vorige week 4 weken wegquote:Op donderdag 24 november 2011 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eindelijk? Hij was vorige week nog 4 weken weg
Ik dus nu iets te weinigquote:Op donderdag 24 november 2011 09:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb ik dus heul vaak enigst kind avondjes
Ik heb de eerste opmerking over dat ik er slecht uit zie al binnenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
Eerste compliment over mijn outfit al binnen.
Jammer dat het hier altijd gelijk weer zo zuur en afzeikerig moet.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week 4 weken wegheeft ie een DeLorean
Doe ik ook vaak! Heerlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 09:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spannend!quote:Op donderdag 24 november 2011 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n Esprit-pakketje ophalen
Hopelijk past er iets
Vorige week 4 weken weg?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eindelijk? Hij was vorige week nog 4 weken weg
Arme jijquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 10:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste opmerking over dat ik er slecht uit zie al binnen
Wat voor outfit? Vertel!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
Eerste compliment over mijn outfit al binnen.
Sorry, ik ben ook echt zo'n kutwijf.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jammer dat het hier altijd gelijk weer zo zuur en afzeikerig moet.
quote:
Dat is niet de zonnebril smileyquote:Op donderdag 24 november 2011 10:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een zonnebril was een goed idee geweest ja
Ook toch? Of is dat geen zonnebril maar een blinddoek ofzo?quote:
Neeheeeej... een Lancia Delta HF Integrale Evoluzione 1quote:Op donderdag 24 november 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week 4 weken wegheeft ie een DeLorean
Oewww, klinkt nice.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oh ja, anders krijg ik weer gezeur over 'wijvenpost!'
Een kort zwart rokje, beetje als een ballonrokje aan de voorkant, dikke zwarte maillot en zwarte enkellaarsjes met hoge hakken.
quote:Op donderdag 24 november 2011 10:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Oewww, klinkt nice.
Goed bezig missb!
quote:Op donderdag 24 november 2011 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Mailbox migratie hier op 't werk.
Echt... mensen.. (vrouwen) ... LEZEN!
Gister een mail er over, dat je een link zou krijgen.
Welk paswoord je in moet vullen etc etc.
En dan nu de een na de ander: Hey wat is dit?
Wat is die link? Moet ik daar op klikken?
Welk paswoord geef ik op dan?
RTFM BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vrouwen en techniek hequote:Op donderdag 24 november 2011 10:10 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook toch? Of is dat geen zonnebril maar een blinddoek ofzo?
Ik heb hem altijd gezien als een boevenmaskertje.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook toch? Of is dat geen zonnebril maar een blinddoek ofzo?
quote:Op donderdag 24 november 2011 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Ook dat zou geen slecht idee zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem altijd gezien als een boevenmaskertje.
Ik zou gewoon voor de zak over je kop gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook dat zou geen slecht idee zijn
Ik had gewoon ziek in mijn bed moeten blijven liggenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor de zak over je kop gaan.
Dit bedoel ik uiteraard op de best en vriendelijkst mogelijke manier.
Hahahaha!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oja, die heeft M-M ookquote:Op donderdag 24 november 2011 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh en dat truitje van h&m van 1,95. CL weet wel welke
Ik vind 't echt dodelijk frustrerendquote:
Oh ja dat is wel een goede!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem altijd gezien als een boevenmaskertje.
Ja ze zijn echt leuk voor die 1,95quote:
Echt, het lijken wel kappersquote:Op donderdag 24 november 2011 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't echt dodelijk frustrerend
"Stephaaaaan, weet jij dat?"
JA! En jij ook als je gewoon die mail van gister had gelezen!
Ik ga het je NIET voorzeggen, KOE!
Ik heb echt geeeeeen geduld met dat soort mensen/dingen.
I am saying this as nicely as possible, but......quote:Op donderdag 24 november 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds mijn nieuwe coupe wil ik geen slechte woorden meer horen over kappers. Ik hou van zequote:Op donderdag 24 november 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, het lijken wel kappers
Ik ben heel zen en vriendelijk!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I am saying this as nicely as possible, but......
Foei Godt!
()
Pittig kapsel?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sinds mijn nieuwe coupe wil ik geen slechte woorden meer horen over kappers. Ik hou van ze
Ja zolang het over knippen gaat. Maar god verhoedde dat ze over iets anders daadwerkelijk moeten nadenken...quote:Op donderdag 24 november 2011 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sinds mijn nieuwe coupe wil ik geen slechte woorden meer horen over kappers. Ik hou van ze
quote:Op donderdag 24 november 2011 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Yep, kort en pittig, want ik ben lekker gek.
De slechtste gesprekken heb je inderdaad in de kappersstoel.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zolang het over knippen gaat. Maar god verhoedde dat ze over iets anders daadwerkelijk moeten nadenken...
Ik heb er altijd zo'n hekel aan als ze zogenaamd interesse tonen.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De slechtste gesprekken heb je inderdaad in de kappersstoel.
"Studeer je nog?"
"Ja, ik studeer econometrie"
"Oh, daar heb ik geen verstand van hoor"
Of
"Werk je?"
"Ja, ik ben evolutionair bioloog"
"Oh, daar heb ik geen verstand van"
Nee, daarom sta je ook mijn haar te knippen, duffe kut!
Whehehe. Ben zoooo blij dat ik nooit meer naar de kapper hoef.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Studeer je nog?"
Of
"Werk je?"
Je hoeft geen kapper te zijn om geen hol van econometrie te snappen hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Studeer je nog?"
Of
"Werk je?"
Alle mensen die in de kappers business zitten zijn dus gewoon ergquote:Op donderdag 24 november 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
Maar het zijn niet alleen de kappersmutsjes in de salon, de eigenaren, die zijn ook heel erg.
Behalve ik natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 10:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alle mensen die in de kappers business zitten zijn dus gewoon erg
Ik zei toch alle, daar hoor jij dus ook bij.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Behalve ik natuurlijk
Nee er zitten wel wat heldere koppen bij hoor, maar de meesten.
Mini-rijdende, enigszins verwijde mannen met geblondeerd haar, een stoppelbaardje en een zwarte longsleeve met opgestroopte mouwen en van die foute armbandjes om. Dat is mijn beeld bij een eigenaar van een kapperszaak.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
Maar het zijn niet alleen de kappersmutsjes in de salon, de eigenaren, die zijn ook heel erg.
Nee joh, het zijn juist vooral van die patsers!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mini-rijdende, enigszins verwijde mannen met geblondeerd haar, een stoppelbaardje en een zwarte longsleeve met opgestroopte mouwen en van die foute armbandjes om. Dat is mijn beeld bij een eigenaar van een kapperszaak.
Ze mogen ook een Smart hebben. Uiteraard met de naam van de zaak erop. En een schaartje, want dat is zo lekker origineel.
Bij mijn vorige werk zat een kapsalon naast ons pand.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mini-rijdende, enigszins verwijde mannen met geblondeerd haar, een stoppelbaardje en een zwarte longsleeve met opgestroopte mouwen en van die foute armbandjes om. Dat is mijn beeld bij een eigenaar van een kapperszaak.
Ze mogen ook een Smart hebben. Uiteraard met de naam van de zaak erop. En een schaartje, want dat is zo lekker origineel.
Beter met een zure bek dan een zure pik!quote:Op donderdag 24 november 2011 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben trouwens wel met een zure bek mijn bed uitgestapt, blijkt welBeetje alles afzeiken.
Ik kom maar bij twee kappers. Mijn beeld is niet compleet.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, het zijn juist vooral van die patsers!
Douchenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beter met een zure bek dan een zure pik!
Er zijn er ook veel minder homo dan je zou denken. Veel vieze oude mannetjesquote:Op donderdag 24 november 2011 10:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom maar bij twee kappers. Mijn beeld is niet compleet.
Jawelquote:
Ik weet niet, de kappers waar ik kom zijn van die hippe, waar de muziek veel te hard staat. Bij vieze oude mannetjes moet ik altijd denken aan van die schimmige herenkappers in achterafstraatjes die je alleen maar een coupe uit de jaren '50 aan kunnen meten. Die nog zo'n grote bak met kauwgomballen op de balie hebben staan waar al in 3 eeuwen niemand meer van gegeten heeft.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn er ook veel minder homo dan je zou denken. Veel vieze oude mannetjes
Niet elke saloneigenaar staat zelf veel in zijn zaak he.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Ik weet niet, de kappers waar ik kom zijn van die hippe, waar de muziek veel te hard staat. Bij vieze oude mannetjes moet ik altijd denken aan van die schimmige herenkappers in achterafstraatjes die je alleen maar een coupe uit de jaren '50 aan kunnen meten. Die nog zo'n grote bak met kauwgomballen op de balie hebben staan waar als in 3 eeuwen niemand meer van gegeten heeft.
No light, no light in your bright blue eyes?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben trouwens wel met een zure bek mijn bed uitgestapt, blijkt welBeetje alles afzeiken.
Ik kan er wel altijd gezellig mee kletsen met die van mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er altijd zo'n hekel aan als ze zogenaamd interesse tonen.
Doe gewoon je werk en laat me verder met rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |