Hardstylequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Nee ik hou niet van hardstyledaar stamp je op
Van Singles?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog toevoegen: 'op hoofden'
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heb al een tijdje een hoop agressie in me.
Tijd om een boksbal op te hangen
En waarom blauw?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef ayumu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je wat om op te stampen
O myquote:
Hyve? wat is hyve?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef Tally het volgende:
[..]
O myJe behoort toch niet aan zo'n guitig hyve clubje met van die achterlijke plaatjes?
Hij verzamelt poppen dus het zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef Tally het volgende:
[..]
O myJe behoort toch niet aan zo'n guitig hyve clubje met van die achterlijke plaatjes?
Ik heb tenminste een hobby!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij verzamelt poppen dus het zou zo maar kunnen
Ik ook, maar daar heb ik geen poppen voor nodigquote:
Realdolls?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij verzamelt poppen dus het zou zo maar kunnen
schoenen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar heb ik geen poppen voor nodig
Was het maar waarquote:
Ik heb meerdere hobby's hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar heb ik geen poppen voor nodig
Hit me babequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Pff, een meisje van Facebook zit mijn vriend te smsen (hij heeft zijn nummer gewoon online staan) en ze zit al maanden te stalken zo zachtjes aan. Nu weer. Ik heb stiekeme neigingen om haar zelf te benaderen dat ze het niet meer moet doen maar dat is zo kinderachtig en onnodig. Doe het natuurlijk ook niet maar toch he!Ze is irritant.
Missb neemt geen adviezen aan.quote:
Heel soms wel hoorquote:
Nou. Een absoluut aantal is altijd het . . . absolute aantal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
Aargh, ik probeer dus een ezelsbruggetje te bedenken voor één van deze formules:
Absolute aantal = relatieve cijfer : 1000 x aantal inwoners
Relatieve cijfer = absolute aantal x 1000 : aantal inwoners
Hij blijft ze maar door elkaar halen
Misschien moet hij dat tegen haar zeggen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Pff, een meisje van Facebook zit mijn vriend te smsen (hij heeft zijn nummer gewoon online staan) en ze zit al maanden te stalken zo zachtjes aan. Nu weer. Ik heb stiekeme neigingen om haar zelf te benaderen dat ze het niet meer moet doen maar dat is zo kinderachtig en onnodig. Doe het natuurlijk ook niet maar toch he!Ze is irritant.
Ik weet niet of dit hem gaat helpen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou. Een absoluut aantal is altijd het . . . absolute aantal.
Relatief is altijd dat het gedeeld is door iets (producten, uren, inwoners).
Ligt er ook aan van wie het komtquote:
De vraag is waarom ze blijft sms'en? Reageert je vriend op haar berichten? Zo ja, logisch dat ze berichten blijft sturen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Al tig keren gedaan maar ja. De bimbo is 17 en is verliefd en wil hem graag opzoeken. Ik mocht ook komen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien moet hij dat tegen haar zeggen.
Om je uit de weg te ruimen zekerquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al tig keren gedaan maar ja. De bimbo is 17 en is verliefd en wil hem graag opzoeken. Ik mocht ook komen.
Zij dat eerst tegen hem (als ze dat nog niet heeft gedaan).quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien moet hij dat tegen haar zeggen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
Ik heb Groot Nieuws trouwens!
Vandaag heb ik een zomerjurkje (jawel) gekocht.
En of het in je straatje past.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt er ook aan van wie het komt
Hij is een keer of wat duidelijk geweest, tijdje genegeerd en nu begon het weer. Ze heeft ruzie met haar vriend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag is waarom ze blijft sms'en? Reageert je vriend op haar berichten? Zo ja, logisch dat ze berichten blijft sturen.
Ik dacht dat die andere rood waren? Die bruine vond ik juist de minst mooie, persoonlijk...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of de bruine?
die zwart/wit is wel makkelijker te combineren lijkt me he maar bruin is wel wat aparter
Neuh, dat valt wel mee hoor.quote:
Waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Om je uit de weg te ruimen zeker
Ja dat zal wel weer jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt er ook aan van wie het komt
quote:
die ik wilde waren bruin (die zijn ook 5e goedkoperquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat die andere rood waren? Die bruine vond ik juist de minst mooie, persoonlijk...
Duidelijk zijn is ook reageren. Als hij er echt vanaf wil moet hij niet reageren. Nooit!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is een keer of wat duidelijk geweest, tijdje genegeerd en nu begon het weer. Ze heeft ruzie met haar vriend.
Die zijn leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die ik wilde waren bruin (die zijn ook 5e goedkoper)maar waar moet ik t mee combineren idem voor rood
dus t wordt zwart/wit
Ik heb heel wat mannen genegeerd in mijn leven, het is inderdaad de beste manier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk zijn is ook reageren. Als hij er echt vanaf wil moet hij niet reageren. Nooit!
quote:
Aap, mouw... Hij voelt zich blijkbaar wel gevleid door al die aandachtquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef vencodark het volgende:
Wow.
Zegt ie ineens tegen mij: je bent jaloers?![]()
![]()
Wtf.
Dat is gewoon een belediging of niet dan?
Vergeten?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jeuj!
OhIk bedenk me net dat ik helemaal vergeten ben je terug te pm'en
Jaquote:
Voor taalvragen ben ik je man. Voor de rest niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Maar jongens.. dat ezelsbruggetje!!?!?
Mja das zo jammer van de meeste mannen. Als je aangeeft dat je het niet leuk vind ben je meteen jaloersquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef vencodark het volgende:
Wow.
Zegt ie ineens tegen mij: je bent jaloers?![]()
![]()
Wtf.
Dat is gewoon een belediging of niet dan?
Geen ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik was al bezigquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Je krijgt wat je toekomt. Ik zou je nooit vergeten, maar mij vind je niet goed genoeg om mee te PM'en. Karma!quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aap, mouw... Hij voelt zich blijkbaar wel gevleid door al die aandacht
Sorry ben ik te lui voor om er iets voor te bedenken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh, put a gag ball in itquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt wat je toekomt. Ik zou je nooit vergeten, maar mij vind je niet goed genoeg om mee te PM'en. Karma!
Ik wil jou ook wel vragen hoe het met je gebroken hart gaat hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt wat je toekomt. Ik zou je nooit vergeten, maar mij vind je niet goed genoeg om mee te PM'en. Karma!
Ze is gewoon irritant. Hij gaf zelf aan dat ze irritant is en haar vroeg wat ze nu wilt. Ik vraag ook wat zij nu wilt, aan hem. En hij dacht dat ik misschien jaloers ben omdat ik ff doorvroeg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja das zo jammer van de meeste mannen. Als je aangeeft dat je het niet leuk vind ben je meteen jaloers
Vraag het hem eens. Omkeren die valse beschuldigingen.quote:
Goed, met het jouwe?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel vragen hoe het met je gebroken hart gaat hoor.
Luie dominatrix dat je bent.quote:
Ja doei, straks ruzie ofzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag het hem eens. Omkeren die valse beschuldigingen.
Prima, niks zo lekker als een stukje peperkoeken hart.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel vragen hoe het met je gebroken hart gaat hoor.
Heel erg gebroken?quote:
quote:
Dan voelt hij zich blijkbaar aangesproken.quote:
Ik heb een houten hart.quote:
Ik vind 'm erg leuk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief he?Krijg m niet beter op de foto nu, want moet het zelf doen. 50% korting bij Steps!
Zit jij te stoken ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan voelt hij zich blijkbaar aangesproken.De slet.
Het taalkundige verschil tussen absoluut en relatief "heb" je toch wel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit hem gaat helpen...
Doe die posts over dat jurkje ook lekker via WhatsApp.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief he?Krijg m niet beter op de foto nu, want moet het zelf doen. 50% korting bij Steps!
Schat, de gup is 11 en snapt er de ballen van en blijft die 2 formules door elkaar halen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het taalkundige verschil tussen absoluut en relatief "heb" je toch wel?
Of zit de verwarring bij de 1000?
Sorry, meester Air.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe die posts over dat jurkje ook lekker via WhatsApp.
Jealous much?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe die posts over dat jurkje ook lekker via WhatsApp.
Nee, gewoon mensenkennis.quote:
Aantal maal 1000.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Jawel. Als je vriend haar uit zichzelf gaat smsen met de vraag waarom ze af wil spreken, zoekt hij het zelf op. Dat doet hij met een reden.quote:
Neuh, vind het typisch dat die foto hier niet kan maar vervolgens alle berichtjes erover hier dan moeten. Val de rest er dan ook niet mee lastig als je het alleen aan een select gezelschap wil laten zien.quote:
17jaar oud zei ze toch? Daar heb je de redenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel. Als je vriend haar uit zichzelf gaat smsen met de vraag waarom ze af wil spreken, zoekt hij het zelf op. Dat doet hij met een reden.
Ach ik pest toch alleen maarquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, vind het typisch dat die foto hier niet kan maar vervolgens alle berichtjes erover hier dan moeten. Val de rest er dan ook niet mee lastig als je het alleen aan een select gezelschap wil laten zien.
Da's jouw gebrek aan mensenkennis.quote:
Niet zo flauw. Er worden hier vrij vaak dingen besproken die anderen niet begrijpen of waar anderen niet over mee willen praten. Er zat geen kwade bedoeling achter ofzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, vind het typisch dat die foto hier niet kan maar vervolgens alle berichtjes erover hier dan moeten. Val de rest er dan ook niet mee lastig als je het alleen aan een select gezelschap wil laten zien.
Dat!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel. Als je vriend haar uit zichzelf gaat smsen met de vraag waarom ze af wil spreken, zoekt hij het zelf op. Dat doet hij met een reden.
Nee, dat wordt 'm ook niet, want hij moet dus onthouden dat absoluut aantal de formule is die met : begintquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Aantal maal 1000.
In maal zit een a, aantal begint met een a
Uit zichzelf ja?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
En hij reageert..quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uit zichzelf ja?
Zij smste hem weer eens.
En hij antwoord terug, Een man behoort dat niet te doen als hij in relatie is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uit zichzelf ja?
Zij smste hem weer eens.
Dat je het er niet mee eens bent, maakt het niet flauw. Zo kijk ik er tegenaan, net zoals die andere voorvallen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet zo flauw. Er worden hier vrij vaak dingen besproken die anderen niet begrijpen of waar anderen niet over mee willen praten. Er zat geen kwade bedoeling achter ofzo.
Oh, dacht dat het over jou ging.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat, de gup is 11 en snapt er de ballen van en blijft die 2 formules door elkaar halen.
Hehe nee, ik probeer voor hem een ezelsbrug te bedenken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het over jou ging.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef ayumu het volgende:
[..]
En hij antwoord terug, Een man behoort dat niet te doen als hij in relatie is.
Dat mag natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je het er niet mee eens bent, maakt het niet flauw. Zo kijk ik er tegenaan, net zoals die andere voorvallen.
Dat vind ik nu ook wel meevallen. Ze stalkt hem al maanden en heeft haar lang genegeerd. Nu begon ze weer en hij vraagt gewoon wat zij nu van hem wil.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef ayumu het volgende:
[..]
En hij antwoord terug, Een man behoort dat niet te doen als hij in relatie is.
Dan gaat ie juist op maar exact omgekeerd. Makkelijker kan ik er niks van maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat wordt 'm ook niet, want hij moet dus onthouden dat absoluut aantal de formule is die met : begintAnders maak ik 'm alleen maar nog meer in de war
Been there, done that. Ze heeft nogal een bord voor haar kop.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij moet zeggen dat ze op kan bokken
Dat moet hem toch al duidelijk zijn? Gewoon negeren is het antwoord.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook wel meevallen. Ze stalkt hem al maanden en heeft haar lang genegeerd. Nu begon ze weer en hij vraagt gewoon wat zij nu van hem wil.
Klinkt als een geil standje denkt zij dan. En voor je het weet heeft hij een mms van haar natte doos in zijn inbox.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij moet zeggen dat ze op kan bokken
Pics en telefoonnummer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Been there, done that. Ze heeft nogal een bord voor haar kop.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een geil standje denkt zij dan. En voor je het weet heeft hij een mms van haar natte doos in zijn inbox.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan gaat ie juist op maar exact omgekeerd. Makkelijker kan ik er niks van maken.
Gewoon bij die vraag invullen:
Alle buitenlanders het land uit!
bokkensprongenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een geil standje denkt zij dan. En voor je het weet heeft hij een mms van haar natte doos in zijn inbox.
Zeker maar dat is blijkbaar lastig, zo nu en dan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dat moet hem toch al duidelijk zijn? Gewoon negeren is het antwoord.
Zoiets als in mijn foboquote:
Nieuw nummer nemen of haar nummer laten blokkerenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker maar dat is blijkbaar lastig, zo nu en dan.
Absolute aantal = relatieve cijfer : 1000 x aantal inwonersquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Even opnieuw: waar moet precies een ezelsbrug van gemaakt worden?
Absolute aantal = relatieve cijfer : 1000 x aantal inwonersquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Even opnieuw: waar moet precies een ezelsbrug van gemaakt worden?
Haar sms'en of ze wat af wil spreken.quote:
Om nu zelf een nieuw nummer te nemen, allemaal rompslomp om zo'n puber.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nieuw nummer nemen of haar nummer laten blokkeren
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef ayumu het volgende:
Missb kijk hier eens?
http://www.ezelsbrug.nl/ezelsbruggen/
Allemaal ezelbruggetjes voor jou
Mijn mobiel kan ik gewoon nummers erin zetten en deze blokkeert hij danquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om nu zelf een nieuw nummer te nemen, allemaal rompslomp om zo'n puber.
Haar laten blokkeren kan ook wel, zeker. En negeren ging toch ook lang goed.
Ze is 17.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Haar sms'en of ze wat af wil spreken.
Haha, oooh!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:49 schreef Tally het volgende:
Facebook! Geef hem (Artic dus) haar facebook.
Zal je zien, vragen ze er niks over op de toetsquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een van die twee
Nee, er is duidelijk gezegd dat dit erg belangrijk was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zal je zien, vragen ze er niks over op de toets
Nou en?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze is 17.
[..]
Haha, oooh!Vriend en zij kennen elkaar ook van online gamen. En via via kwam ze aan zijn nummer. Ik weet ook via Facebook wie het is.
Ja dat zeiden ze vroeger bij mij op school ook....quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, er is duidelijk gezegd dat dit erg belangrijk was.
Ze hebben er zelfs een voor de basisschoolquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, er is duidelijk gezegd dat dit erg belangrijk was.
Hij zit niet meer op de basisschoolquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:52 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ze hebben er zelfs een voor de basisschool![]()
http://www.ezelsbruggetje.nl/basisschool/
Jij moet leren om je niet zo te ergeren aan dingen waar je geen invloed op kan uitoefenen. Je kan haar niet laten stoppen met smsen, je hebt alleen je eigen gedrag in de hand.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef vencodark het volgende:
Maar even serieus: ik laat me kennen als ik haar zou benaderen. Ik laat me ook kennen als ik nog eens tegen mijn vriend zeg dat ie écht moet negeren en eens niet zo aardig moet doen (door haar terug te smsen, op den duur).
Dus, wat kan ik nu eens doen? Ik ben niet jaloers wat ik weet dat hij heus niets zal doen of wat dan ook. Het is gewoon irritant omdat hij er ook geïrriteerd door raakt.
Oh als ik eens zo zen zou zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij moet leren om je niet zo te ergeren aan dingen waar je geen invloed op kan uitoefenen. Je kan haar niet laten stoppen met smsen, je hebt alleen je eigen gedrag in de hand.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij moet leren om je niet zo te ergeren aan dingen waar je geen invloed op kan uitoefenen. Je kan haar niet laten stoppen met smsen, je hebt alleen je eigen gedrag in de hand.
Rxlat:evequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een van die twee
Okequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij zit niet meer op de basisschool
Jij moet helemaal niks doen. Je bent geen partij in het geheel. Hoe graag je het ook niet wil horen, schijnbaar geeft vriendje aanleiding om berichtjes te blijven sturen. En schijnbaar vindt hij het niet irritant genoeg om haar nummer gewoon te blokkeren in zijn telefoon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:51 schreef vencodark het volgende:
Maar even serieus: ik laat me kennen als ik haar zou benaderen. Ik laat me ook kennen als ik nog eens tegen mijn vriend zeg dat ie écht moet negeren en eens niet zo aardig moet doen (door haar terug te smsen, op den duur).
Dus, wat kan ik nu eens doen? Ik ben niet jaloers want ik weet dat hij heus niets zal doen of wat dan ook. Het is gewoon irritant omdat hij er ook geïrriteerd door raakt.
tja ezelsbruggetje is lastig, die regeltjes moet ie gewoon echt ff in zn kop stampen denk ik, en dan onthoudt ie t echt welquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij zit niet meer op de basisschool
Daar krijg ik wel eens mailtjes over. Krijg je een grotere penis van.quote:
En anders,quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja ezelsbruggetje is lastig, die regeltjes moet ie gewoon echt ff in zn kop stampen denk ik, en dan onthoudt ie t echt wel(althans zo werkt t voor mij wel)
Ja ik denk het ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja ezelsbruggetje is lastig, die regeltjes moet ie gewoon echt ff in zn kop stampen denk ik, en dan onthoudt ie t echt wel(althans zo werkt t voor mij wel)
quote:
Ik wist serieus niet dat hij haar nummer kon blokkeren in zijn telefoon!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij moet helemaal niks doen. Je bent geen partij in het geheel. Hoe graag je het ook niet wil horen, schijnbaar geeft vriendje aanleiding om berichtjes te blijven sturen. En schijnbaar vindt hij het niet irritant genoeg om haar nummer gewoon te blokkeren in zijn telefoon.
of je moet er enorm van schijten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar krijg ik wel eens mailtjes over. Krijg je een grotere penis van.
gewoon elke dag een paar keer het op dreunen en dan hangt t op een gegeven moment wel in je hoofdquote:
Er zijn mannen die van dat idee al een grote penis krijgen.quote:
Ik dacht meer een zinnetje maken van : Aaircddmaiquote:
net zoals de wet van Buys-Ballot en de derde naamval van Duits.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon elke dag een paar keer het op dreunen en dan hangt t op een gegeven moment wel in je hoofd
Of je spijkert 'm aan je Andreaskruis en geeft hem ervan langs als 'ie het niet foutloos kan herhalen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
gewoon elke dag een paar keer het op dreunen en dan hangt t op een gegeven moment wel in je hoofd
ja nee, heel logisch. Dinges.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef ArTiC het volgende:
ik blijf toch bij mijn a en maal verhaald, makkelijker kan ik het niet maken, ook niet leuker.
relatief is absoluut maaL 1000 gedeeld door dinges
dinges is aantal inwoners, dat weet iedereen tochquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
Ik geloof zelf meer in het principe van belonen. Wat dacht je van 'je krijgt een Xbox als je die formules foutloos opschrijft bij je proefwerk'?
Moet je het wel kunnen betalen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
Ik geloof zelf meer in het principe van belonen. Wat dacht je van 'je krijgt een Xbox als je die formules foutloos opschrijft bij je proefwerk'?
Jezus begin met beltegoed of een chocoladeletter ofzo, anders moet je een Porsche kopen tegen de tijd van z'n examen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
Nee, dat zijn les 2 en 3...quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef ArTiC het volgende:
of een pakje condooms voor een schuurfeestje
Of die foto van L-E in haar kinky rode jurkje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef ArTiC het volgende:
of een pakje condooms voor een schuurfeestje
dan heb je aan tissues genoeg?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of die foto van L-E in haar kinky rode jurkje.
als dat er zo uit ziet als in mijn MI dan heb ik ook een doekje nodigquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of die foto van L-E in haar kinky rode jurkje.
Gewoon afvegen aan zijn dekbed. Dan maar een keertje extra wassen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef ArTiC het volgende:
als dat er zo uit ziet als in mijn MI dan heb ik ook een doekje nodig
wie zijn dekbed?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon afvegen aan zijn dekbed. Dan maar een keertje extra wassen.
minib aan zijn eigen dekbed. Jij regelt maar zelf een plekje voor je kwakje.quote:
Air zn piemel aan jouw dekbed.quote:
*checkt zijn polis van de brandverzekering*quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef ArTiC het volgende:
*checkt zijn polis van de brandverzekering*
wie is die bosheks?quote:
en toch blijf je steeds terugkomen...wat zegt dat over wie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef Spezza19 het volgende:
En ik maar denken dat het niveau van singles niet lager kon
Om één of andere reden zijn de foto's van blonde dames in rode jurkjes zodanig dat ze hier niet meer gepost mogen worden, uitgezonderd deze:quote:
Is dat nou Yvonne?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om één of andere reden zijn de foto's van blonde dames in rode jurkjes zodanig dat ze hier niet meer gepost mogen worden, uitgezonderd deze:
[ afbeelding ]
Hoezo? Krijg je er een strakke plasser van?quote:
Dat vind ik nou een belediging voor die mevrouw in dat rode jurkjequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
Hoezo? Krijg je er een strakke plasser van?
Jij 'trekt' je meteen weer terug? Verdacht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef Barbusse het volgende:
Airwin, holy fucking guacamole. Hoi en doei dus.
Ze lijkt op tante Hannie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om één of andere reden zijn de foto's van blonde dames in rode jurkjes zodanig dat ze hier niet meer gepost mogen worden, uitgezonderd deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Hij heeft zelf een ezelsbruggetje bedacht!
AdDat is de naam van mijn baas. A(bsolute aantal) = D(elen door)
Ad?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Is het daarmee een reële inschatting van hoe jij er uitziet over een jaar of 20?quote:
Wat een slimmerd!!!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga even heul snel porno opzoeken met daadwerkelijke lekkere wijven, om dit van mijn netvlies te brandenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij 'trekt' je meteen weer terug? Verdacht.
quote:
Mijn moeder zou gewoon naakt op zo'n foto te zien zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga even heul snel porno opzoeken met daadwerkelijke lekkere wijven, om dit van mijn netvlies te brandenEcht, ik weet dat je denkt dat wij sexueel nogal vrijblijvend zijn, maar foto´s van je moeder posten? Er zijn grenzen, cabron.
Hehe, nee, tante Hannie en ik hebben geen bloedband.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het daarmee een reële inschatting van hoe jij er uitziet over een jaar of 20?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ad?
van Don en Ad?
Ik wist wel dat je in de porno zat
Dank jequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor de kerels nog n rood jurkje
Dat kan je geen porno noemen dat slappe geouwehoer van zequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ad?
van Don en Ad?
Ik wist wel dat je in de porno zat
Da's alvast een opluchting. En ook geen mens-huisdierachtige relatie want daarvan wordt ook altijd gezegd dat ze op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
Hehe, nee, tante Hannie en ik hebben geen bloedband.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's alvast een opluchting. En ook geen mens-huisdierachtige relatie want daarvan wordt ook altijd gezegd dat ze op elkaar lijken.
Ik word moe van clips die niet op mobieltjes afgespeeld mogen wordenquote:
Altijd lastig bij dat soort filmpjes ja, of alles muten inclusief gekreun of slap geouwehoer.... Dilemma'squote:Op dinsdag 22 november 2011 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat kan je geen porno noemen dat slappe geouwehoer van ze
Nee, was maar 9 dagenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij was toch een lange vakantie aan het houden? Hoe was het?
+1 for response timequote:
Ook met mute kan ik er niet opgewonden van rakenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd lastig bij dat soort filmpjes ja, of alles muten inclusief gekreun of slap geouwehoer.... Dilemma's
Spez en Sed... Zie ik daar een nieuwe Don en Ad?quote:
ik zou sowieso muten dan...geluid en beeldquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spez en Sed... Zie ik daar een nieuwe Don en Ad?
Lijkt mij niks mis mee. Geld verdienen met wijven neukenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spez en Sed... Zie ik daar een nieuwe Don en Ad?
Ik vind mensen die Singles teruglezen altijd maar een beetje eng.quote:
Inderdaad, goed idee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij niks mis mee. Geld verdienen met wijven neuken
Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:25 schreef Spezza19 het volgende:
Lijkt mij niks mis mee. Geld verdienen met wijven neuken
wijvenquote:
quote:
quote:
Hoeren betaal je doorgaans om te mogen neuken.quote:
nog anderhalve dag voor American Horror Storyquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef Barbusse het volgende:
Episode 6 van Walking Dead binnen halen nu
ik betaal helemaal nergens meer voorquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeren betaal je doorgaans om te mogen neuken.
Wel in dat 020 doel hè?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef ArTiC het volgende:
kutfransen..skupt er toch eens 2 in man
achter die faalpiet jaquote:
het sporten of het douchen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja hey, ik was 2 uur sporten en net gedouchtdas ook belangrijk!
Het is je vergeven, vanwege het douchenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja hey, ik was 2 uur sporten en net gedouchtdas ook belangrijk!
De MI kon je wel gebruiken na al dat oude vlees in rode jurkjes?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef Barbusse het volgende:
Het is je vergeven, vanwege het douchen
gelukkigquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is je vergeven, vanwege het douchen
Ja, ik ben haar heul dankbaarquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De MI kon je wel gebruiken na al dat oude vlees in rode jurkjes?
Weer zo'n vrouw die foto's WhatsAppt naar een select gezelschap?quote:
Ah, je kijkt ook NCIS, BBT and Cold Case! Heb ik net 2 uur gedaanquote:
Niet mopperen, jij wil alleen maar pica van mensen die je in het echt kentquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer zo'n vrouw die foto's WhatsAppt naar een select gezelschap?
Nee, dat is iemand anders. Ik ben die ene die foto's van ontblote tieten wil van alle dames.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef MNR het volgende:
Niet mopperen, jij wil alleen maar pica van mensen die je in het echt kent
Das niet waarquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet mopperen, jij wil alleen maar pica van mensen die je in het echt kent
Ja. Awesome. Ik. Jeweets.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer zo'n vrouw die foto's WhatsAppt naar een select gezelschap?
Dank!quote:
Ikweets!quote:
Hij wilt gewoon minimaal 1500000 terrabyte aan tetters?quote:
Jaaa, ik moet de nieuwe aflevering van TBBT nog even downloaden :pquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, je kijkt ook NCIS, BBT and Cold Case! Heb ik net 2 uur gedaan
De één verzamelt suikerzakjes, ik verzamel foto's van tetten. Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:03 schreef Barbusse het volgende:
Hij wilt gewoon minimaal 1500000 terrabyte aan tetters?
Whut?quote:
Hier nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef ArTiC het volgende:
Het is godverdomme -8,4 graden celcius in bed
Whehe.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef ArTiC het volgende:
Het is godverdomme -8,4 graden celcius in bed
Bijna eigen doelpuntquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whut?
Ik heb het afgezet..ik kan zo'n slecht voetbal niet aanzien
Dat! Waterbed op 28 graden. Zo heerlijk!quote:
Heb jij cameravrees?quote:
Heb ik geen waterbed voor nodig.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat! Waterbed op 28 graden. Zo heerlijk!
Jij hebt een Hubby® kacheltje?quote:
Zekers niet!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De één verzamelt suikerzakjes, ik verzamel foto's van tetten. Niks mis mee toch?
Doe eens niet zo wijsneuzerig!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe.
Fleece dekentje bovenop je dekbed leggen. Is het zo over. Bovendien, je slaapt veel beter in de kou
Hier ook nietquote:
Gewoon, persoonlijke interessequote:
Goede vraag, je enthousiasme richting Spezza deed die vraag bij mij opkomen.quote:
Ik probeer je alleen maar een goed gevoel bij de kou te gevenquote:
Dat is van maanden terug, dat we dat steeds dedenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede vraag, je enthousiasme richting Spezza deed die vraag bij mij opkomen.
Ik heb emquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede vraag, je enthousiasme richting Spezza deed die vraag bij mij opkomen.
Good night Barbusse!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga Walking Dead kijken, goedenacht allen![]()
Creepy? Ik zou niet durven johquote:
Goed zo jongen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |