loop nu naar hem toe dan jonge, damn lekker autistisch doen door mekaar alleen op een spel te sprekenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:06 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Mender.
[..]
Het was gewoon een lueken garp.
Zegt degene die het verst van ons allemaal uit de buurt woont.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
loop nu naar hem toe dan jonge, damn lekker autistisch doen door mekaar alleen op een spel te spreken![]()
Idd social skills enzooooquote:Op woensdag 23 november 2011 15:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
loop nu naar hem toe dan jonge, damn lekker autistisch doen door mekaar alleen op een spel te spreken![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:12 schreef dnbrainwash het volgende:
+ we hebben gewoon chat over netwerk, sociale contacten zijn voor paupers
ik zit niet op dezelfde AFDELING damnquote:Op woensdag 23 november 2011 15:11 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Zegt degene die het verst van ons allemaal uit de buurt woont.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:12 schreef dnbrainwash het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zit niet op dezelfde AFDELING damn_!
hij zal niet bijten hoor,
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]maar srsly ga gwn samen koffie leuten
OF SAMEN DIEHARD PVPEN
Al zitten we wel aan dezelfde tafel bij de lunch.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:12 schreef dnbrainwash het volgende:
hoe kan je hem dan nog nooit gezien hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:15 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Al zitten we wel aan dezelfde tafel bij de lunch.![]()
Wat een sadness.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe kan je hem dan nog nooit gezien hebben
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:04 schreef dnbrainwash het volgende:
Nee dat was sarcasme, hij zit hier aan de andere kant van de afdeling.
Zo ver zit ik ongeveer van mijn monitor dus klopt.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:17 schreef Flodder450 het volgende:
Dat wereldje van jullie gaat dan niet verder dan een cirkel van 30 cm om je heen
ik snap er nu geen ene fuck meer vanquote:Op woensdag 23 november 2011 15:18 schreef Mender het volgende:
Jongens waarom denken jullie dat ik ooit aan Minecraft begonnen ben? Deze meesterlijke tip kreeg ik van dnb!
Dan moet je lezen.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik snap er nu geen ene fuck meer van
tot zover snap ik het,quote:Op woensdag 23 november 2011 15:20 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dan moet je lezen.
Hij zit hier aan de andere kant van de afdeling, als in ik zit aan de ene kant hij aan de andere. Als ik 20 sec loop sta ik naast hem.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:48 schreef Mender het volgende:
Dus.
DNB -> Mender : check Minecraft!
Mender -> MissionPhailed : check Minecraft!
MissionPhailed -> Mender : check deze Minecraft topic reeks op FOK!
Mender -> DNB : check deze Minecraft topic reeks op FOK!
Ik ken ze dus allebei in real life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |