zelfs dan niet, alleen al sje een cabrio hebt en de darmen vliegen in je smoelquote:Op woensdag 23 november 2011 12:01 schreef ThA-W0W3R het volgende:
Jeroen's UI
Weetje wat kut is, als je over een dier heen rijdt, en de voorkant alvast crushed, dan raken de darmen los en door de druk van de auto schiet de darmen en andere ingewanden van het dier door de anus naar buiten. En als je dan echt pech hebt (lees: wind tegen) dan komen die darmen op je voorruit...
Als dat gebeurt, dan mag je hier komen janken van mij!
Ik een keer een haai met een surfplankquote:Op woensdag 23 november 2011 11:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik een keer een olifant met mn skelter.
das knap want dan moet je met de auto de grond in aangezien ze al dood isquote:Op woensdag 23 november 2011 14:09 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik vanochtend je moeder aanreed.
Inderdaad best knap van mij, dat mag gezegd worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:09 schreef wise het volgende:
[..]
das knap want dan moet je met de auto de grond in aangezien ze al dood is
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef Aaardappel het volgende:
[..]
Inderdaad best knap van mij, dat mag gezegd worden.
Ik hoop dat hij als laatste daad je band lek heeft gestokenquote:
En toen?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:45 schreef Ezio het volgende:
Toen ik 15 was lag er een dode egel in het park naast mijn ouderlijke woning. Die zwol toen na een week helemaal op als een ballon
En toen was hij na een paar dagen helemaal leeggelopenquote:
heeft hij er een touwtjeaangeknoopt en ging er mee door de buurt hupsenquote:
Wat ben je gemeen voor TS.quote:Op woensdag 23 november 2011 07:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
OMG aan zo'n beestje kom je gewoon niet!
[ afbeelding ]
Ik eis minimaal 10 jaar.
Ja, dat uiteraard ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
heeft hij er een touwtjeaangeknoopt en ging er mee door de buurt hupsen
Ielllquote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
En toen was hij na een paar dagen helemaal leeggelopen
Ja dat had ik ook in mn hoofdquote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
heeft hij er een touwtjeaangeknoopt en ging er mee door de buurt hupsen
Nee zeg, wel nog even aan hem gedacht tijdens het rukken.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:03 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ielllniet eens een mini graf voor hem gemaakt?
Dat verbaast me dan weer niksquote:Op woensdag 23 november 2011 15:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee zeg, wel nog even aan hem gedacht tijdens het rukken.
Je moet wat hè.quote:
Zeg, ik was 15!quote:Op woensdag 23 november 2011 15:17 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
kinderen en egels zijn jouw doelgroep
watquote:Op woensdag 23 november 2011 11:24 schreef Splutje het volgende:
Ik heb een keer over een egel heen gepist toen ik dronken wasIk ga naar de hel
hij urineerde een keer over een stekelig bosbeestjequote:
Nu gaat hij naar het denkbeeldige pandemonium.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij urineerde een keer over een stekelig bosbeestje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |