Klopt, maar hij verdient ook wel eens een complimentje.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ts is de complimentenman, niet jij
Dankjequote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt, maar hij verdient ook wel eens een complimentje.
Zal wel een manier van slijmen zijn, zodat iedereen hem mag.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Hedaluzini het volgende:
Compliment, geef je je leven lang al complimenten?
Ik vond je reactie in het kattentopic erg leukquote:Op woensdag 23 november 2011 19:46 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wil ook graag even geprezen worden
Nee, eerst was ik een brombeerquote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Hedaluzini het volgende:
Compliment, geef je je leven lang al complimenten?
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ik vond je reactie in het kattentopic erg leuk
Krijgt ie mooi niet! Hehehequote:Op woensdag 23 november 2011 19:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Stiekem wil je een complimentje! Geef maar toe
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:48 schreef Compliment het volgende:
[..]
Nee, eerst was ik een brombeer
Always look on the bright sight of life he. Ben trouwens vandaag weer uit het ziekenhuis, dus komt helemaal goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:51 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je zo blij op FOK! bleef nadat er een aanslag op je was gepleegd
Nou, gefeliciteerd met je ontslagquote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Always look on the bright sight of life he. Ben trouwens vandaag weer uit het ziekenhuis, dus komt helemaal goed.
Leuk om te horenquote:Op woensdag 23 november 2011 19:53 schreef HammetjeBurger het volgende:
Ik mag de complimenten man wel.
Hij is een beetje achterbaks vind ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:53 schreef HammetjeBurger het volgende:
Ik mag de complimenten man wel.
Dat compliment kun je wel vergeten he? Je krijgt ze niet zomaarquote:Op woensdag 23 november 2011 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij is een beetje achterbaks vind ik.
Ik vond die uitbarsting over die gigolo focking baasquote:Op woensdag 23 november 2011 20:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Krijg ik nog een leuke compliment?
Dank uquote:Op woensdag 23 november 2011 20:06 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ik vond die uitbarsting over die gigolo focking baas
En van die haanpikquote:Op woensdag 23 november 2011 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dank u
tevens meende ik het niet hoor Rodawa
Jwz. Ik ben hier alleen maar voor de chicks ik hossel ze elke dag enzo.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Compliment het volgende:
[..]
Goed dat je gemiddeld maar 3 posts per dag hebt![]()
Je hebt blijkbaar een leven
Chicks allesz
Das verdomd klote, maar het lukt je wel hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 20:09 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Jwz. Ik ben hier alleen maar voor de chicks ik hossel ze elke dag enzo.
Maar ik wil geen leven hebben dus ik probeer hem omhoog te werken maar het lukt niet.
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij is een beetje achterbaks vind ik.
Niet iedereen geeft een blowjob in ruil voor een compliment hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:03 schreef Compliment het volgende:
Ik kan natuurlijk niet iedereen complimenteren, het moet wel verdiend worden he?
Nee hoor, ik neem enkele fragmenten daaruit om Angel van complimenten te voorzienquote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef Rodawa het volgende:
Zitten jullie hier een beetje een meeting te houden over het scheldtopic? Had ik dus toch gelijk toen ik zei:
[..]
Complimenten aan je moederquote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet iedereen geeft een blowjob in ruil voor een compliment hoor.
Pardon?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet iedereen geeft een blowjob in ruil voor een compliment hoor.
Tsss, nu ga ik ook niet meer aardig doenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal het haar doorgeven.
[..]
Niks persoonlijks.
Nee het spijt me, je bent meestal best wel lief.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsss, nu ga ik ook niet meer aardig doen
Meestal?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee het spijt me, je bent meestal best wel lief.
Toegegeven zoals het een echte baas betaamtquote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef Rodawa het volgende:
Oke sorry, ik geef het toe. Ik ben gewoon gefrustreerd omdat ik nooit complimentjes krijg. Het spijt me jongens en Angel-Joy.
Sorry, je bent een schat. Altijd!quote:
Bedankt, mijn eerste complimentje.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:22 schreef Compliment het volgende:
[..]
Toegegeven zoals het een echte baas betaamt![]()
Goedzo kerel
Maar ik vond jou hartstikke liefquote:Op woensdag 23 november 2011 20:18 schreef Rodawa het volgende:
Oke sorry, ik geef het toe. Ik ben gewoon gefrustreerd omdat ik nooit complimentjes krijg. Het spijt me jongens en Angel-Joy.
Dankje, jij ookquote:Op woensdag 23 november 2011 20:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sorry, je bent een schat. Altijd!
[..]
Bedankt, mijn eerste complimentje.
Met?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:49 schreef Zweetteef het volgende:
ik wou mezelf nog even complimenteren
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oja dat was ik vergeten! met mijn looks
Mijn complimenten inderdaad.quote:
Een compliment van een blauwequote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn complimenten inderdaad.
ik ben binnekort ook blauwquote:Op woensdag 23 november 2011 20:57 schreef Compliment het volgende:
[..]
Een compliment van een blauwe
Die eindpost met die koala was een van de bazigste die ik heb gezienquote:Op woensdag 23 november 2011 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn complimenten inderdaad.
Jij bent liefquote:Op woensdag 23 november 2011 23:21 schreef Barbapapamama het volgende:
leuk man al die complimenten, krijg ik er ook een?
Haha, dankje. Maar mijn school discrimineert, alleen omdat is dyslectie heb mag ik niet naar vwo en moet ik langer op deze school blijvenquote:Op woensdag 23 november 2011 23:16 schreef Compliment het volgende:
[..]
Havo is een goed niveau hoor, geen reden tot schaamte
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:28 schreef Naaktemolrat het volgende:
[..]
Haha, dankje. Maar mijn school discrimineert, alleen omdat is dyslectie heb mag ik niet naar vwo en moet ik langer op deze school blijven
Je bent dus eigenlijk gewoon vwo'er, dus je hoort bij de slimste 15%quote:Op woensdag 23 november 2011 23:29 schreef Naaktemolrat het volgende:
TS zorgt ervoor dat ik me ook belangrijk voel. Dankje
Je bent een kwaliteitsuser hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 23:31 schreef Barbapapamama het volgende:
Waar blijft mijn compliment, complimentenman?
Nee dat ook weer niet. Maar ik voel me nu een genie nu je zegt dat maar 15% vwo doetquote:Op woensdag 23 november 2011 23:35 schreef Compliment het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk gewoon vwo'er, dus je hoort bij de slimste 15%![]()
Noem je dat een compliment?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:37 schreef Compliment het volgende:
[..]
Kom jij nou de sfeer verpesten?![]()
Neequote:Op woensdag 23 november 2011 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaaaa
maar we zijn niet getrouwd of zo hea?
hee sufkutquote:
alleen gedag zeggenquote:
Mijn posts zijn niet enkel complimenten! En dat was trouwens een vraag te herkennen aan '?' , je moet het maar ff zien hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |