donequote:Op woensdag 23 november 2011 10:17 schreef MissVanity het volgende:
Hilversum. Bastard, zou jij dat misschien in de OP willen zetten? Of een modje? Dankje
quote:Op woensdag 23 november 2011 08:53 schreef Bastard het volgende:
Hier verder
Glaasje draaien meeting!!
26 november a.s. bij MissVanity thuis. (Hilversum)
Aanwezig:
Enneacanthus_Obesus
Atmosphere82
MissVanity
Spiky-Hair
Whiskey
Vind het lief dat je dat zegt! Dank daarvoorquote:Op woensdag 23 november 2011 11:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Enneacanthus, ik moet zeggen dat ik respect hebt dat je gaat. Ik heb met jou behoorlijk in de clinch gelegen elders op dit forum omdat ik jou te rigide vind in je opvattingen. Toch doe je hier wel aan mee (al zou ik het fenomeen glaasje-draaien zelf niet aanraden).
Als het zover is, ga ik schuilen bij Lavenderr als het mag (ik vind dit eng).
Ja. Ik zou het zelf nooit doen!quote:Op woensdag 23 november 2011 11:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vind het lief dat je dat zegt! Dank daarvoor
Vind je het echt zo eng?
Ja, want ik ben een held op dat gebiedquote:Op woensdag 23 november 2011 11:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Enneacanthus, ik moet zeggen dat ik respect hebt dat je gaat. Ik heb met jou behoorlijk in de clinch gelegen elders op dit forum omdat ik jou te rigide vind in je opvattingen. Toch doe je hier wel aan mee (al zou ik het fenomeen glaasje-draaien zelf niet aanraden).
Als het zover is, ga ik schuilen bij Lavenderr als het mag (ik vind dit eng).
Boca bidt, ik brand een lekkere geurkaars voor jullie.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als jij en Lavenderr een kaarsje voor ons branden, kan er niks mis gaan.
[..]
Nou, meer kunnen we niet doen he? All bases are coveredquote:Op woensdag 23 november 2011 15:41 schreef Bastard het volgende:
Ik drink op afstand ook Wiskey, voor de zekerheid!
Ja, dat is best een goed idee. Ik meen dat E_O dat al van plan is.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:50 schreef Manke het volgende:
Maak ook een geluidsopname, kijken of er wat te horen is zoals EVPs.
Dus jij hebt er slechte ervaringen mee?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef Jaapo het volgende:
Hoi,
Is dit serieus? Ik zou jullie echt afraden om dit te doen.
Om welke redenen doen jullie dit? Vragen jullie je af of er echt geesten bestaan of hebben jullie bepaalde vragen?
In beide gevallen zou ik gewoon naar een goede paragnost gaan. Glaasje raden is STERK af te raden!!
Er zijn namelijk ook negatieve entiteiten die via deze weg de kans krijgen om allerlei dingen te doen waar men niet blij van wordt.
Iedereen, maar dan ook echt iedereen die verstand heeft en betrokken is in het paranormale zat sterk afraden om glaasje te gaan draaien.
Doe wat jullie zelf willen, maar ik zag dit topic en ik moest hier gewoon even op reageren. Het is jullie eigen verantwoordelijkheid, maar wel erg, erg, erg dom.
Thanks, het is meerdere keren aangegeven inderdaad maar de nieuwsgierigheid won het van het verstand..quote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef Jaapo het volgende:
Hoi,
Is dit serieus? Ik zou jullie echt afraden om dit te doen.
Om welke redenen doen jullie dit? Vragen jullie je af of er echt geesten bestaan of hebben jullie bepaalde vragen?
In beide gevallen zou ik gewoon naar een goede paragnost gaan. Glaasje raden is STERK af te raden!!
Er zijn namelijk ook negatieve entiteiten die via deze weg de kans krijgen om allerlei dingen te doen waar men niet blij van wordt.
Iedereen, maar dan ook echt iedereen die verstand heeft en betrokken is in het paranormale zat sterk afraden om glaasje te gaan draaien.
Doe wat jullie zelf willen, maar ik zag dit topic en ik moest hier gewoon even op reageren. Het is jullie eigen verantwoordelijkheid, maar wel erg, erg, erg dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |