Ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik een digitale arm om je heen wil leggen.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:53 schreef Incantrix het volgende:
We weten het niet zo goed, de nekplooi mag max 3.5 mm zijn maar is 8.8 en het hele lijfje heeft een soort 'schil' van vocht.
Nu in de wachtkamer te snotteren
Lieve Inca...quote:Op woensdag 23 november 2011 12:53 schreef Incantrix het volgende:
We weten het niet zo goed, de nekplooi mag max 3.5 mm zijn maar is 8.8 en het hele lijfje heeft een soort 'schil' van vocht.
Nu in de wachtkamer te snotteren
Ja dit dus. Bah. Veel sterkte!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:57 schreef miss_sly het volgende:
och meisje toch, wat vreselijk. En daar zitten jullie dan maar te wachten, al die onzekerheid. Ik hoop ook op een wonder, een heel groot wonder
+1 !!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:57 schreef miss_sly het volgende:
och meisje toch, wat vreselijk. En daar zitten jullie dan maar te wachten, al die onzekerheid. Ik hoop ook op een wonder, een heel groot wonder
Dit inderdaad... Wat een klotenieuws zeg.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:57 schreef miss_sly het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik denk erger, de grimmigheid van de gezichten en de spoed achter alles..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |