voor de eerquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer dat Dinamo nergens meer voor te spelen heeft. Ze kunnen niet eens derde worden
En een gelijkspel staat gelijk aan een ruim half miljoen is het niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
voor de eereen puntje pakken.
Ik zie ze liever Barcelona of Bayern uitschakelen, maar ok APOEL kan ermee door.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef OmniRocket het volgende:
Ajax gaat APOEL loten in volgende ronde CL
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie ze liever Barcelona of Bayern uitschakelen, maar ok APOEL kan ermee door.
En dan voor 100 mil verkopen aan realquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Barca afmaken met tikkie takkie & Lomessi
Blijft leuk. Vooral ook omdat laatste zinquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:27 schreef Burrito het volgende:
Ik wil verder nog even alle mensen keihard uitlachen die Vermeer zo geweldig vonden en hem bombardeerden tot wereldkeeper. Best wel zin om even de topics op te zoeken en wat quotes neer te zetten.
Naja nu sla je de andere kant op door natuurlijk want het blijft een feit dat hij 2 dramatische wedstrijden heeft gespeeld. Maar al die mensen die hier kwamen vertellen dat Ajax alleen slecht speelde door Vermeer en Cillissen brengen alle problemen zou oplossen (Geen zin om opnieuw uit te typen waarom ik het sowieso niet in hem zie).quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Blijft leuk. Vooral ook omdat laatste zin
Staat in zijn contract dat hij dan voor minimaal 250 miljoen weg moet heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan voor 100 mil verkopen aan real
Alsof hij vandaag keepte als wereldkeeper?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Blijft leuk. Vooral ook omdat laatste zin
Nee, vandaag was zijn normale niveau. Zijn blunders van afgelopen 2 wedstrijden waren niet goed,, maar laten we nou alsjeblieft niet doen alsof die jongen er niks van kan. Het is een heerlijke keeper voor Ajax die vaak genoeg ook punten redt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:36 schreef Burrito het volgende:
[..]
Alsof hij vandaag keepte als wereldkeeper?
En ook al had hij dat wel gedaan dan was ik nog die blunders niet vergeten.
Dus je post slaat nergens op.
Hij redt je gewoon .. deed dat vorig seizoen ook, met als gevolg kampioenschap. Maakte de afgelopen 2 wedstrijden dikke blunders, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:36 schreef Burrito het volgende:
[..]
Alsof hij vandaag keepte als wereldkeeper?
En ook al had hij dat wel gedaan dan was ik nog die blunders niet vergeten.
Dus je post slaat nergens op.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt Saekerhet en co niet uit die hebben hem vast wel weer een keer te ver voor zijn doel zien staan(wat hem zelfs 1x Ajax deed redden)
Poeh duurde nog lang.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef Smoofie het volgende:
Vermeer zuigt nog steeds. Lekker 10 meter voor het doel staan, Faalnegert.
Ik zei het al in het CL topic. Als hij niet 10 meter voor zijn goal stond waren die reflex reddingen niet eens nodig.quote:
Cillessenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Niemand ineens meer die cillissen op goal wilt?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Enyong "blind black idiot" Enoh faalde ook weer .
Nu heb je ze inderdaad allemaal gehad naprater die je er bent. Ik ga je boot af laten zinken denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef Smoofie het volgende:
Enyong "blind black idiot" Enoh faalde ook weer .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |