quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zou iemand even dit figuur willen aanpakken? Heeft helaas geen foto's maar misschien kan ie die nog opsturen. http://link.marktplaats.nl/511903438
Oke. Dan was het gewoon een mafkeesquote:
2010 e-mailde. Ze willen hun advertentie terug.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:22 schreef GeenstijlGeengeil het volgende:
[ afbeelding ]
maar die kenden jullie denk al
En??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:11 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ga hier weer eens mee beginnen. Heb toen we dit deden erg gelachen.
Geduld, geduld. Eerst maar eens een paar goede ideeën opdoen en eens wat mailen starten.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geduld, geduld. Eerst maar eens een paar goede ideeën opdoen en eens wat mailen starten.
Diezelfde die altijd briefjes onder mijn ruitenwisser plaatsenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Er heeft een Turk op gereageerd.
Deel eens met ons.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Er heeft een Turk op gereageerd.
quote:Hallo,
Wij zijn voor onze Tim van 7 jaar op zoek naar een oppasser met wat ervaring, van minimaal 20 jaar oud. Het gaat om maandagmiddag van 18:00 tot 19:00 uur, en zaterdag van 12:00 tot 14:00 uur. Helaas moet ik rond deze tijden werken. Mijn man rijdt op de vrachtwagen, en is daarom helaas alleen op zondag thuis.
Er zit meer achter: wij zoeken iemand met ervaring gezien onze Tim de neiging heeft weg te lopen wanneer wij dit niet door hebben. We hebben al maatregelen getroffen om hem in de gaten te houden, meer informatie kunt u per mail verkrijgen. Uiteraard staat hier een leuke vergoeding tegenover!
Interesse? Stuur een mailtje!
Mvg Annelies,
Rotterdam
quote:Beste Annelies,
Goedendag, ik ben Dawid, ik woon sinds vijf jaar in Nederland en ik heb interesse om op uw zoon te passen op de door U gestelde tijden. Ik woon in Rotterdam Zuid, dus vrij dichtbij. Als U verder wilt ingaan op mijn aanbieding kunt u terug mailen.
Graag hoor ik van U,
Dawid *********
quote:Hoi Dawid,
Ik ben blij om zo snel een reactie te krijgen. Uiteraard heb ik interesse.
Zoals stond in mijn Advertentie, heeft onze kleine Tim snel de neiging om weg te lopen. Zo is hij een aantal keer stiekem uit zijn bed gegaan toen wij lagen te slapen... Na een zoekactie van 2 dagen was hij goddank weer terecht. Dat is echter niet alles: hij loopt vaak weg zodra wij even niet opletten. Niet alleen thuis, maar ook op school of wanneer we er even tussenuit zijn. We hebben dus speciale maatregelen moeten nemen.
We hebben onder andere gaas om zijn bed heen bevestigd, waar hij niet uit kan komen. Alleen met een sleutel is hij eruit te halen. Verder heb ik camera's geplaatst in zijn kamer, op de gangen en in de huiskamer. 'S nachts staat er ook spanning op de deurklink.
Ik snap dat u wellicht wat verbaasd zult zijn over de door ons genomen maatregelen, maar het is niet anders. Als we dit niet doen loopt hij namelijk weg. Wanneer u tijd heeft wil u graag rondleiden door ons huis en u voorbereiden op de Maatregelen.
Gr. gr.
Annelies Garp
quote:Goeden avond,
Fijn dat U zo snel kunt reageren. Ik heb goede ervaring met kinderen, ze zijn altijd rustig als ik er ben. Ik zorg er namelijk voor dat kinderen zich veilig kunnen voelen, thuis en op school. Ik zorg voor een schone leefomgeving, wat zo veel inhoud als het goed schoonmaken van de kamers, het zorgen voor schone kleding en letten op hun gedrag. Kortom, ik ben volledig betrouwbaar, en ik heb in de vijf jaar die ik in Nederland woon nog nooit ontevreden ouders meegemaakt.
Als U kunt terug mailen om een kennismaking af te spreken, zou dat fijn zijn.
Met vriendelijke groet,
Dawid *******
quote:Hallo,
Weet u zeker dat u de aangewezen persoon bent? Onze kleine Tim houdt niet erg veel van vreemden en heeft mensen die op bezoek komen ook een paar keer gebeten.
Zolang wij weg zijn, kunt u gebruik maken van de stoel die bij ons in de huiskamer staat. Ik heb een foto als bijlage gestuurd.
Gr. gr.
Annelies
quote:Mijn excuses, ik ben vergeten een foto van mijn zoontje mee te sturen. Hij staat nu ook op Marktplaats.
Gr. gr.
Annelies
Godsamme...quote:Goeden avond,
Zoals ik al gezegt heb, ik kan elk kind aan. In Polen ben ik 10 jaar gevangenis bewaker geweest, ik weet hoe ik mensen moet benaderen om ze op hun gemak te stellen. Ik ben op het moment geen werk, ik wil dus graag bij U werken.
Kunt U terug mailen voor nadere gegevens?
Met vriendelijke groet,
Dawid ******
Wat zal ik in het mailtje zetten?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:02 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Give him a break... Hij wilt het echt heel graag
quote:Oke, daarmee stelt u me best gerust, moet ik u eerlijk zeggen. Dat dit heel raar over komt kan ik best begrijpen, maar ik moet hem vastzetten. Ik kan niet anders.
Graag zou ik het met uw salaris eens willen worden. Wat dacht u van ¤8,00 per uur? Kunt u misschien ook wat klusjes doen wanneer ik weg ben?
Gr. gr.
Annelies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |