Stop, you criminal scum!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:44 schreef Jivis het volgende:
Ik mis toch de conversatie:
"I RAN INTO A MUDCRAB THE OTHER DAY"
"AWFUL CREATURES"
Weet ik, ouwes, maar ze zijn fokking lelijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:23 schreef Silv het volgende:
Spinnen zijn easy inderdaad. Beren daarentegen zijn echt kut.
We're watching you, scum!quote:
vrouwelijke full ebony met dual swords is echt ontzettend mooiquote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja, zeker een mooi armor. Uiterst jammer dat hij heavy is
robes (of destruction)quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef Koeketrommel het volgende:
Wat voor armor moet trouwens een mage dragen? Speel voor het eerst als mage namelijk.
Maar die zijn zo duur.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:00 schreef leeell het volgende:
[..]
robes (of destruction)
dus novice-apprentice-adept etc etc (steeds beter wordend)
Ik zit lekker met heavy armor rond te lopen. Maar als je met alteration aan de slag gaat kan je ook wel voor robes gaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef Koeketrommel het volgende:
Wat voor armor moet trouwens een mage dragen? Speel voor het eerst als mage namelijk.
Heb nu ook heavy armor aan, maar denk dat ik gewoon destruction + nog iets ga doen maar weet nog niet wat.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik zit lekker met heavy armor rond te lopen. Maar als je met alteration aan de slag gaat kan je ook wel voor robes gaan.
SPOILER: gebroken Weerwolf questlineOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Screenshots?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:59 schreef leeell het volgende:
[..]
vrouwelijke full ebony met dual swords is echt ontzettend mooi
Lydia iig niet, gaf haar gisteren 2 swords maar ze bleef haar schild gebruiken.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:10 schreef Silv het volgende:
Kunnen companions eigenlijk dual wielden?
Schild afpakken?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lydia iig niet, gaf haar gisteren 2 swords maar ze bleef haar schild gebruiken.
Had gisteren lydia met 2 staffsquote:Op woensdag 23 november 2011 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lydia iig niet, gaf haar gisteren 2 swords maar ze bleef haar schild gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |