Ook gedaan. Save games staan in Documents. Maar toen ik via steam ging spelen bleven mijn save games gewoon. En toen illegale verwijderd en ik kan via steam nog steeds met mijn saved games spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef Rivalo het volgende:
Iemand weet hoe je savegame kunt overzetten op PC?
Ik heb eerst illegaal gedownload, en ga hem nu op Steam kopen, want updates en maybe high texture pack en vet spel, maar ik wil savegame graag overzetten
nice. Meteen ook ff backuppen. laat de shit wel staan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ook gedaan. Save games staan in Documents. Maar toen ik via steam ging spelen bleven mijn save games gewoon. En toen illegale verwijderd en ik kan via steam nog steeds met mijn saved games spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, sorry.. Dan vind ik juist dat ik de 21 levels weggegooid heb omdat ik een classic rogue build wil spelen.. In het begin was magic de logische keuze omdat je daar veel meer damage mee doet, maar uiteindelijk is het gewoon mijn ding niet..quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat hij zegt! Gewoon magic even laten voor wat het is en nu alles met pijl & boog, sneaken, one handed, two-handed of wat je maar wilt aanvallen!
Waarschijnlijk omdat Adblock niet ondersteunt wordt door FOK! en het conflicten met Javascript e.d. oplevert.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef Tical2000 het volgende:
Even OT jongens; Iemand enig idee waarom ineens de spoiler en preview knop niet meer werken voor mij? Ik gebruik Firefox met Ad-blockplus, maar heb dit nog nooit eerder gehad.
Advies wordt gewaardeerd.
Aha, zojuist Adblock uitgeschakeld en het werkt weer. Bedanktquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Adblock niet ondersteunt wordt door FOK! en het conflicten met Javascript e.d. oplevert.
Is het toevallig dat nummer wat wordt gespeeld vanaf 3:34? Klinkt inderdaad precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:17 schreef Rivalo het volgende:
http://www.rockpapershotg(...)tgun%3A+Steam+RSS%29
Hier staat dat er nog gedeeltes. In iedergeval heights maps van andere provincies in Skyrim verwerkt zitten. Hopen op een paar geweldige uitbreidingen
Trouwens er zijn vast mensen die Guildwars gespeelt hebben. En ik heb stukjes muziek in Skyrim gehoord die bijna precies hetzelfde zijn. Natuurlijk is de componist hetzelfde van beide games. Maar toch beetje cheap. Wel vet, want GW vind ik namelijk ook een geweldig spel
Fok in de exceptionlist zetten dus. Of even aan Danny vragen wat het kan zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:28 schreef Tical2000 het volgende:
Even OT jongens; Iemand enig idee waarom ineens de spoiler en preview knop niet meer werken voor mij? Ik gebruik Firefox met Ad-blockplus, maar heb dit nog nooit eerder gehad.
Advies wordt gewaardeerd.
Ja, alleen ik heb die in-game geloof ik nog niet gehoord. Heb nog wel ergens in-game een andere gehoord. Die geloof ik precies hetzelfde deuntje had maar andere instrumenten enzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:32 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Aha, zojuist Adblock uitgeschakeld en het werkt weer. Bedankt.
[..]
Is het toevallig dat nummer wat wordt gespeeld vanaf 3:34? Klinkt inderdaad precies hetzelfde.
Heb je de piratenversie wel helemaal verwijderd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens, koop ik de game, krijg ik nu error 51 via steam
Had dus net zo goed niet kunnen kopen
Jep.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je de piratenversie wel helemaal verwijderd?
Danny zegt hoogstwaarschijnlijk toch dat je als je geen fouten wil tegenkomen je beter Adblocker helemaal uit kunt zetten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Fok in de exceptionlist zetten dus. Of even aan Danny vragen wat het kan zijn. [ afbeelding ]
https://support.steampowe(...)p?ref=2235-YXVB-8261 MIsschien heb je er wat aan?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:54 schreef Michhas het volgende:
Dit is de reden dat je dus een titel moet toevoegen aan spoilers, ik drukte hier maar willekeurig op, en ik word alsnog gespoiled met iets dat ik niet wil weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet zonder titel maar gewoon gokken waar het over gaat en hopen dat je het al weet, of alleen spoilers openen als je het hele spel al hebt uitgespeeld
Of toch du vader?
Als je FOK! in de exception list hebt staan heb je toch helemaal geen gezeur?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Danny zegt hoogstwaarschijnlijk toch dat je als je geen fouten wil tegenkomen je beter Adblocker helemaal uit kunt zetten.
Ik wil een pratende trol als butler.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net die woning in Riften gekocht en de decoraties ervan gekauft, zie ik dit![]()
[ afbeelding ]
"Die trol krijg je er gratis bij!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |