Oh nee? Wat is er aan de hand dan? Wat denken ze?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:46 schreef Incantrix het volgende:
Slecht nieuws hier, dusdanig slecht dat we nu in de wachtkamer zitten van ziekenhuis 2 voor een 2e echo en meteen een vlokkentest.
Het ziet er erg slecht uit
Oh nee!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:46 schreef Incantrix het volgende:
Slecht nieuws hier, dusdanig slecht dat we nu in de wachtkamer zitten van ziekenhuis 2 voor een 2e echo en meteen een vlokkentest.
Oh nee Inca...quote:Op woensdag 23 november 2011 12:46 schreef Incantrix het volgende:
Incaquote:Op woensdag 23 november 2011 12:46 schreef Incantrix het volgende:
Dit is wel heel fijn nieuws natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 12:46 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben nog niet bijgelezen maar alles was goed bij de seo. Mooi op schema, geen bijzonderheden...
En we krijgen een jongetje!
Inca, hoe is het bij jou gegaan meis?
Asy wat tofquote:Op woensdag 23 november 2011 12:46 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben nog niet bijgelezen maar alles was goed bij de seo. Mooi op schema, geen bijzonderheden...
En we krijgen een jongetje!
Inca, hoe is het bij jou gegaan meis?
Ahw shitzooi.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:46 schreef Incantrix het volgende:
Ohw dus ze denken misschien syndroom van down?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:53 schreef Incantrix het volgende:
We weten het niet zo goed, de nekplooi mag max 3.5 mm zijn maar is 8.8 en het hele lijfje heeft een soort 'schil' van vocht.
Nu in de wachtkamer te snotteren
Ach meisje toch...quote:Op woensdag 23 november 2011 12:53 schreef Incantrix het volgende:
We weten het niet zo goed, de nekplooi mag max 3.5 mm zijn maar is 8.8 en het hele lijfje heeft een soort 'schil' van vocht.
Nu in de wachtkamer te snotteren
Owh nee. Jakkes.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:54 schreef Incantrix het volgende:
Maar als ze een arts in een ander ziekenhuis uit een bevalling oppiepen denk ik niet dat er echt nog veel hoop is
Ik denk erger, de grimmigheid van de gezichten en de spoed achter alles..quote:Op woensdag 23 november 2011 12:54 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ohw dus ze denken misschien syndroom van down?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |