Ben jij dat op BA-forum trouwensquote:Op woensdag 23 november 2011 16:40 schreef TakAFCA het volgende:
Ik hoef geen lollie want ze gaan toch door..
Dus door de CL krijgt Ajax 9.6 + 12 =21.6 miljoen plus misschien nog 3 miljoen?quote:Door het gelijkspel dat Ajax boekte bij Lyon heeft de Amsterdamse club zich ook al verzekerd van zeker 9,6 miljoen euro aan premies. Daar komen dan ook nog de recette en gelden uit de marketingpool bij (gezamenlijk zo'n twaalf miljoen euro). Plaatsing voor de volgende ronde van de Champions League levert bovendien een bonus van drie miljoen op.
Zitten ze rond de 30 miljoenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:34 schreef TheDutchguy het volgende:
Intotaal 6 miljoen voor de 3 thuiswedstrijden.
Ik denk met startbedrag enzo erbij?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:52 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kom je aan 9.6 mil? 2 x gewonnen is 1.6 mil en 2 x gelijk is 800k...dat is 2.4 mil. Als we de volgende ronde halen is dat nog eens minimaal 2.5 mil erbij.
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:52 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kom je aan 9.6 mil? 2 x gewonnen is 1.6 mil en 2 x gelijk is 800k...dat is 2.4 mil. Als we de volgende ronde halen is dat nog eens minimaal 2.5 mil erbij.
Bronquote:Alleen al plaatsing in de groepsfase van Champions League geeft inkomsten van 7,1 miljoen euro
Ja met start bedrag rebij kan dat. Ik dacht alleen wedstrijd premies.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk met startbedrag enzo erbij?
Was het maar zo'n feestjequote:Op woensdag 23 november 2011 17:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja met start bedrag rebij kan dat. Ik dacht alleen wedstrijd premies.
En verdiend. We zijn ook een leuker en beter voetballandquote:Op woensdag 23 november 2011 17:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2012.html
We gaan echt Oekraine en Rusland inhalen
Ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
Als we Oekraïne inhalen, mogen we volgend jaar dan met 6 clubs Europees?
Dit jaar bij Rusland een topseizoen eraf, en het jaar daarop de fucking 16k + van Oekainequote:Op woensdag 23 november 2011 17:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2012.html
We gaan echt Oekraine en Rusland inhalen
Idd. Grun of Heerenveen moeten de 2 andere clubs zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit jaar bij Rusland een topseizoen eraf, en het jaar daarop de fucking 16k + van Oekaine. Nu maar hopen dat er dit jaar geen 1 dagsvlieg de Playoffs doorkomen om vervolgens leeggekocht te worden of gewoon de kwaliteit te missen
. Zonder Feyenoord en Ado waren we er misschien al geweest
Dat is wel heel optimistisch als de Team Ranking op die site klopt. Tenzij mijn halve finale CL en volgend jaar via een derde plek in de CL poule de EL in eigen huis winnen voorspelling uitkomt uiteraardquote:Op woensdag 23 november 2011 18:07 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, als Ajax nog wat wedstrijden europees gezien wint of gelijk speelt, dan stijgt het volgend jaar naar plaats 20 van de clubs
De team ranking klopt, het jaar waarin Ajax bijna geen punten haalde vervalt namelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel heel optimistisch als de Team Ranking op die site klopt. Tenzij mijn halve finale CL en volgend jaar via een derde plek in de CL poule de EL in eigen huis winnen voorspelling uitkomt uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |