Jan is een baasquote:Op vrijdag 25 november 2011 06:59 schreef hole1988 het volgende:
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 06:29:12What have I done to deserve this schalt over de studiovloer.Alweer Pet Shop Boys alarm!! reageer retweet
quote:Onder het motto "Beter goed gejat dan slecht verzonnen", wil ik hier in MUZ de Digitale Pakjesavond gaan organiseren! (c) Matijn Nijhuis.
De bedoeling:
Post in dit topic een lekker uitgebreide omschrijving van je muzikale voorkeuren en krijg op maandag 5 december een cd'tje met toffe liedjes in je brievenbus, speciaal afgestemd op jouw smaak. En dat voor slechts drie postzegels en een zelf te branden CD, want natuurlijk stuur ook jij iemand een cd'tje!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:53 schreef themauster het volgende:
![]()
Hoe houden mensen het vol om hier na 1 uur snachts nog te posten door de weeks
Deels ziektewet, bezig voor school, slaapproblemen en andere sores die ik hier niet kwijt hoef, leven genoegquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toffe Droombaan, hoofdredacteur bij deDonald Duck
Wie?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:38 schreef minthy het volgende:
Luistert er verder niemand naar Claudia?
Hater!!quote:
Top 100 van de jaren 80 op Waterstad FMquote:
Iets te ver uit de buurt hierquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Top 100 van de jaren 80 op Waterstad FMGistermiddag/avond was Stenders ook op die zender om een programma te presenteren.
Normaal luister ik die zender ook niet,teveel reclames uit Frieslandquote:
Daar heb ik een poosje naar geluisterd toen de toren in Hoogersmilde instortte, teveel hoempapaquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Normaal luister ik die zender ook niet,teveel reclames uit Friesland. Hebben jullie daar wel Simone FM dan?
Neequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:38 schreef minthy het volgende:
Luistert er verder niemand naar Claudia?
Nog een hater!quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee
ik wil de aanloop naar het weekend leuk beleven
Mondriool?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
Dit nummer
Een van de weinige engelse jengelgitaarmuziek platen die ik WEL kan waarderen
Nicequote:Op vrijdag 25 november 2011 13:25 schreef Sersjee het volgende:
Zo, even een paar lijstjes in elkaar geflanst...
Top 2000
3voor12 Song van het jaar
Zwaar magere keuzelijst bij die laatste trouwens. Mijn (voorlopige) plaat van het jaar staat er in ieder geval niet tussen.
U gaat door voor de koelkastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |