Vroeger wel. Toen had ik smalle taille en flinke heupen.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van je taille. Als je een hele smalle taille hebt is dat niet mooi.
Ja he?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys wat een leuke site die very cherry
Nog een reden om niet aan de koters te gaanquote:Op woensdag 23 november 2011 16:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vroeger wel. Toen had ik smalle taille en flinke heupen.
Na een kind is het meer in verhouding
Die is ook leuk zeg!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hendig sjiek. Goede tip MB!
Deze lijkt me wel wat maar staat dat met flinke heupen?
[ afbeelding ]
Kijk eens op topvintage.nl. Gegarandeerd hemelsquote:Op woensdag 23 november 2011 17:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Darn it. Laatste is in maat XS maar![]()
[ afbeelding ]
Douchen en plee doorspoelen is altijd fijn Greysen doordrinken dan maar
Ja nee ja nee... dat flessenwater moet sowiesoquote:Op woensdag 23 november 2011 17:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja die ook nog!quote:Op woensdag 23 november 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk eens op topvintage.nl. Gegarandeerd hemels.
Ow, waarom?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ja nee... dat flessenwater moet sowiesoVier dagen nadat het water weer zou worden aangesloten moeten we het anders eerst koken
Dat stond op het kaartje in de bus vanmorgen. Anders moet ik het eerst koken en dan laten afkoelen voordat het gedronken mag worden, vier dagen lang. Schijnt standaard procedure te zijn na een reparatie aan het waterleidinggebeurenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ow, waarom?
Bedankt voor de link Samzz
wauwquote:Op woensdag 23 november 2011 17:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
Het trok inderdaad weer aardig dicht toen ik huiswaarts ging (rond een uur of 3). Gelukkig bne je nu veilig thuis.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:46 schreef Rewimo het volgende:
Wat een hel was dat onderweg zegDichte mist, heel slecht zicht. Ik was blij dat ik thuis was. Heb er meer dan 1,5 uur over gedaan om thuis te komen.
leg t onderzoek weg tot zondagquote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het trok inderdaad weer aardig dicht toen ik huiswaarts ging (rond een uur of 3). Gelukkig bne je nu veilig thuis.
Stomme Q.Neemt donker bier voor me mee afgelopen zaterdag, vul ik nu mijn maandelijkse vragenlijst in (online onderzoek). Deze gaat over gezondheid en moet ik daar dus invullen dat ik de afgelopen week alcohol heb gedronken. Ik ben inmiddels vier extra vragen verder.
Had ik eigenlijk moeten doen he? Maar nu ben ik er al klaar mee.quote:
Shoppen!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
DML ik vind jouw heupen helemaal niet zo breed hoor.
Ik ben erger uit de strijd gekomen. En achteraf ook nog voor niks zo breed geworden.
Hier was het vanmorgen al erg mistig en toen ik naar huis reed ook weer.
En ik zag hele leuke jurkjes voorbij komen. Ik moet nog bedenken wat ik aan ga doen met kerst volgens mij pas ik nog niet alles.
kan ik me goed voorstellen, wat dat betreft ben ik zo blij dat ik weer in een maat kleiner kanquote:Op woensdag 23 november 2011 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
I know maar ik vind het zo frustrerend
Jij hebt zelf besloten te gaan drinken, je kan niet anderen de schuld geven van jouw slechte gedrag hequote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het trok inderdaad weer aardig dicht toen ik huiswaarts ging (rond een uur of 3). Gelukkig bne je nu veilig thuis.
Stomme Q.Neemt donker bier voor me mee afgelopen zaterdag, vul ik nu mijn maandelijkse vragenlijst in (online onderzoek). Deze gaat over gezondheid en moet ik daar dus invullen dat ik de afgelopen week alcohol heb gedronken. Ik ben inmiddels vier extra vragen verder.
Wel!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt zelf besloten te gaan drinken, je kan niet anderen de schuld geven van jouw slechte gedrag he![]()
Dank je maar het is net niet wat ik zoek.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Muis006 het volgende:
Sint kan niet rijmen, dus vroeg het zijn Piet
Die kon het wel, zoals je ziet
Piet is echter een luie flikker
Met dit korte gedicht komt er vast stront aan de knikker
Veel succes
Rijmpiet
Tenzij je iemand hebt die je niet zo mag. Dan doe je:quote:Op woensdag 23 november 2011 20:24 schreef Muis006 het volgende:
Sint kan niet rijmen, dus vroeg het zijn Piet
Met dit korte gedicht komt er vast stront aan de knikker
Veel succes
Rijmpiet
quote:Sint kan niet rijmen, dus vroeg het zijn Piet
Met dit korte gedicht komt er vast stront aan de knikker Maar ligt het nou aan mij of word jij elk jaar een beetje dikker?
Best wel ja.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt zelf besloten te gaan drinken, je kan niet anderen de schuld geven van jouw slechte gedrag he![]()
Ach, je levert me misschien wel weer een extra 25 cent op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |