Zooooo kun je een lolly voor kopen!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, je levert me misschien wel weer een extra 25 cent op.
Ojquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Ynske het volgende:
voordat ik erin zou gaan lopen
[ afbeelding ]
Ow ik wel!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Hee dollquote:
k vind dat niets lopen zonder bhquote:
Ik ga even jouw baas bellen mevroitjequote:Op woensdag 23 november 2011 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel!Het kán gewoon niet aan mij liggen, dus het ligt aan Q!
Zou je serieus goed staanquote:
Geen enkel decolleté wordt daar mooier van. Die van het model ook niet.quote:
Ik loop wel eens zonder bhquote:
maar jouw voorgevel en die van mij verschillen dan ook wel een stukkiequote:
Ja die wil ik er ook bij dan, waar koop je dat Yns?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Zou je serieus goed staanwel met superpumps eronder
Daar heb je toch een aardig er zelfvertrouwen voor nodig. Of pronte jetsers. Of beidequote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb beide, toch zou ik er niet in gaan lopenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daar heb je toch een aardig er zelfvertrouwen voor nodig. Of pronte jetsers. Of beide
http://nelly.com/nl/kledi(...)rim-dress-555126-14/quote:Op woensdag 23 november 2011 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja die wil ik er ook bij dan, waar koop je dat Yns?
Mijn baas is op het moment akelig gelukkig met me.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga even jouw baas bellen mevroitje
Pics or.. nah, just pics plsquote:Op woensdag 23 november 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb beide, toch zou ik er niet in gaan lopen.
Ow dat vind ik dan wel weer te duurquote:Op woensdag 23 november 2011 21:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://nelly.com/nl/kledi(...)rim-dress-555126-14/
Nah, mijn ding is het niet. Te bloot.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow dat vind ik dan wel weer te duur
Is dat wel om in te lopen dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Die arme teentjes.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen voor bij de jurk
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat wel om in te lopen dan?
Nee, serieus, best leuk, alleen een beetje fripsjes met Kerst
k vind t zo knap dat mensen daar een hele avond op kunnen staan he, laat staan op kunnen lopenquote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Schoenen voor bij de jurk
PM/DMquote:
Ja, 's avonds na het douchen in huis.quote:
jamaar daar zien we niets opquote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga geen foto's van m'n tieten PM'en. Kijk maar in het fobo van Littledrummergirl, ik ben die met het bier tussen m'n tieten
.
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ga geen foto's van m'n tieten PM'en. Kijk maar in het fobo van Littledrummergirl, ik ben die met het bier tussen m'n tieten
.
Verder ook wel hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, 's avonds na het douchen in huis.
Ja, gewoon in en om huis dus.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Verder ook wel hoorZondag in makkelijke kleren of schoonmaaktenue
Niet bewust meestal iigquote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, gewoon in en om huis dus.
Niet als je op een terrasje gaat zitten of uit eten gaat toch?
Hoop ik?
Voor je het weet hang je in de kippensoepquote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, gewoon in en om huis dus.
Niet als je op een terrasje gaat zitten of uit eten gaat toch?
Hoop ik?
ik hang nietquote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor je het weet hang je in de kippensoep
Om het op te heffen slaap ik op zn kopquote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
Tietels en zwaartekracht, olie en vuur.
Wie zijn kop?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Om het op te heffen slaap ik op zn kop
Neem zo'n speciale anti-rimpel BHquote:Op woensdag 23 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wijze vrouw, jijquote:Op woensdag 23 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie er in de buurt ligtquote:
Ik heb geen rimpels in mn decolletequote:Op woensdag 23 november 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neem zo'n speciale anti-rimpel BH
Nog niet neequote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie er in de buurt ligt
[..]
Ik heb geen rimpels in mn decollete
Sawyer?quote:
Oeh! Vertelllll!quote:
Ja nou ik slaap dus eigenlijk altijd rechtopquote:
Dus je vertelde een onwaarheid.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ik slaap dus eigenlijk altijd rechtop
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en dáár gaan ze juíst van hangenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ik slaap dus eigenlijk altijd rechtop
Waar staat hoe vaak ik op zn kop slaap?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus je vertelde een onwaarheid.
[..]
En als je een herenkop hebt om op te slapen dus ook en zo.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar staat hoe vaak ik op zn kop slaap?Om het op te heffen, dus alleen als ik het op wil heffen slaap ik op zijn kop en dat is dus niet altijd
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar staat hoe vaak ik op zn kop slaap?Om het op te heffen, dus alleen als ik het op wil heffen slaap ik op zijn kop en dat is dus niet altijd
Ik denk hetquote:
neeheeeeeeequote:
Ja en Jaquote:Op woensdag 23 november 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus als je tieten weer een stel hanggroepjongeren uithangen (haha) dan doe je een nachtje op de kop slapen?
En zijn het daarna weer een stel communistische militairen?
Dus zondags na het schoonmaken/bankhangen slaap je een nachtje upside down?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
neeheeeeeeeAls ik zonder bh heb gelopen slaap ik op zn kop
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus zondags na het schoonmaken/bankhangen slaap je een nachtje upside down?
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Kun je ze 's winters in je broek stoppen, lekker warm
*gaat op haar kop slapen*quote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef Ynske het volgende:
[..]wat me doet denken aan een situatie in t bejaardenhuis toen mijn oma daar woonde.
een van de verzorgers had de mensen geholpen met aankleden.
een mevrouw netjes een schone onderbroek, panty, blouse, rok.
arme mensje was steeds aan t kermen, maar niemand wist waarom....
totdat ze naar de wc gebracht werd, en geen bh aanhad maar wel met haar tepels/borsten vastzat in de panty![]()
![]()
Ja, dat laatste; battingquote:Op woensdag 23 november 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat bedoel je eiks met op de kop slapen; hoofd op het voeteneind of hang je als een vleermuisje aan de deurpost ofzo?
WTF?:Dquote:Op woensdag 23 november 2011 22:14 schreef Ynske het volgende:
[..]wat me doet denken aan een situatie in t bejaardenhuis toen mijn oma daar woonde.
een van de verzorgers had de mensen geholpen met aankleden.
een mevrouw netjes een schone onderbroek, panty, blouse, rok.
arme mensje was steeds aan t kermen, maar niemand wist waarom....
totdat ze naar de wc gebracht werd, en geen bh aanhad maar wel met haar tepels/borsten vastzat in de panty![]()
![]()
QUE?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef Maes het volgende:
Wij hadden hier net een heel klein binnenbrandje
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef Maes het volgende:
Saai wijf.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
.
Kan hoor.quote:
Een waxinelichtjeshouder in de fik. En ik heb er niet mee gegooidquote:
Kijk en daarom ga ik doen wat ik ga doen en natuurlijk niet oud wordenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan hoor.Ik heb ze ook wel eens verzorgd, de dames waarbij je de borsten in Den BH kunt oprollen.
Wel heel slordig dat niet gecontroleerd is of alles op de goede plek hing voor ze haar afleverden.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:20 schreef Maes het volgende:
omfg. Way, way, way TMI. En dat is een understatement.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan hoor.Ik heb ze ook wel eens verzorgd, de dames waarbij je de borsten in Den BH kunt oprollen.
Wel heel slordig dat niet gecontroleerd is of alles op de goede plek hing voor ze haar afleverden.
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Kijk en daarom ga ik doen wat ik ga doen en natuurlijk niet oud heel oud en niet hangend worden
Je gaat botox doenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Kijk en daarom ga ik doen wat ik ga doen en natuurlijk niet oud worden
Oeh! Da's eng!quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Een waxinelichtjeshouder in de fik. En ik heb er niet mee gegooid
Q, jij zou een goede zijn voor de Zorgsectorquote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg. Way, way, way TMI. En dat is een understatement.
Zegt zij die haar duikboten online zet.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg. Way, way, way TMI. En dat is een understatement.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Q, jij zou een goede zijn voor de Zorgsector
Koffie er overheen gegooid?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Een waxinelichtjeshouder in de fik. En ik heb er niet mee gegooid
Dan wil ik een Drionpil in mijn nachtkastje hebben liggen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Q, jij zou een goede zijn voor de Zorgsector
Dat is minder erg dan de mental image die ik nu hebquote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zegt zij die haar duikboten online zet.
Dat dacht jequote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan de mental image die ik nu heb![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan wil ik een Drionpil in mijn nachtkastje hebben liggen.
Schatje toch.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is minder erg dan de mental image die ik nu heb![]()
quote:
Nah, meer een afdruk achtergelatenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]Hij heeft wel indruk gemaakt bij je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |