quote:Op woensdag 23 november 2011 08:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vraagje: als je als niet-zwangere over een test plast, hoe komt het dan dat ding positief kan worden als je maar lang genoeg wacht? Na een half uur (ofzo) 'geldt' dat ding immers niet meer. Hoe komt het dat er toch twee streepjes verschijnen? Heb je al niet-zwangere ook altijd een ietsiepietsie hormoon? Of heeft het gewoon een hele praktische oorzaak (kleurstof gebruikt in de test ofzo)?
Vroeg ik me ineens af
Hehe, dat is ook weer waarquote:Op woensdag 23 november 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb dat eigenlijk nooit opgemerkt in het verleden ( toen zwangerschaps testen vooral waren om te bevestigen dat ik NIET zwanger was)
Is dat alles? Ik had op een veel spannendere verklaring gehooptquote:Op woensdag 23 november 2011 11:20 schreef Mangostine het volgende:
Volgens mij omdat er dan een indroogstreepje kan ontstaan Coco.
Ik had toen een test van de DA. Heb ik 's avonds gebruikt en toen heb ik 2x 2 streepjes geplast. Geen idee of die test zo gevoelig is of dat het toeval was.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:46 schreef Sopho het volgende:
Sorry KatyM, ik pies vanavond, maar dan zoek ik nog wel een test waar je elke moment van de dag over kan piesen. Vanochtend te blij dat peuter droog de nacht was doorgekomen dat ik de wc doortrok en toen dacht: oh k*t! Ben wat vergeten!
![]()
![]()
Dat een test na een half uur niet betrouwbaar is komt idd door het indrogen. Dan kan de test alsnog positief uitslaan.
ik krijg een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden altijd gevoelige borsten. En tijdens mijn eisprong ook. Dus helaas hoeft het inderdaad nooit wat te betekenen. Fijn he zo'n vrouwenlichaamquote:Op woensdag 23 november 2011 11:54 schreef Nanadu het volgende:
Sopho je houdt het spannen!!! wel goed dat je peuter droog de nacht door is gekomenBen benieuwd wanneer die van mij meer interesse voor het plassen op de w.c gaat krijgen.
Hier geen gevoelige borsten meer, denk dat het er niks mee te maken heeft gehad
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:46 schreef Sopho het volgende:
Sorry KatyM, ik pies vanavond, maar dan zoek ik nog wel een test waar je elke moment van de dag over kan piesen. Vanochtend te blij dat peuter droog de nacht was doorgekomen dat ik de wc doortrok en toen dacht: oh k*t! Ben wat vergeten!
![]()
![]()
Dat een test na een half uur niet betrouwbaar is komt idd door het indrogen. Dan kan de test alsnog positief uitslaan.
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sopho, ik wacht in spanning af. Pee Sopho, pee like you've never peed before!
Keihard inderdaad. Precies zoals ik het graag doe heb.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef KatyM het volgende:
![]()
.
Wat fijn dat je gelijk weer zo regelmatig bent, dat is echt mooi. Kan je gewoon weer keihard aan de slag
Nou hequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:34 schreef Mangostine het volgende:
Enfermera, spannend joh! Hopelijk zet het niet door en word je 9 maanden niet meer ongesteld...![]()
Zou wel een bak zijn hè, meteen in de 1e ronde!
Spannend he.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Sethiwe het volgende:
Barreltje toch niet zo nuchter, haha ben benieuwd welke auto het gaat worden.
Enfermera spannend, klinkt best positief, maar kan ook het ontpillen zijn. Ik heb het zelf ook gehad na 3 weken iets bloed, heel minimaal en daarna weken niets meer. Helaas testen negatief en na 50 dagen ongesteld. Maar goed ik hoop dat het bij jou wel positief uitpakt. Ik ga duimen.
Milka fijn dat het klussen leuk was, nu maar hopen op een mooi sinterklaascadeau.
Het wordt spannend eind van de week met testen, ik ga duimen![]()
.
Voor alle andere damesHoe gaat het bij jullie?
We gaan 't zien... Zoals je kan lezen wil ik mezelf nog niet al te veel hoop gevenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef Nanadu het volgende:
Barreltje heerlijk he hoe je er per moment verschillend in kan staan![]()
Sopho spannened! Morgen testen! hopenlijk begin jij de streepjesregen van eind november/ begin december!
Enferma wie weet is het gewoon in 1 keer raak!
Sethiwe normaal heb ik nooit last van mijn borsten rond mijn menstruatie, mar nu dus al 2 1/2 dag last van pijnlijke borsten. Maar het kan er natuurlijk ook helemaal niks mee te maken hebbenLaat het maar snel weekend zijn dan weet ik meer.
Hahaha XD Lekker vette dingen smothered in chocolate!!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ah, zo te zien (bruinverlies) ben ik ongesteld aan het worden. MooiDan heb ik een goed excuus voor mijn eetbuien van de afgelopen twee dagen
En van het Martijn-zijn-hoofd-eraf-bijten afgelopen zondag.
Bizar genoeg pikt mijn lichaam wel weer zn oude ritme precies opWerd voorheen ook altijd op de dinsdag/woensdag ongesteld. Good job, body
Sopho, ik wacht in spanning af. Pee Sopho, pee like you've never peed before!
Zo is hetquote:Op woensdag 23 november 2011 17:20 schreef Kwisted het volgende:
Sopho, neem in elk geval niet de predictor. Waar de sensitest bij mij met 4weken smiddags 2 streepjes aangaf (en die zijn supergoedkoop via internet) werd die dure predictor dat niet. die koop ik dus niet meer. Ik ben wel heel benieuwd, dus schiet maar eens op. en wat KatyM zegt, niet teveel drinken van tevoren. Dan heb je lekker geconcentreerde pies![]()
Nanadu wanneer ga jij testen?
Coco, fijn als je ongesteld wordt. Dan kun je er weer tegenaan!
Ik ben begonnen met de ovulatiesticks van sensitest. Verwacht mijn eisprong pas in het weekend. Maar door de miskraam weet ik niet of ik regelmatig ben. Dus ik dacht, ik begin maar vast
Oh, jammer... Maar idd, misschien heb je wel te vroeg getestquote:Op woensdag 23 november 2011 18:17 schreef Sopho het volgende:
Helaas begin ik nog niet de regen. Het was negatief. Maar zolang ik niet bloed, hoop ik moed. Misschien te vroeg getest.
Wie wil de regen starten deze ronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |