Die is gewoon alom gehaatquote:Op donderdag 15 december 2011 23:02 schreef Nober het volgende:
Wat is dat met die Savage, dat snap ik dan weer niet.
Hij zei duidelijk wasp... en je krijgt niet zo'n bult als je door een dartpijl wordt geprikt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:23 schreef Hi_flyer het volgende:
M'n Engels is niet geweldig, maar zei hij niet gewoon dat hij door een eigen dart gestoken werd?
Want op het uiterlijk van pokeraars is niks aan te merkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
gasten met bierbuiken die pijltjes gooien
Prahlad Friedman is knapper dan al die vetzakken bijelkaarquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:15 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Want op het uiterlijk van pokeraars is niks aan te merken
Mooie de eerste twee potjes mooi skippen. Die Pipe is zo traag he.quote:Op vrijdag 16 december 2011 06:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Friday December 16
7.10pm Justin Pipe v Sean Reed
8.15pm Haruki Muramatsu v Dennis Nilsson (P)
9.00pm Co Stompe v Michael Smith
10.00pm Wes Newton v Kurt van de Rijck
11.00pm Phil Taylor v Muramatsu/Nilsson
Kan lang duren voor Co aan de beurt is![]()
Weer van 20:00 tot 20:30 een klein stukje op RTL.
Dan overschakelen op: www.rtl7darts.nl
Ja, Co is pas laat aan de beurt danquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie de eerste twee potjes mooi skippen. Die Pipe is zo traag he.
Dat wordt zweten voor Phil.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:02 schreef Limburgman het volgende:
Zie geen grote verrassing voor vanavond.
Pipe, Stompe, Newton, Taylor En ach..laat ik de voorronde ook maar voorspellen: Nilsson.
En verdiend deze laatste nog wat, jazeker hij MAG in de laatste wedstrijd van vanavond tegen Taylor...
Homo!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Prahlad Friedman is knapper dan al die vetzakken bijelkaar
En toen stond Pipe 0-1 achter...quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:02 schreef Limburgman het volgende:
Zie geen grote verrassing voor vanavond.
Pipe, Stompe, Newton, Taylor En ach..laat ik de voorronde ook maar voorspellen: Nilsson.
En verdiend deze laatste nog wat, jazeker hij MAG in de laatste wedstrijd van vanavond tegen Taylor...
En zo staat het "gewoon" 1-1 en is er niks aan de handquote:
Je hoeft niet te kijken hé, je houdt er van of je houdt er niet van.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:53 schreef Limburgman het volgende:
[..]
En zo staat het "gewoon" 1-1 en is er niks aan de haan
Spelfout eruit gehaald. Want ik bedoelde de opmerking niet zo...quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken hé, je houdt er van of je houdt er niet van.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:11 schreef BB-King het volgende:
Het schijnt dat Reed voordat ze aan deze partij begonnen nog geen baardje had.
Ted van de Parre had ik graag gezien tegen Taylor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is die Nilsson een oud deelnemer van Sterkste man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |