Als zijn geld gestolen word kan dat niet.quote:
Ik dacht dat jij wat meer effort ging steken in het shokerenquote:
Dat sowieso hahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als zijn geld gestolen word kan dat niet.
En aangifte doen terwijl je enige identiteitsbewijs een rijbewijs is dat daar waarschijnlijk nog inligt...
Ik weet niet, het lijkt me een heel erg slecht plan.
ik ken het verhaal helaas niet!? iemand een korte samenvatting?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als zijn geld gestolen word kan dat niet.
En aangifte doen terwijl je enige identiteitsbewijs een rijbewijs is dat daar waarschijnlijk nog inligt...
Ik weet niet, het lijkt me een heel erg slecht plan.
Ik ga kijken of usablequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hier.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tsja ik kan het niet echt uitleggen ofzo. Maar zoenen en knuffelen dat lijkt mij niets met mannen. Seks welquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zullen wel mijn persoonlijke (vage) normen en waarden zijn maar in je reet geneukt worden vind ik ook best intiem
quote:
Wil je dan zo iemand die goed hard kan stoten of eentje die het heel rustig doet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja ik kan het niet echt uitleggen ofzo. Maar zoenen en knuffelen dat lijkt mij niets met mannen. Seks wel
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wat meer effort ging steken in het shokeren
eerst maar rustig. ben nog niet zo veel gewendquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wil je dan zo iemand die goed hard kan stoten of eentje die het heel rustig doet?
Succes,quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ga kijken of usable
Be prepared for a loempiafest
Ik hou van je.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef Myraela het volgende:
TT aangepast, houd de reeks lekker hetzelfde.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ga kijken of usable
Be prepared for a loempiafest
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lijkt anders aardig op weg naar een carrièrequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
eerst maar rustig. ben nog niet zo veel gewend
Wat was jij van plan jongedamequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja mag wel maar moet niet perse![]()
en dit is wat er bij staat:
[..]
veeul te langquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:22 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hier.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mijn CV is nog aardig kort hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je lijkt anders aardig op weg naar een carrière
quote:
Helaas geen loempia's, maar hier heb je een tuutquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
dat is inderdaad echt een prikkie.
Zo, dus jij denkt dat ik me laat verslaan door scumbag fok?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helaas geen loempia's, maar hier heb je een tuut
Het lijkt je niets, af en toe een seksdate tegen betaling?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn CV is nog aardig kort hoor
Hoe oud ben je en hoelang zit je al in de business?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn CV is nog aardig kort hoor
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:30 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Zo, dus jij denkt dat ik me laat verslaan door scumbag fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk wel een win-win situatie. Seks hebben en er nog mee verdienen ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt je niets, af en toe een seksdate tegen betaling?
amateurquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en hoelang zit je al in de business?
dit is niet echt effortquote:
Ik wil geen banquote:
Je wilt mij als je manhoer pimp?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
amateurwil jij mij helpen een pro te worden
Je zou het kunnen overwegenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een win-win situatie. Seks hebben en er nog mee verdienen ook
[..]
amateurwil jij mij helpen een pro te worden
http://www.encyclo.nl/begrip/effortquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil geen banen ik wil ook een beetje normaal gevonden worden door andere
Toe toe, mag wel een beetje vriendelijker hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/effort
normaal ben je toch niet
Hij meent het, pas maar opquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt mij als je manhoer pimp?
waar ben ik nu weer onvriendelijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toe toe, mag wel een beetje vriendelijker hoor
Echt niet dat jij denkt dat hij de betekenis van dat woord niet kent. Je weet best wat ik bedoel rhuquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar ben ik nu weer onvriendelijk?
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je wilt mij als je manhoer pimp?
Oh dat was ik toch al nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou het kunnen overwegen
Zo'n carrière maakt je alleen waarschijnlijk niet geliefder bij de dames.
Fair enoughquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/effort
normaal ben je toch niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij gebruikt echt altijd van smileys waar ik geen hout van snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een chick -->quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij gebruikt echt altijd van smileys waar ik geen hout van snap
oh je kunt vanaf nu mijn gedachten lezen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt niet dat jij denkt dat hij de betekenis van dat woord niet kent. Je weet best wat ik bedoel rhu
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
kip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles kits achter de rits?![]()
hahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Haha, cool, heb ik ook weer een baan
Oh oke, dank je.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben een chick -->![]()
en ik begroet dawg met zn:
Whoooow, take it easy rhu!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh je kunt vanaf nu mijn gedachten lezen?
het kwam in mijn ogen wel over alsof ie de betekenis niet wist
serieus als je alle lange tenen in dit topic achter elkaar legt komen we minstens tot aan china
Gewoon je eigen draai aan geven ->quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke, dank je.
Ik snap sommige van die smileys gewoon echt niet
ik ook, ik snap er maar een stuk of 12quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke, dank je.
Ik snap sommige van die smileys gewoon echt niet
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Whoooow, take it easy rhu!
Jij bent degene met lange tenen haha!!
Je bent wel grappig met smileysquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Gewoon je eigen draai aan geven ->
Ik gebruik alleen de smileys die ik snap, enquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik ook, ik snap er maar een stuk of 12
Ik snap jou lekker wel altijdquote:
Valt mee hoor. Je komt soms erg cynisch en onvriendelijk over. Dat geeft echter niet aan dat je daadwerkelijk zo bent tho. Sommigen zijn hier wat gevoeliger voor dan anderen. Echter is het wel een feit dat jij vaak in de clinch zit (of je het zo ervaart of niet, doet er niet toe) met een andere userquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh je kunt vanaf nu mijn gedachten lezen?
het kwam in mijn ogen wel over alsof ie de betekenis niet wist
serieus als je alle lange tenen in dit topic achter elkaar legt komen we minstens tot aan china
en jij bent goed met koffiequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent wel grappig met smileys
Ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen de smileys die ik snap, enwant die is gewoon cool
Gelukkig alleen met users die sowieso niet zo gebruiksvriendelijk zijn dus ik maak me vooralsnog geen zorgenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Je komt soms erg cynisch en onvriendelijk over. Dat geeft echter niet aan dat je daadwerkelijk zo bent tho. Sommigen zijn hier wat gevoeliger voor dan anderen. Echter is het wel een feit dat jij vaak in de clinch zit (of je het zo ervaart of niet, doet er niet toe) met een andere user
Nee, wel achter mn knoopjesquote:
wedden dat ik beter met koffie ben dan magnokoffiequote:
Lig ik met jou in de clinch eigenlijk? Nee toch? Ik vind je commentaar meestal niet vriendelijk maar wel constructief.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gelukkig alleen met users die sowieso niet zo gebruiksvriendelijk zijn dus ik maak me vooralsnog geen zorgen
en moonwalk snapt me dus alles is oke
Ik vraag me nu ook wel af hoe dat smaaktquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik betwijfel echter of koffie in de magnetron wel zo'n goed idee is
En nu impliceert ze dat alles waar ze het niet mee eens is, komt omdat de andere zo onvriendelijk is LMFAO!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gelukkig alleen met users die sowieso niet zo gebruiksvriendelijk zijn dus ik maak me vooralsnog geen zorgen
en moonwalk snapt me dus alles is oke
Nee man jij bent beter met je breinquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
wedden dat ik beter met koffie ben dan magnokoffie
Ik drink het nog liever koudquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik betwijfel echter of koffie in de magnetron wel zo'n goed idee is
Ik lig niet met jou in de clinch? weet niet of jij dat wel met mij hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lig ik met jou in de clinch eigenlijk? Nee toch? Ik vind je commentaar meestal niet vriendelijk maar wel constructief.
Positief gezien zou je kunnen zeggen dat ze soms wel een punt heeft, maar ze brengt het niet altijd even tactischquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lig ik met jou in de clinch eigenlijk? Nee toch? Ik vind je commentaar meestal niet vriendelijk maar wel constructief.
Nee ik vroeg het me af omdat je vond dat ik op Benzin 1.0 leek enzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik lig niet met jou in de clinch? weet niet of jij dat wel met mij hebtmaar misschien helpt het te weten dat ik niet met jou in de clinch lig haha
Ik weet al dat je me niet meer mag omdat ik kritisch naar je wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En nu impliceert ze dat alles waar ze het niet mee eens is, komt omdat de andere zo onvriendelijk is LMFAO!!!
Sorrie hoor rhu, maar je komt een beetje triest over zo. Effe beter je best doen
Gewoon doen. Als je 'm niet op krijgt kan je altijd nog opwarmenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef dawg het volgende:
[..]
fijn zo.
ayudamehelp: pizza bestellen of niet? heb nog 8 minuten om te beslissen.
Ja doen snelquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef dawg het volgende:
[..]
fijn zo.
ayudamehelp: pizza bestellen of niet? heb nog 8 minuten om te beslissen.
Dat is sowieso zoquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee man jij bent beter met je brein
Ik vind wel dat je er steeds meer een handje van krijgt alleen maar problemen te constateren en er niks aan te doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het me af omdat je vond dat ik op Benzin 1.0 leek enzo
Je implicaties worden wel steeds erger he? Wow, ze denkt dat ze m'n gedachten kan lezen nuquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet al dat je me niet meer mag omdat ik kritisch naar je was
is oke hoor
verder ga ik er echt niet op in want jij wil toch alleen maar ruzie zoeken met me
Ik vind dat jij echt inzicht in de schoonheid van kunst hebt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh maar rhubarbje is toch best wel zielig en aandoenlijk? Ik lees altijd over de kleine lettertjes heen, zijn allemaal regenboogjes van het ponypaard.
zielig?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Huh maar rhubarbje is toch best wel zielig en aandoenlijk? Ik lees altijd over de kleine lettertjes heen, zijn allemaal regenboogjes van het ponypaard.
Benzinquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het me af omdat je vond dat ik op Benzin 1.0 leek enzo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
eet je mee? kom je niet ophalen dus moet je wel hierheen komen.
dan is de pizza koud en verlept. dus wat is je alternatief?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]dat was de deal niet. je zou me aan de deur komen ophalen
![]()
nou. wat is dat toch met al die aanvaringen van jou met andere users altijd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zielig?
Aandoenlijk daar teken ik voor! like a puppy
Geen ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef dawg het volgende:
[..]
nou. wat is dat toch met al die aanvaringen van jou met andere users altijd?
Woon je in een stad of in een durp? of in een durpstad voorbeeld: zoals almerequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:48 schreef dawg het volgende:
[..]
dan is de pizza koud en verlept. dus wat is je alternatief?
wil je een kruidnootje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Joysa het volgende:
PIZZA
Ik wil
of chips, of chocolade, maakt niet uit
Dan ga je dat halenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:49 schreef Joysa het volgende:
PIZZA
Ik wil
of chips, of chocolade, maakt niet uit
kun jij heel goed zelf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geen idee
Als jij nou gewoon ff uitlegt dat ik briljant ben
het zal wel iets te maken hebben met acquired taste of zo
Veel water drinken dan maarquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben in een vreetbui
Maar ik heb niets meer in huis
Ik heb een zak vol kom maar halequote:
Waar woon je?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb een zak vol kom maar hale![]()
[ afbeelding ]
nee, veel zuidelijker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Woon je in een stad of in een durp? of in een durpstad voorbeeld: zoals almere
Ik heb een tompouce en een bak met prei gegeten, dat was eigenlijk al meer dan genoeg voor vandaag. Mijn hongergevoel is gewoon fucked en het is mijn eigen schuld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Veel water drinken dan maar
En volgende keer beter plannen
Of ga een paar patatjes halen
People! luister!quote:
Hellmondquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, veel zuidelijker.
helmond. met 100.000 inwoners. ongeveer
Als het je eigen schuld is, kunnen wij er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een tompouce en een bak met prei gegeten, dat was eigenlijk al meer dan genoeg voor vandaag. Mijn hongergevoel is gewoon fucked en het is mijn eigen schuld.
de basis voor een gezonde voeding! tompoucen en prei.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een tompouce en een bak met prei gegeten, dat was eigenlijk al meer dan genoeg voor vandaag. Mijn hongergevoel is gewoon fucked en het is mijn eigen schuld.
Waar woont die dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik daar woonde kon ik zelfs naar Newbie fietsen
Weet ik. Daarom mag ik nog wel klagenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het je eigen schuld is, kunnen wij er ook niks aan doen
Sinds een jaar in rotterdam, met een amsterdams accentquote:
Pittig stukje, daarom -> jij - auto - tarzan - janequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, veel zuidelijker.
helmond. met 100.000 inwoners. ongeveer
Ik denk met de trein 10 minuten bij Helmond vandaan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waar woont die dan?
Helmond is half uurtje met trein.
Ja dat is kei verquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Sinds een jaar in rotterdam, met een amsterdams accent
Eindje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk met de trein 10 minuten bij Helmond vandaan?
oh noes. rotterdam.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Sinds een jaar in rotterdam, met een amsterdams accent
[..]
Pittig stukje, daarom -> jij - auto - tarzan - jane
Voor kruidnoten echt niet. Chocokruidnoten zeker nietquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
oh noes. rotterdam.
ik zal er eens over nadenken.
welke plaats?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk met de trein 10 minuten bij Helmond vandaan?
mwhihiquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wist niet dat tarzan met een stuk hout rondsjouwde in zijn beste dagen.
Alle mannen hebben er een.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Knots...
Dat is een verdomme mooi woord!
Ja, beetje vies ook enzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Knots...
Dat is een verdomme mooi woord!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil mijn knots in jouw grot steken jonge dame
Die openingszin werkt nietquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
nee duh. je moet ze aan hun haren naar je bed slepen, zoals moonwalkchick zegt.quote:
Leer mij dan hoe het wel moetquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:03 schreef dawg het volgende:
[..]
nee duh. je moet ze aan hun haren naar je bed slepen, zoals moonwalkchick zegt.rawrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Idd, en al helemaal niet een gesprek mee openenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet praten over genotsknotsen en grotjes zou helpen
Dat zou ik dan weer een afknapper vinden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef Supersoep het volgende:
Gewoon helemaal nooit over seks beginnen, Tijn.
Dat hadden we je allang verteldquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
okeweer wat geleerd, is dit topic nog ergens nuttig voor
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
rawr![]()
rotterdam is met een dik uurtje wel te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen is ook duidelijk genoeg toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer een afknapper vinden.
Ja maar ik ben hardleersquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hadden we je allang verteld
Dat ook jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon doen is ook duidelijk genoeg toch?
Meneer heeft geen grensquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer een afknapper vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |