Ik kreeg het idee dat jij veel zeikt, hoor ik tenminste vaak de laatste dagen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Prima toch? Mij hoor je er toch helemaal niet over? :S
Ik ben al bezig..quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee je hoeft helemaal niet een eigen server te hosten als je klaagt alleen kun je ook teveel klagen. Wij doen ons best en als de instabiele Bukkit of iets door een menselijke fout de server down gaat tsjah.. niks aan te doen, ga in die tijd even iets nuttigs doen ofzo.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ben al bezig..
[ afbeelding ]
Zal jullie een plezier doen en wel gewoon wegblijven. Ik herken mij niet zo in het feit dat ik zou klagen of irritant aanwezig zou zijn.. Als de community anders denkt, so be it en rot ik wel opquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat jij veel zeikt, hoor ik tenminste vaak de laatste dagen.
Ik vind het wel meevallen, hij bouwt epische huizen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat jij veel zeikt, hoor ik tenminste vaak de laatste dagen.
Ik wil je helemaal niet weg hebben, je lijkt mij ook geen klager maar dat is wat ik hoorde en met die post van jou leek het waar te zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Zal jullie een plezier doen en wel gewoon wegblijven. Ik herken mij niet zo in het feit dat ik zou klagen of irritant aanwezig zou zijn.. Als de community anders denkt, so be it en rot ik wel op
Nee kom terug!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Zal jullie een plezier doen en wel gewoon wegblijven. Ik herken mij niet zo in het feit dat ik zou klagen of irritant aanwezig zou zijn.. Als de community anders denkt, so be it en rot ik wel op
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef RickoKun het volgende:
OK NOU DAN GA IK WEL WEG HOOR MESNE!!!!!!!
quote:
Ok deal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef RickoKun het volgende:
IK GA OOK WEG!!1!EINZquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik zeg DOEN!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef RickoKun het volgende:
Ok deal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
IK GA OOK WEG!!1!EINZ
ZONDER MORDECAI GEEN SERVER
Bob kwam al nooit meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik hou de deur nog wel even voor je open bob, dan kun je met Ricko meelopen.
Ja problemen met computer, ik FOK! Nu heletijd op mobiel. IPHONE TROLOL!!! 3Gs ftw!quote:
Als hij weggaat gaan wij er met Lorrelies vandoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef bobbernaut het volgende:
Volgens mij heeft ie nu stiekem wel een kick omdat iedereen zeg van NEE KOM TERUG JE HUISJ0NS ZIJN EPIC!!!!nohate
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef TJV het volgende:
[..]
Als hij weggaat gaan wij er met Lorrelies vandoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |