abonnement Unibet Coolblue
pi_104819382
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn altijd goedkopere winkels te vinden als je even rondkijkt. Zo kun je bijvoorbeeld ook wachten op dagdeals heb ik gehoord.
:o :6

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:05 schreef Aether het volgende:
Zelda bundel gehaald, helaas twee dode pixels (nog nooit gehad bij een handheld).
Kijken of het mogelijk is 'm te ruilen morgen.
Komt dit relatief veel voor bij de 3DS?
Ik heb toevallig vanmiddag voor ik ging spelen het eerste deel van de handleiding doorgelezen en daarin staat minstens 2 maal het volgende:

Kleine aantallen vaste of dode pixels zijn een van de eigenschappen van lcd-schermen. Dit is normaal en hoeft niet te worden beschouwd als een mankement.

En volgens mij gaat de garantie vanaf dag 1 al via Nintendo zelf (toch?) dus ben bang dat je geen nieuwe krijgt. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk, wie weet voert de winkel waar je geweest bent een eigen beleid :)
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:51:52 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104819610
Vrijwel elk bedrijf heeft wel een vorm van omruilservice als het product je niet bevalt. Vaak is dat acht dagen. Een reden is meestal niet eens nodig.

Verder kun je, als Nintendo weigert, altijd de garantie claimen bij de winkel. Zo werkt het nou eenmaal volgens de wet. Voor een paar pixels geldt echter geen garantie zoals in de HL staat.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104819935
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vrijwel elk bedrijf heeft wel een vorm van omruilservice als het product je niet bevalt. Vaak is dat acht dagen. Een reden is meestal niet eens nodig.

Verder kun je, als Nintendo weigert, altijd de garantie claimen bij de winkel. Zo werkt het nou eenmaal volgens de wet. Voor een paar pixels geldt echter geen garantie zoals in de HL staat.
Maar ook als het een handheld betreft waar je al mee gespeeld hebt? Hoe moeten ze die daarna nog verkopen dan? Ik zou namelijk dus echt nooit een geopende doos accepteren..

Trouwens Aether, heb je gezien dat je het papiertje in het hoesje van OoT ook om kunt keren en dat je dan de originele cover hebt? Erg leuk gedaan vind ik!
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:57:47 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104820033
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Maar ook als het een handheld betreft waar je al mee gespeeld hebt? Hoe moeten ze die daarna nog verkopen dan? Ik zou namelijk dus echt nooit een geopende doos accepteren..

Dat is aan de winkel. Bij ons gaan ze gewoon de verkoop in, soms met 10% korting als er duidelijke gebruikssporen zijn. Ikzelf zou echter nooit een geopende doos nemen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104820457
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is aan de winkel. Bij ons gaan ze gewoon de verkoop in, soms met 10% korting als er duidelijke gebruikssporen zijn. Ikzelf zou echter nooit een geopende doos nemen.
Oh echt.. Hoop dat ze dat niet bij alle winkels zo doen hoor, van oorbellen zeggen ze ook altijd dat die niet geruild mogen worden.. Beter doen ze dat niet stiekem toch dan! Iehl! :{w
Nu ik er trouwens over na denk was de doos van mijn Wii al wel open, maar alle zakjes en dingen zaten er nog helemaal perfect om heen en dat spul waar de console zelf in zat was nog helemaal dicht geplakt dus toen boeide het me niet zo want het was vrij duidelijk dat er verder niks mee gebeurd was. En de verkoper liet de inhoud trouwens ook even zien in de winkel, dus wie weet had hij hem pas net open gemaakt.
  vrijdag 25 november 2011 @ 21:05:03 #106
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_104820542
De Mediamarkt staat daar iig bekend om
O)))
  vrijdag 25 november 2011 @ 21:06:02 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104820620
Oorbellen zijn een ander verhaal natuurlijk. Dat mag niet vanwege hygiëne enzo. Net als ondergoed bijvoorbeeld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104820869
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:05 schreef arucard het volgende:
De Mediamarkt staat daar iig bekend om
Hmm ja, nou je het zegt, daar heeft mijn broertje het weleens over. Ze schijnen ook weleens gerepareerde elektronica te verkopen..

quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oorbellen zijn een ander verhaal natuurlijk. Dat mag niet vanwege hygiëne enzo. Net als ondergoed bijvoorbeeld.
Nja, dat was meer een voorbeeld :P Omdat ik eigenlijk vind dat het met een console/ handheld ook niet echt okay is, maar goed dat is mijn mening. En m'n smetvrees :@
Ik heb trouwens vroeger ( :') ) bij de Hema gewerkt en daar mocht ondergoed dus echt wel terug gebracht worden! En volgens mij is dat bij de meeste winkels wel zo, dus altijd eerst wassen na het kopen! _O-
  vrijdag 25 november 2011 @ 21:26:43 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104821872
Ik zit er trouwens over te denken om mijn Mario Kart pre-order te annuleren :o Ik heb echt teveel (3)DS-games liggen op dit moment :X

Kirby Mass Attack
Mario 3D Land
Pokemon Black
Radiant Historia
Dragon Quest VI
Dragon Quest IX
Tetris 3D
Ultimate Bass Fishing ( :') )
En Tales of the Abyss is onderweg

:X
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104822432
Twee Dragon Quest-games :') Echt, skip die meuk gewoon samen met Tales of, Radiant Historia en Pokemon Black. Dan heb je op tijd voor Mario Kart die andere games uitgespeeld!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 25 november 2011 @ 21:39:18 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104822653
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:35 schreef koei het volgende:
Twee Dragon Quest-games :') Echt, skip die meuk gewoon samen met Tales of, Radiant Historia en Pokemon Black. Dan heb je op tijd voor Mario Kart die andere games uitgespeeld!
Nee, jouw mening waardeer ik ook echt op dit gebied :D Maar ik denk wel dat ik alle RPG's doorschuif inderdaad. Mario Kart moet er toch gewoon tussen? :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104822685
Pokemon black is geen 3ds game.

En waar staat zelda? :(
There are only 151 Pokémon.
pi_104822731
Ik mag toch hopen dat iedereen in m'n friendlist gewoon Mario Kart aanschaft volgende week. Moet wel wat competitie hebben online. :P
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  vrijdag 25 november 2011 @ 21:44:43 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104822961
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:40 schreef nomar83 het volgende:
Ik mag toch hopen dat iedereen in m'n friendlist gewoon Mario Kart aanschaft volgende week. Moet wel wat competitie hebben online. :P
Dat is ook de reden dat ik 'm eigenlijk niet kan skippen. :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
Pokemon black is geen 3ds game.

En waar staat zelda? :(
Er staat ook (3)DS-games. Zelda heb ik al gespeeld. Inmiddels uitgeleend.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 25 november 2011 @ 21:52:32 #115
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_104823426
Net Mario 3D land gehaald. Even de 3DS afstoffen.
Anonieme tievesclown
pi_104824772
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:52 schreef Crimyclown het volgende:
Net Mario 3D land gehaald. Even de 3DS afstoffen.
Same here, vandaag gehaald en heel ff gespeeld. Grafisch is het spel erg mooi gemaakt.
pi_104824986
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit er trouwens over te denken om mijn Mario Kart pre-order te annuleren :o Ik heb echt teveel (3)DS-games liggen op dit moment :X

Kirby Mass Attack
Mario 3D Land
Pokemon Black
Radiant Historia
Dragon Quest VI
Dragon Quest IX
Tetris 3D
Ultimate Bass Fishing ( :') )
En Tales of the Abyss is onderweg

:X
Ik mag toch hopen dat je met Tetris wel klaar bent? :p
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_104825099
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Maar ook als het een handheld betreft waar je al mee gespeeld hebt? Hoe moeten ze die daarna nog verkopen dan? Ik zou namelijk dus echt nooit een geopende doos accepteren..

Trouwens Aether, heb je gezien dat je het papiertje in het hoesje van OoT ook om kunt keren en dat je dan de originele cover hebt? Erg leuk gedaan vind ik!
Heb 'm bij de MediaMarkt gehaald; zie morgen wel wat ze zeggen. Pixel zit iets rechts van het midden op het bovenste scherm. Er zit ook een hele klein krasje op de bovenkant.
Heb verder niets uitgepakt. Handleiding en Zelda is nog gesealed.

Deze versie van Zelda is gelijk aan de Amerikaanse versie. Die heeft ook een dubbele cover.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_104826270
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:20 schreef Aether het volgende:

[..]

Heb 'm bij de MediaMarkt gehaald; zie morgen wel wat ze zeggen. Pixel zit iets rechts van het midden op het bovenste scherm. Er zit ook een hele klein krasje op de bovenkant.
Heb verder niets uitgepakt. Handleiding en Zelda is nog gesealed.

Deze versie van Zelda is gelijk aan de Amerikaanse versie. Die heeft ook een dubbele cover.
Oh ook een krasje ja? Dat is wel heel slecht zeg.. Hoop voor je dat ze 'em voor je willen omruilen! :)
En dat wist ik niet! Ik dacht dat het zo was omdat deze bij de anniversary editie hoort, maar bedenk me nu net dat OoT dat sowieso al was toch?
pi_104826508
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Oh ook een krasje ja? Dat is wel heel slecht zeg.. Hoop voor je dat ze 'em voor je willen omruilen! :)
En dat wist ik niet! Ik dacht dat het zo was omdat deze bij de anniversary editie hoort, maar bedenk me nu net dat OoT dat sowieso al was toch?
Het is een hele kleine kras, maar toch jammer op zo'n model.
OoT is IIRC eerder uitgebracht.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_104826895
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:42 schreef Aether het volgende:

[..]

Het is een hele kleine kras, maar toch jammer op zo'n model.
OoT is IIRC eerder uitgebracht.
Mja idd. Ik weet nog dat ik m'n GBA SP een keer los met m'n sleutels in een tasje had.. Was ook heel dom natuurlijk en in dit geval was het natuurlijk m'n eigen schuld, maar ik baalde er goed van!

En euhm.. IIRC? :@
pi_104829595
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 november 2011 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit er trouwens over te denken om mijn Mario Kart pre-order te annuleren :o Ik heb echt teveel (3)DS-games liggen op dit moment :X

Kirby Mass Attack
Mario 3D Land
Pokemon Black
Radiant Historia
Dragon Quest VI
Dragon Quest IX
Tetris 3D
Ultimate Bass Fishing ( :') )
En Tales of the Abyss is onderweg

:X
Tales al onderweg??! Wanneer ligt die in de winkel dan?
pi_104829694
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:49 schreef Yachiru het volgende:

[..]

En euhm.. IIRC? :@
If I remember correctly.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:46:05 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_104829778
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:41 schreef Pierrre het volgende:

[..]

Tales al onderweg??! Wanneer ligt die in de winkel dan?
Nu.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_104830506
Ik ook Mario gehaald en de 3ds afgestoft. Nu in world 4, leuk spelletje :)
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')