Klopt, maar hij verdient ook wel eens een complimentje.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ts is de complimentenman, niet jij
Dankjequote:Op woensdag 23 november 2011 19:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt, maar hij verdient ook wel eens een complimentje.
Zal wel een manier van slijmen zijn, zodat iedereen hem mag.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Hedaluzini het volgende:
Compliment, geef je je leven lang al complimenten?
Ik vond je reactie in het kattentopic erg leukquote:Op woensdag 23 november 2011 19:46 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wil ook graag even geprezen worden
Nee, eerst was ik een brombeerquote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Hedaluzini het volgende:
Compliment, geef je je leven lang al complimenten?
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:47 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ik vond je reactie in het kattentopic erg leuk
Krijgt ie mooi niet! Hehehequote:Op woensdag 23 november 2011 19:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Stiekem wil je een complimentje! Geef maar toe
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:48 schreef Compliment het volgende:
[..]
Nee, eerst was ik een brombeer
Always look on the bright sight of life he. Ben trouwens vandaag weer uit het ziekenhuis, dus komt helemaal goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:51 schreef Compliment het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je zo blij op FOK! bleef nadat er een aanslag op je was gepleegd
Nou, gefeliciteerd met je ontslagquote:Op woensdag 23 november 2011 19:52 schreef HammetjeBurger het volgende:
[..]
Always look on the bright sight of life he. Ben trouwens vandaag weer uit het ziekenhuis, dus komt helemaal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |