SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Precies. En als je er dan wat van zegt dan heb jij het gedaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die niet altijd gaat janken als het even tegenzit.
Dit. En dan wordt het je kwalijk genomen als je als man eens realistisch bent en niet meehuilt.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die niet altijd gaat janken als het even tegenzit.
moet je bij christine langs gaan, die loopt leeg als het tegenzitquote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef tliciouz het volgende:
Gelukkig ben ik niet zo'n huilwijf als jullie hierboven allemaal beschrijven en ben ik meestal de gene die reageert als een vent en erg nuchter is. Maar zit er nu gewoon echt even doorheen na 3 jaar weer bij je ouders in huis moeten wonen is echt fucked.
Na 3 jaar? Ik ben nu 1 jaar uit huis en wil echt no way meer terug.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef tliciouz het volgende:
Gelukkig ben ik niet zo'n huilwijf als jullie hierboven allemaal beschrijven en ben ik meestal de gene die reageert als een vent en erg nuchter is. Maar zit er nu gewoon echt even doorheen na 3 jaar weer bij je ouders in huis moeten wonen is echt fucked.
Ja ik ging het huis uit met de gedachte niet meer terug te hoeven, helaas is dat nu wel het geval. En mijn ouders zijn hartstikke lief voor me daar gaat het niet om, maar hun begonnen er net aan te wennen dat ik weg was en voel gewoon dat ik ''teveel'' ben. En op mijn eigen wonen gaat financieel nog niet lukken, en ik ga echt niet in een studentenhuis wonen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Frankii het volgende:
[..]
Na 3 jaar? Ik ben nu 1 jaar uit huis en wil echt no way meer terug.
Studentenhuis is juist tof.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ging het huis uit met de gedachte niet meer terug te hoeven, helaas is dat nu wel het geval. En mijn ouders zijn hartstikke lief voor me daar gaat het niet om, maar hun begonnen er net aan te wennen dat ik weg was en voel gewoon dat ik ''teveel'' ben. En op mijn eigen wonen gaat financieel nog niet lukken, en ik ga echt niet in een studentenhuis wonen.
Heb anderhalf jaar in een studentenhuis gewoond maar ik vertik het om de keuken en de badkamer te moeten delen met van die varkens.quote:
quote:
Heb ik een jaar gedaanquote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef Rossdale het volgende:
Je kan altijd anti-kraak proberen. Als je koste wat het kost ergens goedkoop op jezelf wil wonen
Ja dat dus.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Totdat je eindelijk je eigen huis hebt, dan weet je wel beter.
Studenten huis van een anders is leuk, maar van jezelf
Kan dit niet in KLB? Bedankt.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef tliciouz het volgende:
Ja ach van jou hoef je toch nooit een serieus antwoord te verwachten.quote:
Rossdale BV heb ik al 50,000001 % van en daar verkoop ik niks van dus jammer maar helaas. Binnenkort als meerderheid de andere 49,999999 % opeisen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef Pixell het volgende:
Ik ben ook na 2 jaar in Leeuwarden te hebben gewoond weer bij me moeder gaan wonen, ook omdat het persoonlijk niet erg lekker liep zeg maar. Woon nu alweer bijna 2jr. thuis en ach, me moeder en ik doen lekker ons eigen ding en het is wel prima zo!
Ik zou ook niet financieel gezien op mezelf kunnen en wil eigenlijk ook niet meer een studentenhuis in, dat heb ik wel weer gehad
En ik ben altijd bezig om de nieuwe paperclip uit te vinden, zodat ik gewoon een dikke villa kan kopen! Of ik koop aandelen in rossdale BV...
Doe maar zo, jij weet zelf ook wel beterquote:Op woensdag 23 november 2011 14:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ach van jou hoef je toch nooit een serieus antwoord te verwachten.
We zullen zien, ik zeg dat we dit regelen dmv een best of 3 met games naar keuze om en om!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Rossdale BV heb ik al 50,000001 % van en daar verkoop ik niks van dus jammer maar helaas. Binnenkort als meerderheid de andere 49,999999 % opeisen.
3 potjes Cluedo bedoel je?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
We zullen zien, ik zeg dat we dit regelen dmv een best of 3 met games naar keuze om en om!
Wat jij wil Michiel.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe maar zo, jij weet zelf ook wel beter
En nee, als wij hier over Skyrim willen praten doen we dat. Ik snap dat je chagrijnig bent maar reageer het alsjeblieft niet hier op iedereen af
Gister gespeeld, en heb me kapot gelachen! iedereen serieus hele bijbels opschrijven met die tips, ik 5 kruisjes en ook nog eerder weten dan de rest wie wat en waar.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gaat lekker
http://nl.wikipedia.org/wiki/Migrainequote:Op woensdag 23 november 2011 14:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zo he, hoofdpijn van hier tot tokio. Ben er gewoon misselijk van en zie vlekken
Klantenservice is misschien biet het beste, maar als je het eenmaal voor elkaar hebt dan is het ook dikke prima, met een beetje geluk heb je nooit gezeik!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:24 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind ziggo snelheid wel oke, maar de klantenservice is echt een ramp.... wat een gezeik heb ik ermee gehad! en ook veel om me heen.
Alles-in-1 Extra,volgens ziggo : stabiel internet, met 120 Mbit/s downloadsnelheidquote:Op woensdag 23 november 2011 14:21 schreef Rossdale het volgende:
Welk pakket heb je bij ziggo Nick? Alles in 1 met 30 Mbit interwebs?
meten als in, je ziet het nooit of wat?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:18 schreef KneusTeun het volgende:
Packet loss is bij mij nooit te meten
Hmm je upload is sneller als je download? wtfquote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Lijbrandt tot nu toe heel tevreden! glasvezel haalt dus ook meteen een slechte modem eruit
Bij die site zegt ie dat het niet te meten is pingtest.net (bij geen enkele provider, dus denk iets met poorten ofzo)quote:Op woensdag 23 november 2011 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alles-in-1 Extra,volgens ziggo : stabiel internet, met 120 Mbit/s downloadsnelheid
[..]
meten als in, je ziet het nooit of wat?
[..]
Hmm je upload is sneller als je download? wtf?
Good guy teun.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alles-in-1 Extra,volgens ziggo : stabiel internet, met 120 Mbit/s downloadsnelheid
[..]
meten als in, je ziet het nooit of wat?
[..]
Hmm je upload is sneller als je download? wtf?
Ik snap nie? hoezo? wat? huh?quote:
Als je met een andere provider doet zal ie wel lager uitvallenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb zo'n idee dat de speedtest van ziggo, maar gewoon iets doet
Als ie het al doetquote:Op woensdag 23 november 2011 15:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap nie? hoezo? wat? huh?
[..]
Als je met een andere provider doet zal ie wel lager uitvallen
Het is alweer bijna donker man.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:43 schreef PierreTT het volgende:
Wakker worden, op de klok kijken, en realiseren dat het al half 4 's middags is
Ernstige shit inderdaadquote:
Ik kan door de mist de donker niet zien.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan door de mist de donker niet zien.
Die is al tijdje uit dacht ik.... Maar neequote:Op woensdag 23 november 2011 16:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Teun, heb je deze al in de pre-order staan :
Greg Hastings Paintball 2
09/21/10 US. daar wel een tijdje geleden jaquote:Op woensdag 23 november 2011 16:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die is al tijdje uit dacht ik.... Maar nee
Die shit is te slecht voor woorden.
Dat soort dingen werkt ook gewoon niet, de sport is zoveel meer dan alleen schieten.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
09/21/10 US. daar wel een tijdje geleden jaNja deel 1 was ook niet veel bijzonders
Vertelquote:Op woensdag 23 november 2011 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat soort dingen werkt ook gewoon niet, de sport is zoveel meer dan alleen schieten.
NBA jam heb ik ook nogquote:
lolquote:
Bij ons zijn ze allang blij als het leesbaar is voor leken (lees: falende managers die zelf geen technische opleiding hebben en te incapabel zijn om ook maar iets van techniek mee te hebben gekregen).quote:Op woensdag 23 november 2011 18:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Moet je een academisch paper schrijven, krijg je als commentaar dat dingen als "heeft betrekking op" en "waar rekening mee gehouden dient te worden" te 'ambtelijk' zijnIs dat nou echt zo'n vreemd taalgebruik?
Wat een vergelijkingquote:Op woensdag 23 november 2011 18:16 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.
MW3 na Skyrim te hebben gespeeld.![]()
Ja idd.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:16 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.
MW3 na Skyrim te hebben gespeeld.![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja idd.
Die games zijn allebij het zelfde terwijl ze door andere makers zijn gemaakt.
Heel raar dat de een toch anders is.
Had het misschien wat anders moeten omschrijven. Ik doel op de rust en vrede die je krijgt tijdens het spelen van Skyrim. Zo'n heerlijke chillmodus. En dan ga je MW3 spelen, en word je compleet in de pan gehakt omdat je in de chillmodus blijft hangen.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Tja zo gaat dat hier, als je een game leuk vindt dan is de rest ineens kut. Gewoon geen aandacht aan schenken.
Negert.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Pak de popcorn er alvast bij.
[ afbeelding ]
tofquote:
Engelsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |