Uhm.. Minder uren? stukje ziektewet?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:52 schreef flugeltje het volgende:
Zometeen afspraak met leidinggevende, Gyn en Bedrijfsarts zeggen dat ik meer rust in moet bouwen... Wat zal ik voorstellen? Iemand tips?
Je bent geen watje. Laten we dat even voorop stellen.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het heel lastig aangeven nu, het allerliefste zou ik inderdaad een paar uur per dag minder gaan werken, maar m'n collega werkt nog therapeutisch en het blijft verdomd lastig toegeven dat ik een 'watje' ben
Ja van dat geld weet ik, maar daar gaat het nu juist niet om. Ik wil mensen niet tot last zijn en geen problemen veroorzaken voor m'n collega die pas net weer therapeutisch aan het werk is. Dan krijgt zij het natuurlijk ook veel drukker...quote:Op woensdag 23 november 2011 09:55 schreef Orea het volgende:
En om je minder schuldig te laten voelen naar je werkgever: ziekte uren door zwangerschap krijgt je werkgever volledig vergoed door het UWV. Even los van of jouw functie makkelijk te vervangen is of niet, qua geld kost het ze nietsdus dan kun je dat stukje ook loslaten
Das 't probleem van je baas, niet van jou en/of je collega'squote:Op woensdag 23 november 2011 09:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja van dat geld weet ik, maar daar gaat het nu juist niet om. Ik wil mensen niet tot last zijn en geen problemen veroorzaken voor m'n collega die pas net weer therapeutisch aan het werk is. Dan krijgt zij het natuurlijk ook veel drukker...
Ja je bent een ontzettend watje, je doet dit allemaal expres!! Net zoals zoveel andere vrouwen die rustiger aan moeten doen in het belang van hun kind... Heiden!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het heel lastig aangeven nu, het allerliefste zou ik inderdaad een paar uur per dag minder gaan werken, maar m'n collega werkt nog therapeutisch en het blijft verdomd lastig toegeven dat ik een 'watje' ben
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent geen watje. Laten we dat even voorop stellen.
't is geen zwakte van jou en/of je lichaam, 't is juist heel erg sterk wat je doetquote:Op woensdag 23 november 2011 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Jaja, jullie hebben ook haske gelijk... Ik weet het allemaal wel...
Maar darn wat is het lastig toegeven zoiets...
Is het ook! Ik werd vorige keer met 18 weken volledig afgekeurd en mocht niet meer werken... vreselijk vond ik het! Ik liet mijn werkgever en collega's in de steek en bladiebladiebla...quote:Op woensdag 23 november 2011 10:02 schreef flugeltje het volgende:
Jaja, jullie hebben ook haske gelijk... Ik weet het allemaal wel...
Maar darn wat is het lastig toegeven zoiets...
Is zeker logisch,quote:Op woensdag 23 november 2011 10:06 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat gewoon het grootste probleem is? Dat je denkt dat bij toegeven dat het niet lukt zo je leidinggevende 'minder' van je gaat denken. Dat je daardoor zwak overkomt, alsof je geen doorzetter bent en zo ook minder kans maakt op ontwikkeling/doorgroei in de toekomst...
Vooral ook omdat het zo'n vaag iets is, zere heupen/rug/banden/benen etc Dan nog liever een gebroken arm dat ze kunnen zien dat je echt niet overdrijft...
Ik blabber maar wat, maar volgens mij begrijpen heel veel dames hier wat ik bedoel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |