Zo zonde voor de atmosfeer van het spel.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef hans1988 het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1153
Heel erg kansloosquote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef hans1988 het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1153
Dat "Useless" in de titel is wel mooiquote:Op woensdag 23 november 2011 14:35 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Zo zonde voor de atmosfeer van het spel.
Had eerst Daedric armor gemaakt, maar daarmee zie je er uit als een demon ofzo, paste niet helemaal bij hoe ik het spel speel. Heb toen maar de vorige save geladen en een ebony gemaakt.quote:
Onder een Dwemer Ruin.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Waar ligt het? Antwoord desnoods in spoiler.
Maar erg mooie site zeg, alleen al voor de wallpapers.
Altijd leuk als een guard dat zegt en ik mijn 2 Curved. Swords. trekquote:
Dat heb ik nu. Ik ben nu uit werk naar huis gegaan (voordeel van ouders als baas hebben, zat een beetje uit m'n neus te vreten -> "ik ga naar huis greotjensquote:Op woensdag 23 november 2011 14:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nog erger, wel thuis zijn, maar andere verplichtingen.
Gewoon met je companion gaan praten, dan zie je tussen de verschillende opties I want to trade some things with you of iets dergelijks, dan krijg je je inventory en kan je wapens, armor of wat dan ook aan je companion geven, of iets van hem/haar pakken.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:02 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat heb ik nu. Ik ben nu uit werk naar huis gegaan (voordeel van ouders als baas hebben, zat een beetje uit m'n neus te vreten -> "ik ga naar huis greotjens"), maar ik moet nu thuis werken aan een ander project
PS: Hoe geef je je companions gear dan? Ik werk niet met companions omdat ik in principe alles wel alleen af kan en lekker rond wil sneaken etc, bondgenoten in battle spreken me sowieso niet echt aan, maar het is wel handig om te weten
Holy shit, wat een coole screenshots. Wel heb ik het idee dat er wat aan gerommeld is (console commands, tweaks?) aangezien de camera distance soms wel erg ver van het character af staat.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:26 schreef wise het volgende:
http://deadendthrills.com/
grappig om te lezen en er staan tips in voor skyrim.
Mooie plaatjes ook btw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kan ze vanzelf pakken op dode corpses en als je college of winterhold quest chain afmaakt krijg je een hele goede robequote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Maar die zijn zo duur.Ben ook pas level 4 hihi.
Als je die blog leest staat er ook dat hij inderdaad enorm met de INI heeft zitten rommelen om het zo mooi mogelijk te maken, wat het redelijk onspeelbaar maakte (framerate drops, crashes), en er naar uit keek om weer normaal te kunnen spelen (met 'normale' instellingen) na z'n screenshot sessiesquote:Op woensdag 23 november 2011 15:36 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Holy shit, wat een coole screenshots. Wel heb ik het idee dat er wat aan gerommeld is (console commands, tweaks?) aangezien de camera distance soms wel erg ver van het character af staat.
Desalniettemin brute screens, thanks for the link!
quote:First, a disclaimer: my Skyrim is busted. Its how Im choosing to play at the moment, enduring all the crashes and framerate slumps, and generally looking forward to the point where Im done with screenshots and can play it again properly. Im not sure there is such a thing as a stable Skyrim that looks like Skyrim obviously should, so proceed with caution. Actually, dont proceed with caution, proceed screaming into the arms of death like Jurgen Prochnow in Das Boot that way, you wont be disappointed.
Ongelofelijk jammer... Heb zelf een groot deel van dezelfde aanpassingen gedaan aan skyrim, maar het ziet er bij lange na niet zo uit als op de screens. Eeuwig zonde dat de game zo onspeelbaar is, aangezien de screenshots voldoen aan de grafische verwachtingen die ik in eerste instantie van de game had...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als je die blog leest staat er ook dat hij inderdaad enorm met de INI heeft zitten rommelen om het zo mooi mogelijk te maken, wat het redelijk onspeelbaar maakte (framerate drops, crashes), en er naar uit keek om weer normaal te kunnen spelen (met 'normale' instellingen) na z'n screenshot sessies
-edit-
[..]
En toch ga ik vanavond eens wat van "zijn settings" proberen, gewoon om te kijken hoe het eruit ziet, en hoe het draait. Iets zegt me dat ik het wel redelijk goed zou moeten kunnen draaien.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als je die blog leest staat er ook dat hij inderdaad enorm met de INI heeft zitten rommelen om het zo mooi mogelijk te maken, wat het redelijk onspeelbaar maakte (framerate drops, crashes), en er naar uit keek om weer normaal te kunnen spelen (met 'normale' instellingen) na z'n screenshot sessies
-edit-
[..]
Even een waarschuwing alvast. Als je uGridsToLoad verhoogt en later weer lager zet omdat je spel tevaak crasht doet je save het niet meer. Ik heb hem nu wel stabiel op 7 staan. Had ook 9 en 11 geprobeerd, maar dat crashte na een tijdje om de 5 minuten.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En toch ga ik vanavond eens wat van "zijn settings" proberen, gewoon om te kijken hoe het eruit ziet, en hoe het draait. Iets zegt me dat ik het wel redelijk goed zou moeten kunnen draaien.
Thanx, ik had het ook al gelezen, maar ik heb een enorme shitload aan savegames, dus ik pak ten eerste een oude savegame, en ik maak uiteraard backups van de aan te passen bestanden. Maar aangezien mijn pc Skyrim met speels gemak trekt heb ik zoiets van nu wil ik er toch wel het maximale uithalen.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:55 schreef Silv het volgende:
[..]
Even een waarschuwing alvast. Als je uGridsToLoad verhoogt en later weer lager zet omdat je spel tevaak crasht doet je save het niet meer. Ik heb hem nu wel stabiel op 7 staan. Had ook 9 en 11 geprobeerd, maar dat crashte na een tijdje om de 5 minuten.
Nice. Geinstalleerd.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:10 schreef hans1988 het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=85
Yay een update!!![]()
Vind die mod echt harstikke mooi
quote:Op woensdag 23 november 2011 16:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb weer een nieuwe timelapse gemaakt. Deze keer van Riften en omgeving
Mooi weer hoor!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb weer een nieuwe timelapse gemaakt. Deze keer van Riften en omgeving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |