Van kleine B naar volle C, maar toen opeens wat kilo's aangekomen en zit dus nu op Dquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoeveel cupmaten ben jij groter gegaan als ik vragen mag?
wel geprobeerd maar ze was te laatquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tetten
En Spees heeft geen lapohunt gedaan
Ik faalde op mijn minilaptop ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tetten
En Spees heeft geen lapohunt gedaan
Nou laat ik het zo zeggen....voorheen prachtige B-tjes met tepeltjes die fier vooruit prikten. Drie kinders en drie G-cups later, lig je zo eens op je zij in bed en er ligt zo'n leeg zakje langs je lijf. Komt een kat aan Prrrprrrprrrrr, beest gaat zo vol op mijn platte zakje staan!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar dat ligt er ook aan wanneer je het hebt laten doen en watvoor, ik heb wel grof meer moeten betalen maar dan heb je wel natuurlijke bewegingen en weet ik et wat allemaalmaar wel blij met resultaat
puur omdat ik het mooier vond, wat ik eerst had was ook prima en had ik geen problemen mee, maar vind dit mooier en had er het geld voor, dus waarom nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag ik vragen naar de reden waarom je nepperts hebt Sjaan? Of is dat te serieus voor nu?
kutpuber ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik faalde op mijn minilaptop ja.
Goeden redenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
puur omdat ik het mooier vond, wat ik eerst had was ook prima en had ik geen problemen mee, maar vind dit mooier en had er het geld voor, dus waarom nietik had geen slecht zelfbeeld ofzo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
muwhahahaha, zelfs de techniek probeert Spees te stoppen![]()
Ik snap dan wel dat je het wilt laten fixen jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen....voorheen prachtige B-tjes met tepeltjes die fier vooruit prikten. Drie kinders en drie G-cups later, lig je zo eens op je zij in bed en er ligt zo'n leeg zakje langs je lijf. Komt een kat aan Prrrprrrprrrrr, beest gaat zo vol op mijn platte zakje staan!!!![]()
Dat was zo'n beetje mijn breekpunt.Onderhand is de operatie zo'n 9 jaar geleden...
bijna weer tijd voor nieuwe dan! ik zie er nu alweer tegenopquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen....voorheen prachtige B-tjes met tepeltjes die fier vooruit prikten. Drie kinders en drie G-cups later, lig je zo eens op je zij in bed en er ligt zo'n leeg zakje langs je lijf. Komt een kat aan Prrrprrrprrrrr, beest gaat zo vol op mijn platte zakje staan!!!![]()
Dat was zo'n beetje mijn breekpunt.Onderhand is de operatie zo'n 9 jaar geleden...
Ja, niet bloot natuurlijk, maar wel duidelijk zichtbaar qua contouren enzoquote:
Gaan die dingen maar 10 jaar mee joh???quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bijna weer tijd voor nieuwe dan! ik zie er nu alweer tegenop
Ja, de dirndl pics hequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, niet bloot natuurlijk, maar wel duidelijk zichtbaar qua contouren enzo
Puckz is al heul een omaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gaan die dingen maar 10 jaar mee joh???
Moet je dan als omaatje steeds ook nog geopereerd worden?
onder anderequote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Puckz is al heul een oma![]()
GILF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |