Hardstylequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Nee ik hou niet van hardstyledaar stamp je op
Van Singles?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog toevoegen: 'op hoofden'
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heb al een tijdje een hoop agressie in me.
Tijd om een boksbal op te hangen
En waarom blauw?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef ayumu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je wat om op te stampen
O myquote:
Hyve? wat is hyve?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef Tally het volgende:
[..]
O myJe behoort toch niet aan zo'n guitig hyve clubje met van die achterlijke plaatjes?
Hij verzamelt poppen dus het zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef Tally het volgende:
[..]
O myJe behoort toch niet aan zo'n guitig hyve clubje met van die achterlijke plaatjes?
Ik heb tenminste een hobby!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij verzamelt poppen dus het zou zo maar kunnen
Ik ook, maar daar heb ik geen poppen voor nodigquote:
Realdolls?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij verzamelt poppen dus het zou zo maar kunnen
schoenen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar heb ik geen poppen voor nodig
Was het maar waarquote:
Ik heb meerdere hobby's hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar heb ik geen poppen voor nodig
Hit me babequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Pff, een meisje van Facebook zit mijn vriend te smsen (hij heeft zijn nummer gewoon online staan) en ze zit al maanden te stalken zo zachtjes aan. Nu weer. Ik heb stiekeme neigingen om haar zelf te benaderen dat ze het niet meer moet doen maar dat is zo kinderachtig en onnodig. Doe het natuurlijk ook niet maar toch he!Ze is irritant.
Missb neemt geen adviezen aan.quote:
Heel soms wel hoorquote:
Nou. Een absoluut aantal is altijd het . . . absolute aantal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
Aargh, ik probeer dus een ezelsbruggetje te bedenken voor één van deze formules:
Absolute aantal = relatieve cijfer : 1000 x aantal inwoners
Relatieve cijfer = absolute aantal x 1000 : aantal inwoners
Hij blijft ze maar door elkaar halen
Misschien moet hij dat tegen haar zeggen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Pff, een meisje van Facebook zit mijn vriend te smsen (hij heeft zijn nummer gewoon online staan) en ze zit al maanden te stalken zo zachtjes aan. Nu weer. Ik heb stiekeme neigingen om haar zelf te benaderen dat ze het niet meer moet doen maar dat is zo kinderachtig en onnodig. Doe het natuurlijk ook niet maar toch he!Ze is irritant.
Ik weet niet of dit hem gaat helpen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou. Een absoluut aantal is altijd het . . . absolute aantal.
Relatief is altijd dat het gedeeld is door iets (producten, uren, inwoners).
Ligt er ook aan van wie het komtquote:
De vraag is waarom ze blijft sms'en? Reageert je vriend op haar berichten? Zo ja, logisch dat ze berichten blijft sturen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Al tig keren gedaan maar ja. De bimbo is 17 en is verliefd en wil hem graag opzoeken. Ik mocht ook komen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien moet hij dat tegen haar zeggen.
Om je uit de weg te ruimen zekerquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al tig keren gedaan maar ja. De bimbo is 17 en is verliefd en wil hem graag opzoeken. Ik mocht ook komen.
Zij dat eerst tegen hem (als ze dat nog niet heeft gedaan).quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien moet hij dat tegen haar zeggen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
Ik heb Groot Nieuws trouwens!
Vandaag heb ik een zomerjurkje (jawel) gekocht.
En of het in je straatje past.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt er ook aan van wie het komt
Hij is een keer of wat duidelijk geweest, tijdje genegeerd en nu begon het weer. Ze heeft ruzie met haar vriend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag is waarom ze blijft sms'en? Reageert je vriend op haar berichten? Zo ja, logisch dat ze berichten blijft sturen.
Ik dacht dat die andere rood waren? Die bruine vond ik juist de minst mooie, persoonlijk...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of de bruine?
die zwart/wit is wel makkelijker te combineren lijkt me he maar bruin is wel wat aparter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |