Gewoon doen. Als je 'm niet op krijgt kan je altijd nog opwarmenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef dawg het volgende:
[..]
fijn zo.
ayudamehelp: pizza bestellen of niet? heb nog 8 minuten om te beslissen.
Ja doen snelquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef dawg het volgende:
[..]
fijn zo.
ayudamehelp: pizza bestellen of niet? heb nog 8 minuten om te beslissen.
Dat is sowieso zoquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee man jij bent beter met je brein
Ik vind wel dat je er steeds meer een handje van krijgt alleen maar problemen te constateren en er niks aan te doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het me af omdat je vond dat ik op Benzin 1.0 leek enzo
Je implicaties worden wel steeds erger he? Wow, ze denkt dat ze m'n gedachten kan lezen nuquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet al dat je me niet meer mag omdat ik kritisch naar je was
is oke hoor
verder ga ik er echt niet op in want jij wil toch alleen maar ruzie zoeken met me
Ik vind dat jij echt inzicht in de schoonheid van kunst hebt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh maar rhubarbje is toch best wel zielig en aandoenlijk? Ik lees altijd over de kleine lettertjes heen, zijn allemaal regenboogjes van het ponypaard.
zielig?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh maar rhubarbje is toch best wel zielig en aandoenlijk? Ik lees altijd over de kleine lettertjes heen, zijn allemaal regenboogjes van het ponypaard.
Benzinquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het me af omdat je vond dat ik op Benzin 1.0 leek enzo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
eet je mee? kom je niet ophalen dus moet je wel hierheen komen.
dan is de pizza koud en verlept. dus wat is je alternatief?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]dat was de deal niet. je zou me aan de deur komen ophalen
![]()
nou. wat is dat toch met al die aanvaringen van jou met andere users altijd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zielig?
Aandoenlijk daar teken ik voor! like a puppy
Geen ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef dawg het volgende:
[..]
nou. wat is dat toch met al die aanvaringen van jou met andere users altijd?
Woon je in een stad of in een durp? of in een durpstad voorbeeld: zoals almerequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:48 schreef dawg het volgende:
[..]
dan is de pizza koud en verlept. dus wat is je alternatief?
wil je een kruidnootje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Joysa het volgende:
PIZZA
Ik wil
of chips, of chocolade, maakt niet uit
Dan ga je dat halenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Joysa het volgende:
PIZZA
Ik wil
of chips, of chocolade, maakt niet uit
kun jij heel goed zelf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geen idee
Als jij nou gewoon ff uitlegt dat ik briljant ben
het zal wel iets te maken hebben met acquired taste of zo
Veel water drinken dan maarquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben in een vreetbui
Maar ik heb niets meer in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |