Hardstylequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Nee ik hou niet van hardstyledaar stamp je op
Van Singles?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog toevoegen: 'op hoofden'
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heb al een tijdje een hoop agressie in me.
Tijd om een boksbal op te hangen
En waarom blauw?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:08 schreef ayumu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je wat om op te stampen
O myquote:
Hyve? wat is hyve?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef Tally het volgende:
[..]
O myJe behoort toch niet aan zo'n guitig hyve clubje met van die achterlijke plaatjes?
Hij verzamelt poppen dus het zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:12 schreef Tally het volgende:
[..]
O myJe behoort toch niet aan zo'n guitig hyve clubje met van die achterlijke plaatjes?
Ik heb tenminste een hobby!!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij verzamelt poppen dus het zou zo maar kunnen
Ik ook, maar daar heb ik geen poppen voor nodigquote:
Realdolls?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij verzamelt poppen dus het zou zo maar kunnen
schoenen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar heb ik geen poppen voor nodig
Was het maar waarquote:
Ik heb meerdere hobby's hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar heb ik geen poppen voor nodig
Hit me babequote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Pff, een meisje van Facebook zit mijn vriend te smsen (hij heeft zijn nummer gewoon online staan) en ze zit al maanden te stalken zo zachtjes aan. Nu weer. Ik heb stiekeme neigingen om haar zelf te benaderen dat ze het niet meer moet doen maar dat is zo kinderachtig en onnodig. Doe het natuurlijk ook niet maar toch he!Ze is irritant.
Missb neemt geen adviezen aan.quote:
Heel soms wel hoorquote:
Nou. Een absoluut aantal is altijd het . . . absolute aantal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
Aargh, ik probeer dus een ezelsbruggetje te bedenken voor één van deze formules:
Absolute aantal = relatieve cijfer : 1000 x aantal inwoners
Relatieve cijfer = absolute aantal x 1000 : aantal inwoners
Hij blijft ze maar door elkaar halen
Misschien moet hij dat tegen haar zeggen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Pff, een meisje van Facebook zit mijn vriend te smsen (hij heeft zijn nummer gewoon online staan) en ze zit al maanden te stalken zo zachtjes aan. Nu weer. Ik heb stiekeme neigingen om haar zelf te benaderen dat ze het niet meer moet doen maar dat is zo kinderachtig en onnodig. Doe het natuurlijk ook niet maar toch he!Ze is irritant.
Ik weet niet of dit hem gaat helpen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou. Een absoluut aantal is altijd het . . . absolute aantal.
Relatief is altijd dat het gedeeld is door iets (producten, uren, inwoners).
Ligt er ook aan van wie het komtquote:
De vraag is waarom ze blijft sms'en? Reageert je vriend op haar berichten? Zo ja, logisch dat ze berichten blijft sturen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:22 schreef vencodark het volgende:
Al tig keren gedaan maar ja. De bimbo is 17 en is verliefd en wil hem graag opzoeken. Ik mocht ook komen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien moet hij dat tegen haar zeggen.
Om je uit de weg te ruimen zekerquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al tig keren gedaan maar ja. De bimbo is 17 en is verliefd en wil hem graag opzoeken. Ik mocht ook komen.
Zij dat eerst tegen hem (als ze dat nog niet heeft gedaan).quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien moet hij dat tegen haar zeggen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
Ik heb Groot Nieuws trouwens!
Vandaag heb ik een zomerjurkje (jawel) gekocht.
En of het in je straatje past.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt er ook aan van wie het komt
Hij is een keer of wat duidelijk geweest, tijdje genegeerd en nu begon het weer. Ze heeft ruzie met haar vriend.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vraag is waarom ze blijft sms'en? Reageert je vriend op haar berichten? Zo ja, logisch dat ze berichten blijft sturen.
Ik dacht dat die andere rood waren? Die bruine vond ik juist de minst mooie, persoonlijk...quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of de bruine?
die zwart/wit is wel makkelijker te combineren lijkt me he maar bruin is wel wat aparter
Neuh, dat valt wel mee hoor.quote:
Waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Om je uit de weg te ruimen zeker
Ja dat zal wel weer jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt er ook aan van wie het komt
quote:
die ik wilde waren bruin (die zijn ook 5e goedkoperquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat die andere rood waren? Die bruine vond ik juist de minst mooie, persoonlijk...
Duidelijk zijn is ook reageren. Als hij er echt vanaf wil moet hij niet reageren. Nooit!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij is een keer of wat duidelijk geweest, tijdje genegeerd en nu begon het weer. Ze heeft ruzie met haar vriend.
Die zijn leukquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die ik wilde waren bruin (die zijn ook 5e goedkoper)maar waar moet ik t mee combineren idem voor rood
dus t wordt zwart/wit
Ik heb heel wat mannen genegeerd in mijn leven, het is inderdaad de beste manier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk zijn is ook reageren. Als hij er echt vanaf wil moet hij niet reageren. Nooit!
quote:
Aap, mouw... Hij voelt zich blijkbaar wel gevleid door al die aandachtquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef vencodark het volgende:
Wow.
Zegt ie ineens tegen mij: je bent jaloers?![]()
![]()
Wtf.
Dat is gewoon een belediging of niet dan?
Vergeten?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jeuj!
OhIk bedenk me net dat ik helemaal vergeten ben je terug te pm'en
Jaquote:
Voor taalvragen ben ik je man. Voor de rest niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Maar jongens.. dat ezelsbruggetje!!?!?
Mja das zo jammer van de meeste mannen. Als je aangeeft dat je het niet leuk vind ben je meteen jaloersquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef vencodark het volgende:
Wow.
Zegt ie ineens tegen mij: je bent jaloers?![]()
![]()
Wtf.
Dat is gewoon een belediging of niet dan?
Geen ideequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik was al bezigquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Je krijgt wat je toekomt. Ik zou je nooit vergeten, maar mij vind je niet goed genoeg om mee te PM'en. Karma!quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aap, mouw... Hij voelt zich blijkbaar wel gevleid door al die aandacht
Sorry ben ik te lui voor om er iets voor te bedenken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh, put a gag ball in itquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt wat je toekomt. Ik zou je nooit vergeten, maar mij vind je niet goed genoeg om mee te PM'en. Karma!
Ik wil jou ook wel vragen hoe het met je gebroken hart gaat hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt wat je toekomt. Ik zou je nooit vergeten, maar mij vind je niet goed genoeg om mee te PM'en. Karma!
Ze is gewoon irritant. Hij gaf zelf aan dat ze irritant is en haar vroeg wat ze nu wilt. Ik vraag ook wat zij nu wilt, aan hem. En hij dacht dat ik misschien jaloers ben omdat ik ff doorvroeg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja das zo jammer van de meeste mannen. Als je aangeeft dat je het niet leuk vind ben je meteen jaloers
Vraag het hem eens. Omkeren die valse beschuldigingen.quote:
Goed, met het jouwe?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel vragen hoe het met je gebroken hart gaat hoor.
Luie dominatrix dat je bent.quote:
Ja doei, straks ruzie ofzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag het hem eens. Omkeren die valse beschuldigingen.
Prima, niks zo lekker als een stukje peperkoeken hart.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel vragen hoe het met je gebroken hart gaat hoor.
Heel erg gebroken?quote:
quote:
Dan voelt hij zich blijkbaar aangesproken.quote:
Ik heb een houten hart.quote:
Ik vind 'm erg leuk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief he?Krijg m niet beter op de foto nu, want moet het zelf doen. 50% korting bij Steps!
Zit jij te stoken ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan voelt hij zich blijkbaar aangesproken.De slet.
Het taalkundige verschil tussen absoluut en relatief "heb" je toch wel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit hem gaat helpen...
Doe die posts over dat jurkje ook lekker via WhatsApp.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief he?Krijg m niet beter op de foto nu, want moet het zelf doen. 50% korting bij Steps!
Schat, de gup is 11 en snapt er de ballen van en blijft die 2 formules door elkaar halen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het taalkundige verschil tussen absoluut en relatief "heb" je toch wel?
Of zit de verwarring bij de 1000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |