Maar dat zijn dan ook geen nummers die een volledige kant van een elpee beslaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:55 schreef lezzer het volgende:
Ik denk dat ze vooral Adèle volledig draaien...
Shine on you crazy diamond draaien ze ook nooit volledig, ook al zeggen ze altijd dat ze de top 10 volledig draaien.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:54 schreef Ferdo het volgende:
Met onder meer drie keer Adele bij de eerste dertig. Ietwat overdone.
Wel leuk dat Echoes van Pink Floyd er weer eens instaat. Ben benieuwd of ze die helemaal van begin tot eind gaan draaien.
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of binnengekomen op Nr. 14541 van mijn vrije keuzes
Nee, maar die nummers hoor je dan ook nooit op de radio, en die nummers van Adèle wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook geen nummers die een volledige kant van een elpee beslaan.
Da's sportief van die zender, om dat toe te laten.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of binnengekomen op Nr. 14541 van mijn vrije keuzes
Ik zou het juist leuk vinden als ze het wel een keer volledig draaien. Maar misschien ben ik bevooroordeeld als Pink Floyd fan.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan ook geen nummers die een volledige kant van een elpee beslaan.
De komende jaren zal dat soort platen toch wel steeds beter binnen het format van Radio 2 gaan vallen. De babyboomers verkassen uiteindelijk naar Radio 5 Nostalgia.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:41 schreef female81 het volgende:
[..]
Da's sportief van die zender, om dat toe te laten.
Niet verwacht (altijd gedacht dat gemiddeld babyboomend Nederland er zo'n beetje van op tilt slaat).
Over de muur vind ik dan weer zo'n uitgekauwd, achterhaald liedje. Best leuk, maar geen top 100 waardig imo.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
Oja, ik snap evenmin waarom een gedrocht als "Avond" van Boudewijn de Groot (de man heeft veel betere nummers gemaakt) hoog in de Top 10 staat, terwijl "Over De Muur" van Klein Orkest, één van de beste Nederlandstalige nummers ooit, slechts op #83 staat: lager dan ooit tevoren.
.. maar goed, ik zal ophouden met klagen.
2xquote:Op donderdag 1 december 2011 15:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik kan nu niet op de lijst kijken. Kan iemand zeggen hoe vaak Oasis erin staat?
Thanks, jammer dat Live Forever er niet in staatquote:Op donderdag 1 december 2011 16:05 schreef Elusive het volgende:
[..]
2x
Oasis - Wonderwall op 137 en Don't Look Back In Anger op 470 (nieuwe binnenkomer)
Dat is misschien vreemd, maar nog veel gekker is de nummer 205: Alderliefste, Ramses Shaffy en Liesbeth List met "Laat Me/Vivre". De originele uitvoering van "Laat Me", de solo-versie van Ramses Shaffy, staat op nummer 93.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Adele - Make You Feel My Love op Nr. 19 en Garth Brooks met hetzelfde nummer en imo veel betere uitvoering staat er niet in
Eens iddquote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is misschien vreemd, maar nog veel gekker is de nummer 205: Alderliefste, Ramses Shaffy en Liesbeth List met "Laat Me/Vivre". De originele uitvoering van "Laat Me", de solo-versie van Ramses Shaffy, staat op nummer 93.
Feitelijk gewoon twee keer hetzelfde nummer, (mede) gezongen door dezelfde zanger. Zou niet moeten kunnen dat zo'n plaat in de Top 2000 staat.
Hier staan gewoon alle tijden achter:quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eens idd
Weet iemand of de lijst ook weer in het AD komt? De lijst van de website die je kunt downloaden staan geen tijden in
Ja en dat kan ik niet makkelijk printenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier staan gewoon alle tijden achter:
http://top2011.radio2.nl/lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |