Welke apps mis je dan? Als ik zo nieuwsgierig mag zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 15:13 schreef HeatWave het volgende:
Vind het aanbod apps nog steeds te laag.
Wordfeud, Rabobank-app om zo maar eens wat te noemen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:34 schreef iJantje het volgende:
[..]
Welke apps mis je dan? Als ik zo nieuwsgierig mag zijn.
Oh wacht. Vergeet bovenstaande post!quote:Op maandag 30 januari 2012 08:08 schreef het_fokschaap het volgende:
Wordfeud is er
lekker scrabblen
Dus dit is gewoon te updaten als je nu een telefoon zou kopen die nog geen Windows 8 ondersteunt?quote:
bedoel je alle smsjes?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:49 schreef DaFan het volgende:
Hallo, heb nu ook een Windows 7.5 telefoon, HTC Radar. Ik gebruik hem zakelijk en mis 2 dingen ontzettend:
Visitekaartjes doorsturen (contacten dus) via SMS
Bulk delete van sms'jes
Heeft iemand dat al gevonden?? Handleiding zegt er niets over, ook Google geen oplossing te vinden.
Verder erg tevreden
Ik heb een data-check app zoals 3G Watchdog op Android nog niet gevonden. Evenals een app doe bijhoudt hoeveel minuten en sms je nog over hebt deze maand. Voor de rest: Windows Phonequote:Op maandag 30 januari 2012 17:34 schreef iJantje het volgende:
[..]
Welke apps mis je dan? Als ik zo nieuwsgierig mag zijn.
er is wel een abonements status app voor wp7.. Weet niet zo gauw hoe die heet..quote:Op maandag 6 februari 2012 16:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb een data-check app zoals 3G Watchdog op Android nog niet gevonden. Evenals een app doe bijhoudt hoeveel minuten en sms je nog over hebt deze maand. Voor de rest: Windows Phone
Dat zou ideaal zijn,mocht je het weten laat maar horenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:13 schreef spenky het volgende:
[..]
er is wel een abonements status app voor wp7.. Weet niet zo gauw hoe die heet..
Ja, alles.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:55 schreef spenky het volgende:
[..]
bedoel je alle smsjes?
want van 1 iemand, dat is de naam ingedrukt houden en delete drukke..
was dat niet de app belstatus ?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn,mocht je het weten laat maar horenZoek ik ook even verder
Geen Telfortquote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
was dat niet de app belstatus ?
Dat gaat volgens mij niet. Maar ik zou de Xbox Live-servicelijn bellen voor een definitief antwoord. Probeer dit eensquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:27 schreef spenky het volgende:
Weten jullie hoe ik mijn live id kan omzetten naar een nederlands? Want ik wil namelijk apps kunnen kopen. Ik heb nu een engels account omdat de nederlandse er pas net is.
tnx
jaa ik ben nu live aan het chatten met een windows phone helpdesk..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij is dat allemaal hetzelfde aangezien het allemaal 'Live-account' heet. Je zou ook kunnen kijken op de helppagina's van MSN/Hotmail.
vooral irritant dat ik die apps er dan weer opnieuw moet opzetten en instellen.. Heel me telefoon word gereset.. Ik maak me ook niet zo heel druk om die smsjes..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:59 schreef Kenju het volgende:
Nadeel van WP7. Belachelijke beperking sowieso, m.i. die lokaliteit. Maar SMS-jes en apps kun je toch backuppen? Waarom vinden mensen sowieos belangrijk om SMSjes te bewaren?
Ik heb mn oude sim 'verknipt'. Werkt prima.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:36 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook een Lumia 800 (prijsvragen ftw), nu nog even wachten op een microsim en dan gaan met die banaan...
Mijn eerste indruk is erg positief!!
Ik kreeg gratis een anderequote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb mn oude sim 'verknipt'. Werkt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |