ik heb het gevoel dat het iets is als deze 2 filmpjequote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef vogelkooi het volgende:
Ach vastzitten in de kelder van rico is erger.
quote:Op woensdag 23 november 2011 18:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat het iets is als deze 2 filmpje
Daar gat het me niet om. Het is gewoon horkerig.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:19 schreef Jajong het volgende:
Het had je minder moeite gekost om even 10 blokjes dirt te pakken en ´t op te vullen ipv 3 SS´s up te loaden en hier te posten, maar goed ±P
Bij iemands bouwwerk wel zo netjes jaquote:Op woensdag 23 november 2011 20:27 schreef Jajong het volgende:
Zal ik wel zijn geweest, loop de hele dag aan t ragen op creepers. Wist niet dat je gaten in random stukken grond moest opvullen
.
het moet sowieso. anders komt niemandsland vol met gatenquote:Op woensdag 23 november 2011 20:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Bij iemands bouwwerk wel zo netjes ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
1/5quote:Op woensdag 23 november 2011 21:43 schreef maurisioo het volgende:
Wow
Al gewoon 100 keer gedownload
http://www.minecraftforum(...)0-dls/#entry10294915
Ik zie het. Ben je nu genezen van je eeuwige zombiemap-diarree?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
maar ook meerdere positieve reacties
misschienquote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zie het. Ben je nu genezen van je eeuwige zombiemap-diarree?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |