Werkgever niet. Leidinggevende of opdrachtgeverquote:Op woensdag 23 november 2011 07:47 schreef krakkemieke het volgende:
Hihi, eigenlijk ben ik een soort werkgever!
Huishoud-manager.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werkgever niet. Leidinggevende of opdrachtgeverTenzij je natuurlijk haar werkgeverslasten ook afdraagt
Ja, lach maar! Daar heb ik toch heel niet voor geleerd!quote:
Jij bent ook huishoud-manager! En verpleegster en boekhoudster en dietiste en.....quote:Op woensdag 23 november 2011 08:42 schreef freecell het volgende:
Ik ben geen leidinggevende.
Ik beheer wel de dagelijkse gang van zaken, hihi.
Twee leidinggevenden? Heb je hetzelfde beloofd als mijn moeder?quote:Op woensdag 23 november 2011 08:47 schreef freecell het volgende:
En dagelijks beheer
En hoofd-linnenkamer
En ik heb maar twee leidinggevenden boven me en geef zelf leiding aan 2
Twee leidinggevenden boven je? Eentje toch maar? De traditionele taakverdeling is dat de vrouw de baas is in huisquote:Op woensdag 23 november 2011 08:47 schreef freecell het volgende:
En dagelijks beheer
En hoofd-linnenkamer
En ik heb maar twee leidinggevenden boven me en geef zelf leiding aan 2
Geen idee, wat heeft je moeder beloofd?quote:Op woensdag 23 november 2011 08:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Twee leidinggevenden? Heb je hetzelfde beloofd als mijn moeder?
Toen ze trouwde beloofde ze onderdanig te zijn aan haar man. Moet je net mijn vader hebben!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Geen idee, wat heeft je moeder beloofd?
Ik heb toen ik trouwde belooft mij onder het gezag van mijn man te stellen jaquote:Op woensdag 23 november 2011 09:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toen ze trouwde beloofde ze onderdanig te zijn aan haar man. Moet je net mijn vader hebben!
Tuurlijk. Maar we hebben er vaak om gelachen, omdat het zo erg niet bij hem paste.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:25 schreef freecell het volgende:
Dan wil dat juist prima toch? Dan beslist hij dat je het samen doet
Stuk beter dan een despoot
Sterkte!quote:Op woensdag 23 november 2011 09:27 schreef borisz het volgende:
Mogge
Doel vandaag: thesis voorstel inleveren.
Succesquote:Op woensdag 23 november 2011 09:27 schreef borisz het volgende:
Mogge
Doel vandaag: thesis voorstel inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |