Moet je maar niet winnen van een Schot in de WK finale en vervolgens in Schotland gaan darten in de PL.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:44 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie nog een YouTube filmpje tijdens de Premier League werd Lewis bekogeld met bier en zo. Dat ging er toch ruig aan toe. Iemand filmpje daarvan?
Net even wat teruggevonden, in bagger kwaliteit. Maar alleen maar boe geroep.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je maar niet winnen van een Schot in de WK finale en vervolgens in Schotland gaan darten in de PL.![]()
Was trouwens niet veel van te zien.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:18 schreef Szura het volgende:
Hele set againt the trow
*1-0 in sets Heydon
Heb je goed gedaan!quote:Op donderdag 15 december 2011 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk niet maar shit ik had net op zn tegenstander gewed
Grand Slam of Darts niet gezien?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:30 schreef BB-King het volgende:
Nog nooit van die Heydon gehoord... maar hij is best goed.
Nope, maar daar maakte ie schijnbaar ook al indruk begrijp ik.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:32 schreef Nober het volgende:
3-2, 3-1 Heydon 0-2 voor.
[..]
Grand Slam of Darts niet gezien?
5-3 Anderson maar verloren van Dolan en Jones met 3-5... die commentator zei ook nog iets over een wedstrijd tegen Thornton vorige WK??quote:Op donderdag 15 december 2011 23:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nope, maar daar maakte ie schijnbaar ook al indruk begrijp ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |