Ik ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:34 schreef Snuf. het volgende:
Btw Feyenoord heeft van het weekend mijn geld verkloot, ik had geld op Vitesse gezet![]()
Als je geld inzet op de tegenstander van je favoriete club win je altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je geld inzet op de tegenstander van je favoriete club win je altijdIk had minder dan 2.5 doelpunt, Bony to score en Vitesse to win.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik wil juist alleen die trainingsbroek maar volgens mij verkopen ze die niet losquote:Op woensdag 23 november 2011 14:38 schreef vandermar het volgende:
Ik moet even zo'n chillen Feyenoord jasje hebbenmooi voor het hardlopen
klopt.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik wil juist alleen die trainingsbroek maar volgens mij verkopen ze die niet los
Deze?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik wil juist alleen die trainingsbroek maar volgens mij verkopen ze die niet los
Als jij in maat 128 komt vind ik het knapquote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Deze?
http://www.voetbalshop.nl/pants-feyenoord-11-15.html
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 23-11-2011 om 14:24:38#Koeman in VI: ,,#Guidetti was zondag niet helemaal fit. Hij kan nóg beter." reageer retweet
Ja die alleen dan iets groter jaquote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Deze?
http://www.voetbalshop.nl/pants-feyenoord-11-15.html
Ok ik heb veel Feyenoord kleding. Maar daar zou ik dus echt nooit in gaan lopen..quote:Op woensdag 23 november 2011 14:44 schreef vandermar het volgende:
http://www.feyenoordfansh(...)all-fever-10-11.html
Deze knapen maar eens bestellen
Staat me iets van bij dat hij een Feyenoord-clausule in zijn contract heeft staan en/of dolgraag naar Feyenoord wilt. Iemand die dit kan bevestigen?quote:'Dit is niet waarvoor ik twee jaar geleden hierheen ben gekomen'
Jan Wuytens loopt teleurgesteld rond bij FC Utrecht. De verdediger was één van de vele spelers die ruim twee jaar geleden zijn handtekening zette onder een contract bij de club uit de Domstad, die de aanval op de Nederlandse top wilde gaan openen. De beste spelers zijn inmiddels echter alweer vertrokken en FC Utrecht presenteerde vorige week dramatische jaarcijfers.
Een aanval op de Nederlandse topclubs zit er voorlopig niet in, weet ook Wuytens. “Anoniem meespelen in de Eredivisie, dat past niet bij FC Utrecht”, zegt de verdediger in Voetbal International. “Dat is ook niet waarvoor ik twee jaar geleden hierheen ben gekomen. Het is jammer voor iedereen in en om FC Utrecht dat de mooie plannen niet zijn uitgekomen. De club is terug bij af.”
In de zomer zag Wuytens de bui al hangen: “Al die jongens die een paar maanden geleden vertrokken, dan hoop je nog dat er heel wat spelers bij zullen komen. Al gauw bleek dat het voor de club erg moeilijk was om dat te realiseren. In de voorbereiding liep het al stroef en ik besefte: ‘er komen lastige tijden aan’.” Utrecht staat momenteel elfde in de Eredivisie.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ok ik heb veel Feyenoord kleding. Maar daar zou ik dus echt nooit in gaan lopen..
Sowieso altijd Bjorn Borg
Zitten echt fucking lekker. En zijn ook vaak super mooie tussenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:47 schreef vandermar het volgende:
[..]Bjorn borg, lekker 3x zoveel betalen voor een merk.
Ik haal altijd bij de Hema, relaxte boxers hebben ze daar. En Feyenoord kleding heb ik ook te over van
Ik ga niet met kleurtjes rondlopenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zitten echt fucking lekker. En zijn ook vaak super mooie tussen
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als je geld inzet op de tegenstander van je favoriete club win je altijdzeker, geld dat ik verlies als Feyenoord wint of als Ajax verliest vind ik helemaal niet erg !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je merkt het. Net wat vrouwen in het topic en gelijk beginnen ze als een stel wijven te lullen hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |