quote:Op woensdag 23 november 2011 16:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan door de mist de donker niet zien.
Die is al tijdje uit dacht ik.... Maar neequote:Op woensdag 23 november 2011 16:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Teun, heb je deze al in de pre-order staan :
Greg Hastings Paintball 2
09/21/10 US. daar wel een tijdje geleden jaquote:Op woensdag 23 november 2011 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die is al tijdje uit dacht ik.... Maar nee
Die shit is te slecht voor woorden.
Dat soort dingen werkt ook gewoon niet, de sport is zoveel meer dan alleen schieten.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
09/21/10 US. daar wel een tijdje geleden jaNja deel 1 was ook niet veel bijzonders
Vertelquote:Op woensdag 23 november 2011 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat soort dingen werkt ook gewoon niet, de sport is zoveel meer dan alleen schieten.
NBA jam heb ik ook nogquote:
lolquote:
Bij ons zijn ze allang blij als het leesbaar is voor leken (lees: falende managers die zelf geen technische opleiding hebben en te incapabel zijn om ook maar iets van techniek mee te hebben gekregen).quote:Op woensdag 23 november 2011 18:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Moet je een academisch paper schrijven, krijg je als commentaar dat dingen als "heeft betrekking op" en "waar rekening mee gehouden dient te worden" te 'ambtelijk' zijnIs dat nou echt zo'n vreemd taalgebruik?
Wat een vergelijkingquote:Op woensdag 23 november 2011 18:16 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.
MW3 na Skyrim te hebben gespeeld.![]()
Ja idd.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:16 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.
MW3 na Skyrim te hebben gespeeld.![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja idd.
Die games zijn allebij het zelfde terwijl ze door andere makers zijn gemaakt.
Heel raar dat de een toch anders is.
Had het misschien wat anders moeten omschrijven. Ik doel op de rust en vrede die je krijgt tijdens het spelen van Skyrim. Zo'n heerlijke chillmodus. En dan ga je MW3 spelen, en word je compleet in de pan gehakt omdat je in de chillmodus blijft hangen.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Tja zo gaat dat hier, als je een game leuk vindt dan is de rest ineens kut. Gewoon geen aandacht aan schenken.
Negert.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Pak de popcorn er alvast bij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |