Van kleine B naar volle C, maar toen opeens wat kilo's aangekomen en zit dus nu op Dquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoeveel cupmaten ben jij groter gegaan als ik vragen mag?
wel geprobeerd maar ze was te laatquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tetten
En Spees heeft geen lapohunt gedaan
Ik faalde op mijn minilaptop ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tetten
En Spees heeft geen lapohunt gedaan
Nou laat ik het zo zeggen....voorheen prachtige B-tjes met tepeltjes die fier vooruit prikten. Drie kinders en drie G-cups later, lig je zo eens op je zij in bed en er ligt zo'n leeg zakje langs je lijf. Komt een kat aan Prrrprrrprrrrr, beest gaat zo vol op mijn platte zakje staan!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar dat ligt er ook aan wanneer je het hebt laten doen en watvoor, ik heb wel grof meer moeten betalen maar dan heb je wel natuurlijke bewegingen en weet ik et wat allemaalmaar wel blij met resultaat
puur omdat ik het mooier vond, wat ik eerst had was ook prima en had ik geen problemen mee, maar vind dit mooier en had er het geld voor, dus waarom nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mag ik vragen naar de reden waarom je nepperts hebt Sjaan? Of is dat te serieus voor nu?
kutpuber ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik faalde op mijn minilaptop ja.
Goeden redenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
puur omdat ik het mooier vond, wat ik eerst had was ook prima en had ik geen problemen mee, maar vind dit mooier en had er het geld voor, dus waarom nietik had geen slecht zelfbeeld ofzo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
muwhahahaha, zelfs de techniek probeert Spees te stoppen![]()
Ik snap dan wel dat je het wilt laten fixen jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen....voorheen prachtige B-tjes met tepeltjes die fier vooruit prikten. Drie kinders en drie G-cups later, lig je zo eens op je zij in bed en er ligt zo'n leeg zakje langs je lijf. Komt een kat aan Prrrprrrprrrrr, beest gaat zo vol op mijn platte zakje staan!!!![]()
Dat was zo'n beetje mijn breekpunt.Onderhand is de operatie zo'n 9 jaar geleden...
bijna weer tijd voor nieuwe dan! ik zie er nu alweer tegenopquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen....voorheen prachtige B-tjes met tepeltjes die fier vooruit prikten. Drie kinders en drie G-cups later, lig je zo eens op je zij in bed en er ligt zo'n leeg zakje langs je lijf. Komt een kat aan Prrrprrrprrrrr, beest gaat zo vol op mijn platte zakje staan!!!![]()
Dat was zo'n beetje mijn breekpunt.Onderhand is de operatie zo'n 9 jaar geleden...
Ja, niet bloot natuurlijk, maar wel duidelijk zichtbaar qua contouren enzoquote:
Gaan die dingen maar 10 jaar mee joh???quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bijna weer tijd voor nieuwe dan! ik zie er nu alweer tegenop
Ja, de dirndl pics hequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, niet bloot natuurlijk, maar wel duidelijk zichtbaar qua contouren enzo
Puckz is al heul een omaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gaan die dingen maar 10 jaar mee joh???
Moet je dan als omaatje steeds ook nog geopereerd worden?
onder anderequote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Puckz is al heul een oma![]()
GILF
Volgens een speciaalzaak moest ik zelfs eigenlijk 65 hebben in de omvang, maar ze vonden geen enkele bh die mij goed zatquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
oeh, MM heeft ook kleine omvang grote cup
Ohja, daar zie je het ook wel ja. Op de foto's van het feest van vrijdag ook wel. Maar ik denk dat je daar afgeleid bent door mijn prachtige make-upquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
onder andere
Heb ook je Spanje foto's bekeken
Oh hou op schei uit...quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bijna weer tijd voor nieuwe dan! ik zie er nu alweer tegenop
Heb ik jou op facebook?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja, daar zie je het ook wel ja. Op de foto's van het feest van vrijdag ook wel. Maar ik denk dat je daar afgeleid bent door mijn prachtige make-up
Ik wilde er niks over zeggen, maar téring wat zag jij eruitquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja, daar zie je het ook wel ja. Op de foto's van het feest van vrijdag ook wel. Maar ik denk dat je daar afgeleid bent door mijn prachtige make-up
nee word niets meer van vergoed puckzzzquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh hou op schei uit...![]()
![]()
Maar aan de andere kant kan ik ze dan wel weer mooi wat kleiner laten maken en liften
Ik vraag me alleen af in hoeverre het tegenwoordig nog vergoed wordt. Helemaal niet meer volgens mij. Vroeger had je na tien jaar 'medische redenen' maar met al die wijzigingen in de pakketten lijkt me dat ook niet meer...
Dat was de bedoeling hequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wilde er niks over zeggen, maar téring wat zag jij eruit
Heb je het toen vergoed gekregen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh hou op schei uit...![]()
![]()
Maar aan de andere kant kan ik ze dan wel weer mooi wat kleiner laten maken en liften
Ik vraag me alleen af in hoeverre het tegenwoordig nog vergoed wordt. Helemaal niet meer volgens mij. Vroeger had je na tien jaar 'medische redenen' maar met al die wijzigingen in de pakketten lijkt me dat ook niet meer...
Ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee word niets meer van vergoed puckzzz
Ja, dat was me wel duidelijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling he. Ik ga niet zo rondlopen omdat ik dacht dat het zo stijlvol was. Themafeestje he
Nee zelf betaald destijds...maar i.c.m. een lift is het 'iets' duurderquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je het toen vergoed gekregen?
Ik vind het overigens terecht hoor, dat dat niet vergoed wordt. Anders kun je aan de gang blijven natuurlijk
Wat zijn jouw initialen op fb?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn tetters zouden wel wat groter mogen. Maar vriendlief vindt ze wel helemaal goed zo
Ahja op zich niet 'zo' te klagen
Maar ik ga douchen. Ik word misselijk van mijn eigen stinkgeur
Truste
Ik was barbie van oh oh cherso. Dan ben je oranje, heb je zwart getekende wenkbrauwen, roze lippenstift met een zwart lijntje en een mat in je harenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat was me wel duidelijk
Zag er wel egzellig uit
Ga met een spotje op tv op RTL 's nachts!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al
Zou dat tegenwoordig nog wat opbrengen? Dat Grannysex?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
Moe, kapot, naar inspraakavond geweest vanavond en ik heb nog steeds een klomp nasi in mijn slokpijp hangen die ik maar eens ga verdrijventruste schattekes!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
Moe, kapot, naar inspraakavond geweest vanavond en ik heb nog steeds een klomp nasi in mijn slokpijp hangen die ik maar eens ga verdrijventruste schattekes!
wat kost dat dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee zelf betaald destijds...maar i.c.m. een lift is het 'iets' duurder
Inspraakavond, sounds like funquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, sorry, maar dat doe ik op mijn werk ook de hele dag, dus dat zit er een beetje in geramd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Puckzzz het volgende:
De therapeut in Kip is los...vragen, vragen, vragen![]()
![]()
Sorry Kip...je vraagt maar raak
I want to see pictures!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat zijn jouw initialen op fb?
Ah, dat had ik er niet uit gehaald maar meer omdat je geen platina pruik op hadquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was barbie van oh oh cherso. Dan ben je oranje, heb je zwart getekende wenkbrauwen, roze lippenstift met een zwart lijntje en een mat in je haren
Als ik geen antwoord wil geven doe ik dat niet hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar dat doe ik op mijn werk ook de hele dag, dus dat zit er een beetje in geramd.
Ik ben tegenwoordig ook niet meer gewend dat mensen geen antwoord willen geven, is wel een beetje té erg he
Hete rijpe vrouwenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga met een spotje op tv op RTL 's nachts!
Ik dacht die of Christina Aguileraquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik was barbie van oh oh cherso. Dan ben je oranje, heb je zwart getekende wenkbrauwen, roze lippenstift met een zwart lijntje en een mat in je haren
Troestuh Skjoequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
*kijkt in spiegel
...
*doet lamp snel uit
prima hoor, op internet is dat ook makkelijk. In real life kijken mensen me weleens vreemd aan als ik weer van alles vraagquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als ik geen antwoord wil geven doe ik dat niet hoor
Biggie Smallsquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
*kijkt in spiegel
...
*doet lamp snel uit
Nee biggie smalls, met Butters tochquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Of was dat Simon Says, met die spiegel??? Weet het niet meer
I'm going going, back back, to Cali Cali!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee biggie smalls, met Butters toch
Oh dan ben ik nog niet als vriend geaccepteerdquote:
ja ooohooook, maar ook Biggie Smalls en Simon toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
beetjejuice was dat, cultuurbarbarings!
Oh jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
candyman was dat, cultuurbarbarings!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga ff wat water koken om over mijn haar te kiepen
Ohja, klopt, die had ik even weggeklikt want mobiel, en ik kon even niet zien wie je was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dan ben ik nog niet als vriend geaccepteerd
Gorgelen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar mijn nasiklont moet er nog uit en die wil niet
vraag of bleiblei je even in de Heimlich neemtquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar mijn nasiklont moet er nog uit en die wil niet
Ik dacht al dat je me niet lief vondquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja, klopt, die had ik even weggeklikt want mobiel, en ik kon even niet zien wie je was.
Ik ben de uiteinden van mijn vlechten aan het ontvlechten, zo krijg je een soort pluim als uiteinde. Als je er dan kokend water overheen kiept wordt het een soort van pluk haarquote:
Oh.... je nephaar!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben de uiteinden van mijn vlechten aan het ontvlechten, zo krijg je een soort pluim als uiteinde. Als je er dan kokend water overheen kiept wordt het een soort van pluk haar
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
normaal kan ik mijn maagdarmkanaal prima manipuleren maar nu wil het niet... Ben ook de perfecte boulimia kandidaat wat dat betreft
Kan je kotsen op commando?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
normaal kan ik mijn maagdarmkanaal prima manipuleren maar nu wil het niet... Ben ook de perfecte boulimia kandidaat wat dat betreft
Tijd voor inspiratieplaatjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're welcome
[ Bericht 4% gewijzigd door BBQ-kip op 22-11-2011 22:58:20 (Alstu!) ]Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Puistenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ, zoek ff die filmpjes van die puisten die uitgeknepen worden op youtube. Moet werken.
Ik ga ook klaar maken om richting nest te schuiven, moet er morgen weer vroeg uit
Veel plezier nog![]()
Oh je zit echt mobiel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
plaatjes laden slecht, ben al over mijn FUP heen deze maand
Zie je wel, je bent zwaar afgestompt, je zou een perfecte therapeut zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
nee, enige wat bij mij werkt zijn mense die elkaars feces opeten of in elkanders bek kotsen, ik ben al verdoemd
oe heerlijk zeg, geniet ervan morgen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik duik lekker in bed. Scream 4 kijken, nagels lakken en m&m's etenen morgen lekker vrij
Trusten alvast!
Hihiii. Ik stink niet! Maar normaal douche ik om de dag en dat kon nu niet want het plafond was gewit. En dat mis je dan toch wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik duik mijn bed in, mazzels!
Jij ook, stinkaap-bambi
*zaptquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:37 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ben op RTL5 aan het kijken over seksrobots
Wacht wat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:37 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ben op RTL5 aan het kijken over seksrobots
Dat vind ik altijd zo schattigquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
*zapt
edit: die heb ik al eens gezien
Hond ligt te dromen
Heerlijk hoe die ligt te blaffen, doet ie normaal echt nooit
Hahaha is het een oude ja? Ik heb hem nog niet gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
*zapt
edit: die heb ik al eens gezien
Hond ligt te dromen
Heerlijk hoe die ligt te blaffen, doet ie normaal echt nooit
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo schattig
Ik hou van zulke programma'squote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hahaha is het een oude ja? Ik heb hem nog niet gezien.
Vind het wel heel bizar hoor.
Programma's over robots of over seks?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou van zulke programma'sKen ze zo goed als allemaal
En idd, heel bizar!
Iets van als je je armen helemaal horizontaal spreidt is je lengte ofzoiets, maar weet niet of het waar isquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef Crimyclown het volgende:
Misschien een rare vraag maar kan zo snel het antwoord niet vinden via google. Zijn er verhoudingen in ons lichaam? Bijvoorbeeld armlengte : iets = schouderbreedte. Of zijn er helemaal geen verhoudingen in ons lichaam.
Van die gekke sex dingen, dolls, babies enzo.. ben altijd zo benieuwd hoe mensen op zo'n idee komenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Programma's over robots of over seks?
Op het internet staan sommige verhoudingen in ons lichaam beschreven terwijl andere sites dit weer ontkennen omdat ieder mens een ander bouw heeft.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Iets van als je je armen helemaal horizontaal spreidt is je lengte ofzoiets, maar weet niet of het waar is
Vind ik ook altijd wel interessant ja. Net als Sexetera. Heeft ook van die bizarre dingen. Maar het meest interessant is inderdaad wel wat mensen er toe zet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Van die gekke sex dingen, dolls, babies enzo.. ben altijd zo benieuwd hoe mensen op zo'n idee komen
Face it. Je hebt gewoon een kleine piemel!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Op het internet staan sommige verhoudingen in ons lichaam beschreven terwijl andere sites dit weer ontkennen omdat ieder mens een ander bouw heeft.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Face it. Je hebt gewoon een kleine piemel!
Heb mijn oma nog nooit horen klagen anders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Face it. Je hebt gewoon een kleine piemel!
Kleine voeten = kleine piemel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:43 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Op het internet staan sommige verhoudingen in ons lichaam beschreven terwijl andere sites dit weer ontkennen omdat ieder mens een ander bouw heeft.
Dan is je onderzoek snel klaar, hendigquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Heb mijn oma nog nooit horen klagen anders.
Nee moet het weten omdat ik een heel onderzoek naar die onzin moet doen. Maar er zijn volgens mij helemaal geen verhoudingen. De informatie die er te vinden is spreekt elkaar alleen maar tegen.
Ja sexcetera kijk ik ook altijd, zo weird sommige dingen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd wel interessant ja. Net als Sexetera. Heeft ook van die bizarre dingen. Maar het meest interessant is inderdaad wel wat mensen er toe zet.
Nu maar hopen dat ik mijn naam goed schrijf voor de bonus punten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan is je onderzoek snel klaar, hendig
Je mag mijne er ook bij zetten, krijg je een extra punt!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ik mijn naam goed schrijf voor de bonus punten.
Die aflevering met dat onderwaterseksen toevallig ook gezien??quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja sexcetera kijk ik ook altijd, zo weird sommige dingen.
Ik zal je bij de bronvermeldingen en in het dankwoord zetten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag mijne er ook bij zetten, krijg je een extra punt!
JAquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Die aflevering met dat onderwaterseksen toevallig ook gezien??
Heldquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:48 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik zal je bij de bronvermeldingen en in het dankwoord zetten.
En je dacht hier antwoorden te kunnen vinden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:46 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Heb mijn oma nog nooit horen klagen anders.
Nee moet het weten omdat ik een heel onderzoek naar die onzin moet doen. Maar er zijn volgens mij helemaal geen verhoudingen. De informatie die er te vinden is spreekt elkaar alleen maar tegen.
Niet geschoten, altijd mis.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:51 schreef Mss het volgende:
[..]
En je dacht hier antwoorden te kunnen vinden?
Vrouwen weten toch allesquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:51 schreef Mss het volgende:
[..]
En je dacht hier antwoorden te kunnen vinden?
Whahaha vond het wel heel bijzonder. En ik kan me wel voorstellen dat het 'iets' heeft, maar aan mij ook niet besteed hoor! In gewoon zwemmen ben ik al geen heldquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
JA![]()
en ik zaten echt van 'whut!? ok, let's try'
neh, serieus, het lijkt me niks
Ik hou echt van zwemmen, maar dat adem inhouden, denk niet dat ik de sex dan nog lekker kan vindenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:52 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahaha vond het wel heel bijzonder. En ik kan me wel voorstellen dat het 'iets' heeft, maar aan mij ook niet besteed hoor! In gewoon zwemmen ben ik al geen held
Maar ze hadden ook meer getrainde adem toch? Nou ja, vaag in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou echt van zwemmen, maar dat adem inhouden, denk niet dat ik de sex dan nog lekker kan vinden
Ja, die man trainde ze er inderdaad op.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:55 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar ze hadden ook meer getrainde adem toch? Nou ja, vaag in ieder geval
*zapt meequote:Op dinsdag 22 november 2011 23:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
Mjah... ik zap wel even naar 'Trauma NL'
Ja ik hou ook van die programma'squote:Op woensdag 23 november 2011 00:05 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oh ik vind dat zulke heerlijke programma's !
De NL'se moet ik morgen idd nog even terugkijken.
Lijkt me heel uuh.... vreemd *understatement* als je ineens een bekende voorbij ziet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is er van over, het is gelukkig niet heel lelijk gekleurd, er zit wel een soort van deuk zoals je ziet
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Jaquote:
Inderdaad !quote:Op woensdag 23 november 2011 00:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
Dat een koffieclubje je redding kan zijn!
Kan me wel voorstellen dat je dat toen dacht hoorquote:Op woensdag 23 november 2011 00:39 schreef Joysa het volgende:
Truste bambi
En het is nu een jaartje of 7 geleden denk ik.
Ik denk er helemaal niet meer bij na, ook niet bij korte rokjes of bikini ofzo, dat dacht ik toen namelijk wel, dat dat vreselijk zou zijn![]()
[..]
Inderdaad !
Ik wilde toen nog verpleegkundige worden, alles was kei interesantquote:Op woensdag 23 november 2011 00:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
En djiez Joys, dat je er ook zo koeltjes onder bleef
Klopt, maar alles is goed gekomenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:41 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je dat toen dacht hoorIs ook een deel de onzekerheid die bij de leeftijd hoort denk ik.
Maar op welk gedeelte van je been ziet het nou precies?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wilde toen nog verpleegkundige worden, alles was kei interesant
[..]
Klopt, maar alles is goed gekomen
lijkt op scheenbeenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar op welk gedeelte van je been ziet het nou precies?
Linker onderbeen, iets schuin naar links onder de kniequote:Op woensdag 23 november 2011 00:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar op welk gedeelte van je been ziet het nou precies?
Ah, okee.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Linker onderbeen, iets schuin naar links onder de knie
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:45 schreef Jacqie1986 het volgende:
Heerlijk van dat soort plekken uitdrukken!
Het ziet er alles behalve gezond uit jaquote:Op woensdag 23 november 2011 00:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
Dat hele onderbeen lijkt wel ontstoken joh
Oh kan ookquote:Op woensdag 23 november 2011 00:48 schreef Jacqie1986 het volgende:
Whahaha een glittertattoo denk ik
Oeh autsj...wel goed doorhoesten hoor. D'n Belg heeft juist zo een longontsteking opgelopen, omdat het hoesten pijn deed hield hij zich in met hoesten. Daardoor bleef het slijm juist in de longen hangen en zodoende kreeg hij een longontsteking.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me vandaag goed verlept zeg. Beetje het gevoel alsof er iets intern gebroken is ter hoogte van mijn tietenZul je zien dat ik met een longontsteling aan kom ofzo
Als je al zorgtoeslag hebt voor 2011 gaat dat automatisch. Wel even je toetsingsinkomen nakijken.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mogguh!
Moet ik zorgtoeslag voor 2012 aanvragen of gaat dat vanzelf?
quote:Op woensdag 23 november 2011 09:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mogguh!
Moet ik zorgtoeslag voor 2012 aanvragen of gaat dat vanzelf?
Mogguh Chikkiesquote:
Liefquote:Op woensdag 23 november 2011 08:58 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Ladies!! Zo te lezen ben ik blij dat ik dat alles niet heb gezien gisteravond
Ik kreeg op een gegeven moment een whatsapp: "Lig je al in bed?"
Ikke zo: "Nee, ik ga zo..."
Bleef daarna nog wat voor de TV plakken.
Weer een whatsapp: "lig je nu dan al in bed?"
Eerst dacht ik WTF, moet ik toch zelf weten?? maar toen, ja dat doe ik dan maar is al twaalf uur...fkes lenzen uit en naar bed.
Ga ik in bed liggen hangt daar een heel groot zilveren hart (van glas voor de kerstboom) met een briefje erbij hoeveel hij van me houdt.
SMEEEEEEEEEEEELLLLLLT!!!
![]()
![]()
Telt stufi als inkomen?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als je al zorgtoeslag hebt voor 2011 gaat dat automatisch. Wel even je toetsingsinkomen nakijken.
WAIT WHUUUUT!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ff melz dr douche slopen, daaagg
quote:Op woensdag 23 november 2011 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Daaaaah ik heb net mijn rijbewijs gehaald.
Nu volledig lyrisch, haha! En gauw weer weg, ga hem gelijk aanvragen bij de gemeente
Dus hallo en dag, maar ik moest het even melden![]()
![]()
Dat is ZO cutequote:Op woensdag 23 november 2011 08:58 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Ladies!! Zo te lezen ben ik blij dat ik dat alles niet heb gezien gisteravond
Ik kreeg op een gegeven moment een whatsapp: "Lig je al in bed?"
Ikke zo: "Nee, ik ga zo..."
Bleef daarna nog wat voor de TV plakken.
Weer een whatsapp: "lig je nu dan al in bed?"
Eerst dacht ik WTF, moet ik toch zelf weten?? maar toen, ja dat doe ik dan maar is al twaalf uur...fkes lenzen uit en naar bed.
Ga ik in bed liggen hangt daar een heel groot zilveren hart (van glas voor de kerstboom) met een briefje erbij hoeveel hij van me houdt.
SMEEEEEEEEEEEELLLLLLT!!!
![]()
![]()
Gefeliciteeeeerd!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu volledig lyrisch, haha! En gauw weer weg, ga hem gelijk aanvragen bij de gemeente
![]()
Yaaay!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
http://www.thesilver.net/index.htm#Softwarequote:Op woensdag 23 november 2011 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
Is er ook een progje wat je handelingen opneemt op de PC? Beetje als een printscreen maar dan ‘filmt’ ie als het ware wat je doet? Ik moet even een instructie maken voor de monteurs hoe ze hun digitale serviceformulier moeten invullen. Het lijkt mij handig als ik dat gewoon een keer doe en dat dat dan in een soort kort filmpje wordt opgeslagen.
Jup, ook is daar een site voor dan hoef je niets te downloaden. Ik weet alleen niet hoe het heet. Faal.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:56 schreef Puckzzz het volgende:
Is er ook een progje wat je handelingen opneemt op de PC? Beetje als een printscreen maar dan ‘filmt’ ie als het ware wat je doet? Ik moet even een instructie maken voor de monteurs hoe ze hun digitale serviceformulier moeten invullen. Het lijkt mij handig als ik dat gewoon een keer doe en dat dat dan in een soort kort filmpje wordt opgeslagen.
I failed, maar dat is mijn eigen schuld want ik ben gisteravond pas begonnenquote:Op woensdag 23 november 2011 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
nou Mss nog ff d'r theorie halen!
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:27 schreef Mss het volgende:
[..]
I failed, maar dat is mijn eigen schuld want ik ben gisteravond pas begonnen
SUPER!! Thnx!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:57 schreef BGTes het volgende:
[..]
http://www.thesilver.net/index.htm#Software
Neinz.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:58 schreef Joysa het volgende:
Is het nou echt niet mogelijk dat er een iets fatsoenlijk geregeld wordt voordat ik 10x boos op moet bellen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
krijgen we uitleg? Of is dat privé?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:58 schreef Joysa het volgende:
Is het nou echt niet mogelijk dat er een iets fatsoenlijk geregeld wordt voordat ik 10x boos op moet bellen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:03 schreef Diconnected het volgende:
Ik geloof dat ik een mental breakdown heb![]()
Schatteke!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:03 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijgen we uitleg? Of is dat privé?
Wazzup wijffie? Knie en alle shit helemaal beu?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:03 schreef Diconnected het volgende:
Donequote:Op woensdag 23 november 2011 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[spam]Lieve gekke nagellakmensjes
Willen jullie op facebook mijn bericht even lezen en mijn vriendinneken even helpen?![]()
eeuwigen dankbaarheid ter beloning
[/spam]
You have always been my favouritequote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
You have always been my favourite![]()
quote:
Jaaa dat is natuurlijk ook zoquote:Op woensdag 23 november 2011 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En omdat ik het net zo heul lief ende zo vroeg !!!!
* PriemGirl schrapt Joysa als haar favourite![]()
quote:
En ik dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon allemaal niet meerquote:Op woensdag 23 november 2011 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wazzup wijffie? Knie en alle shit helemaal beu?![]()
Volgens mij heb ik jou dan niet want ik zie nietsquote:Op woensdag 23 november 2011 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[spam]Lieve gekke nagellakmensjes
Willen jullie op facebook mijn bericht even lezen en mijn vriendinneken even helpen?![]()
eeuwigen dankbaarheid ter beloning
[/spam]
Heb je het bericht al geliket !!!quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon allemaal niet meerik ben sinds maandag gewoon een wrak, constant aan het huilen, ik voel me kut, ik voel me alleen, ik loop over in gedachtes en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. En m'n moeder is nu werken en die wil ik niet storen maar ik voel me zo ongeloofelijk kut.
Ja!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je het bericht al geliket !!!
Thxquote:
Ahhh meis toch....quote:Op woensdag 23 november 2011 12:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon allemaal niet meerik ben sinds maandag gewoon een wrak, constant aan het huilen, ik voel me kut, ik voel me alleen, ik loop over in gedachtes en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. En m'n moeder is nu werken en die wil ik niet storen maar ik voel me zo ongeloofelijk kut.
* PriemGirl wobblet met mss' huge knockersquote:
Wat een supersterke moeder heb jequote:Op woensdag 23 november 2011 13:25 schreef princess-a het volgende:
Dico meisje tochmisschien toch even je mama storen? Iemand met wie je even kan praten?
Ik ben super trots op mijn mama. Gister te horen gekregen dat ze nog een ziekte heeft (lymfe oedeem oid) dan krijg je een lichaam als een michelinmannetje met 'olifanten armen en benen'. Ze kan al bijna niet meer bewegen en dat wordt dus nog erger. Juist sporten helpt tegen deze ziekte en dat kan zij dus niet door de parkinson. Ik was hele dag van slag, huilen enzo. Mama niet die ging therapie opzoeken, een kliniek die hierin gespecialiseerd is, operaties opzoeken die ze kan ondergaan. Zonder te huilen zette ze gewoon haar schouders eronder en gaat ze weer door. I'm proud
Wat goed van d'r!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:25 schreef princess-a het volgende:
Dico meisje tochmisschien toch even je mama storen? Iemand met wie je even kan praten?
Ik ben super trots op mijn mama. Gister te horen gekregen dat ze nog een ziekte heeft (lymfe oedeem oid) dan krijg je een lichaam als een michelinmannetje met 'olifanten armen en benen'. Ze kan al bijna niet meer bewegen en dat wordt dus nog erger. Juist sporten helpt tegen deze ziekte en dat kan zij dus niet door de parkinson. Ik was hele dag van slag, huilen enzo. Mama niet die ging therapie opzoeken, een kliniek die hierin gespecialiseerd is, operaties opzoeken die ze kan ondergaan. Zonder te huilen zette ze gewoon haar schouders eronder en gaat ze weer door. I'm proud
quote:Op woensdag 23 november 2011 10:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Ik heb hetzelfde dus ik heb wat spaarboekjes en kortingsbonnen verzameld en ga nu een broek en bh kopenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me zielig, dus ik heb zin om geld uit te geven. Iemand nog goeden tips?
ik zit mobiel dus kan niet multiquoten maar thanks damesquote:Op woensdag 23 november 2011 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat goed van d'r!
Mijn moeder heeft een oedeem arm (ofzoiets?) sinds ze borstkanker kreeg en ze alle klieren uit haar oksel hadden verwijderd. idd een hele dikke Michelinarm, ze moet er ook altijd een steunkous omheen dragen.
Bij cherryculture is er 20% kortingquote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit met koorts op de bank dus wel gaarne webshops
WAAROM ZEG JE DAT NOUquote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Bij cherryculture is er 20% korting
PRIEM!!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2011 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:
Vooruit...quote:Op woensdag 23 november 2011 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
le fu.... ik dacht dat je het niet zou zien
Ben een slechte online cheater
Ik bedoel... Maar jij..... love you?
*tittyrub*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |