Ik heb de uitzending van vandaag niet gezien. Wist niet eens dat er vandaag een uitzending was. Geen idee dus.quote:Op zondag 27 november 2011 00:27 schreef D. het volgende:
Weet iemand of de uitzending van vandaag de herhaling van eergisteren was?
Staat er niet bij in de gids nl.
Ik zag het ook per toeval, omdat ik de docu over Queen wilde opnemenquote:Op zondag 27 november 2011 00:30 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending van vandaag niet gezien. Wist niet eens dat er vandaag een uitzending was. Geen idee dus.
(Ik moet echt wat vaker in het programmadeel van de tv-gids kijken....en da's al de 2e keer dat ik dat vandaag constateer)
Die is altijd pas de laatste week van het jaarquote:Op zondag 27 november 2011 00:34 schreef MrManuel het volgende:
Kan weer niet wachten tot de Top2000 op Radio 2 komt!![]()
Want ik ga ervanuit dat ik het niet gemist heb toch?![]()
Dat is wat ik dacht!quote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef D. het volgende:
[..]
Die is altijd pas de laatste week van het jaar
Haha..quote:
Die heb ik dus gemistquote:Op zondag 27 november 2011 00:41 schreef D. het volgende:
Ik zag het ook per toeval, omdat ik de docu over Queen wilde opnemen
quote:Adele
En we hebben een nieuwe vrouwelijke binnenkomer met stip
op nummer 6; Adele met Someone Like You!
Gewoon deze topicreeks blijven volgenquote:Op zondag 27 november 2011 00:48 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Haha..
* MrManuel hoopt ook dit jaar weer een Top2000 Programmaatje te vinden die me de playlist+info verteld van songs!
neequote:Op zondag 27 november 2011 01:19 schreef Quisho het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik deze lijst nog serieus nemen?
En, was het de herhaling?quote:Op zondag 27 november 2011 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig het tweede deel van de uitzending nog meegekregen
Dit is echt het enige goede aan kerst en o&n
Dat doet niemand hier, toch?quote:Op zondag 27 november 2011 01:19 schreef Quisho het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik deze lijst nog serieus nemen?
Ik ben er wel blij omquote:Op woensdag 30 november 2011 19:31 schreef Homdeck het volgende:
Morgen komt de lijst al online. Volgens mij was dat voorgaande jaren pas vlak voor kerst.
Klopt. Weet ook niet waarom dat veranderd is.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:31 schreef Homdeck het volgende:
Morgen komt de lijst al online. Volgens mij was dat voorgaande jaren pas vlak voor kerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |