Kun jij nou echt alleen maar klagenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:18 schreef Qwea het volgende:
ik heb de bergman kliniek in Naarden een mailtje gestuurd met de vraag hoelang het duurt voordat ik bij hun terecht kan. Privekliniek, dus ik hoop snel.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun jij nou echt alleen maar klagen?
Dan wordt 'ie zachtquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
Hij moest hard lachen om de cracker met ham, maar wil 'm bewaren voor morgen.
neequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, je kan echt echt niks gewoon normaal doen he
Is niet open hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:00 schreef nokwanda het volgende:
Krijgen we nog een foto van de open brandwond?
dat had ik zondagquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef Qwea het volgende:
Ik heb mijn klauw weer eens verbrand aan de oven.
Over de blaar die tyfus pijn doetquote:
Life's a bitch, and then you die.quote:
Dat doe je stiekem ook en dan doe je net alsof je onhandig bent. De TT gaat toch ook over jou?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Over de blaar die tyfus pijn doet![]()
Als mensen mijn handen en polsen zouden bekijken zouden ze denken dat ik aan automutilatie doe met al die brandwond littekens
omg ik had die TT helemaal nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat doe je stiekem ook en dan doe je net alsof je onhandig bent. De TT gaat toch ook over jou?!
Fail even morequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en toen was t gister n blaar die ik open heb getrokken
nu zit er wel n korstje opquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fail even more
Ik zit hem lekker te verwennen met vaseline. Want ik ben te lui om de koelzalf die standaard in het keukenkastje staat te pakkenEn de vaseline staat naast me
Automutilatie clubje oprichten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu zit er wel n korstje opwaar ik van af moet blijven
(ik zit echt onder de littekentjes
fail ja)
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe Qwea en dr onafscheidelijke pot vaseline, don't get me started on that one![]()
In DLD niet. Als je daar eenmaal in de molen zit gaat alles echt snel. Hier hebben ze sowieso veel kortere wachttijden. 14 dagen is al heeeeeel langquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:02 schreef Qwea het volgende:
JaNa toestemming van hun. Maar waar ik tegenaan zit te hikken is dat je in een nieuwe ziekenhuis weer ALLES van voor af aan moet doen. Consult, mri eventueel, scan eventueel, afspraak, blablabla.
Dat duurt ook zo onmeuning lang
Heb contact opgenomen met de bergman kliniek in naarden. Hoop dat die ook binnen 2 weken me kunnen helpenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In DLD niet. Als je daar eenmaal in de molen zit gaat alles echt snel. Hier hebben ze sowieso veel kortere wachttijden. 14 dagen is al heeeeeel lang
* Rewimo gaat verder bijlezen
je bedoelt de rest van de dag?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Is ze al opgenomen?![]()
Gaan ze der houden?![]()
Laten ze der nooit meer los?![]()
![]()
Zooooo, vanmiddag lekker met meneer I. de stad in geweest; ik wilde bruine lange laarzen met elegante hak (ja, zoveel eisen = gegarandeerd niet slagen), maar toen liep ik tegen een paar donkerblauw/paarsachtige lange laarzen met elegante hak aan en ik was flieft
![]()
Nog 40% korting ook bleek....nou ja, toen werd het een onstuimig, passionele flieftheid en liepen ze bijna zelf naar de kassa![]()
En normaal gesproken staan mannen dan verveeld buiten te wachten, maar die van mij dartelt dan alweer met 4 paar verschillende schoenen door de winkel, om mij te vragen welke ik leuk vind![]()
Daarna nog ff lekker gemact en nu mag ik voorlopig geen ongezond voer of vreterij meer van mezelf
Nou, vandaag juist nog wel, maar vanaf morgen is het gebeurdquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je bedoelt de rest van de dag?![]()
![]()
Zal morgen ff foto's maken, dan kunnen gelijk de nieuwe jurkjes eropquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:40 schreef Mama_Mia het volgende:
Foto, Ing!
Ik heb ook blauwe laarzen, precies hetzelfde verhaal, op slag flieft
Wat schattigquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
oeh als we t toch over schoenen hebben, dit zijn mijn zojuist bestelde veel te hoge pumps
[ afbeelding ]
Zelfs die zien daar elegant in uit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat schattig![]()
Voor zulke schoenen moet je een enigzins elegante voet hebben en vooral geen eendenpootjes met hoge wreef
Ik kan er geweldig op lopen terwijl ik intern sterf van de pijn. Tegenwoordig ben ik te praktisch om dat nog aan te schaffen. Het staat fantastisch maar het is alleen geschikt om mee op je rug te liggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:51 schreef Mama_Mia het volgende:
Mooi M-M! Ik zou m'n enkels breken bij de eerste stap
De zogenoemde fuck-me-pumpsquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan er geweldig op lopen terwijl ik intern sterf van de pijn. Tegenwoordig ben ik te praktisch om dat nog aan te schaffen. Het staat fantastisch maar het is alleen geschikt om mee op je rug te liggen
Bedslofjes, ofwel Sletbofjesquote:
quote:
Pics!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ben aan het klooien met een bh
No wayquote:
Het is een super multiway maar ik moet alle ways even ontdekkenquote:(hoe kan je trouwens klooien met een BH?)
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics!
(hoe kan je trouwens klooien met een BH?)
Strapless?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
No way
[..]
Het is een super multiway maar ik moet alle ways even ontdekken
Voor zover ik kan beoordelen; een bh die je nooit meer uit doet als je hem eindelijk aan hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is in godsnaam een super multiway.
Maar ik heb er wel iets aan, heb ze allemaal al gehad nuquote:En das niet de foto die we bedoelen
Nee, en die zonder bandjes op onder heeft een onderband aan de voorkant die er niet op de de bovenste rij op staatquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zeg plaatje 2 van bovenmaar ze kloppen idd niet met die van onder of wel? Het is niet zo als je het bovenste plaatje kiest op het plaatje er precies onder staat hoe de bandjes op je rug moeten?
Ik lijk er een rollade van als ik hem doe zoals daarquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Plaatje 1 en 6 onder lijkt me echt heul niet fijn zitten
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, en die zonder bandjes op onder heeft een onderband aan de voorkant die er niet op de de bovenste rij op staat
Hogere wiskunde dit
Waarom koopt je zo'n ingewikkelde kut-BH danquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lijk er een rollade van als ik hem doe zoals daarMaar als je je buikband dan iets hoger doet is je strapless steviger
Ja, zet em op je hoofd en ga toplessquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan nog wel meer ways bedenken trouwens
Sowieso leek hij heul niet zo ingewikkeldquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Waarom koopt je zo'n ingewikkelde kut-BH dan
Neehee, gewoon bandjes in je nek en dan niet zoals boven-2 maar de bandjes naar de buitenkant laten lopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, zet em op je hoofd en ga topless
bij 1 en 6 onder kruist ie achter en die banden lopen naar voor toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Buikband?
Wat heb je in godsnaam gekocht?
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso leek hij heul niet zo ingewikkeld![]()
En als je hem snapt is het handig met verschillende truitjes/jurkjes EN hij zit lekker en is mooi
Zit er dan een extra sluitstuk bij dan? Want die gekruiste bandjes zijn niet de standaard overdeschouder-bandjes toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij 1 en 6 onder kruist ie achter en die banden lopen naar voor toch?op je buik dan toch?
Ik niet, en alles ook in doorzichtige bandjes erbij dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou mezelf wurgen in zo'n ding en binnen 1 week zou ik alle bijbehorende attributen/bandjes al kwijt zijn
Ja, en extra lange dikke band, waarvan ik eerst dacht dat het de gewone achterband was maar dan moet je maat 130C hebben denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit er dan een extra sluitstuk bij dan? Want die gekruiste bandjes zijn niet de standaard overdeschouder-bandjes toch?
Da's wel handigquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik niet, en alles ook in doorzichtige bandjes erbij dus
Ben er echt blij mee nu ik hem snapEn er zit een zakje bij voor de bandjes enzow
Uit te breiden naar 260Cquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en extra lange dikke band, waarvan ik eerst dacht dat het de gewone achterband was maar dan moet je maat 130C hebben denk ik
Jaaaaaaaaaaaa, voor als je zwanger bent, kan ie over je buikquote:
Ja ja ja jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
Nu ben je ook gewoon een geek hoor, met je high-tech BH
Over de buik en tevens als opvangcup als je vliezen brekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, voor als je zwanger bent, kan ie over je buik
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Over de buik en tevens als opvangcup als je vliezen breken
Morgenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zit zelfs strapless echt goed
Is het al bijna zomer?
quote:
Ook al denk je morgen als je opstaat dat het eiks te koud is; niets van aantrekken, want de zon gaat keihard schijnen morgen, echt heul wel waarquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zomerjurkjes weer van zolder haalt
Feli met je nieuwe klantquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
Eerste echte nieuwe klant is binnen
De op een dag gecombineerde overstap(pen) Essent > Nuon, KPN > Ziggo, ZK > FBTO, strippenkaart > OV-chip-shit is een afrader. Een mensch wordt er suicidaal van. En het is vast ook niet goed voor je huwelijk, hoewel ik daar dan weer niet veel van gemerkt heb.
De dag is voorbij en ik kan eindelijk aan het werk.
Ja ja ja ja, morgen een longontsteking door jou zeker?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook al denk je morgen als je opstaat dat het eiks te koud is; niets van aantrekken, want de zon gaat keihard schijnen morgen, echt heul wel waar![]()
Nah, wel incubatietijd meerekenen; zal wrs. ergens na volgende week wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja ja, morgen een longontsteking door jou zeker?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nah, wel incubatietijd meerekenen; zal wrs. ergens na volgende week worden![]()
Nee hoor, doe morgen maar gewoon de thermoslip en thermohemd aan
Fijn van de klant!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
Eerste echte nieuwe klant is binnen
De op een dag gecombineerde overstap(pen) Essent > Nuon, KPN > Ziggo, ZK > FBTO, strippenkaart > OV-chip-shit is een afrader. Een mensch wordt er suicidaal van. En het is vast ook niet goed voor je huwelijk, hoewel ik daar dan weer niet veel van gemerkt heb.
De dag is voorbij en ik kan eindelijk aan het werk.
Ik heb ook geen thermospul; mijn vriendin koopt altijd thermoleggings bij de Action.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen thermospulMaar ik doe ook geen jurkjes aan nee, heb alleen zomerjurkjes
Wat doe je volgend jaar wel een keer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn van de klant!En ik heb respect voor je, dat doe ik ergens volgend jaar misschien wel een keer
Ik wil het ook, bij mijn werk is het 's ochtends 16-18 graden en das niet fijn als je stil zitquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen thermospul; mijn vriendin koopt altijd thermoleggings bij de Action.
Had ik vanmiddag ook graag willen hebben toen ik door de stad liep
alles uitzoeken en overstappenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat doe je volgend jaar wel een keer?
Dank je en nee, ik ben het nog niet vergeten. Maar dat komt nog wel; ik heb het verbindingsprobleem sofar opgelost en ga in de kerstvakantie de Cat6-kabels wel door de hut sleuren. Voor nu is het primaquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli met je nieuwe klant![]()
![]()
Is nu alle afsluit/overstap/whatever-ellende vergeten?
Ja, ik was best een beetje opgetogenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Fijn van de klant!En ik heb respect voor je, dat doe ik ergens volgend jaar misschien wel een keer
Bij ons ist 's ochtends idd ook eerst echt koud, dus ook maar naar de Action om een thermolegging.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil het ook, bij mijn werk is het 's ochtends 16-18 graden en das niet fijn als je stil zit
Wij kunnen per februari over voor stroom....binnenkort maar es gaan kijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alles uitzoeken en overstappen
daaromquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij ons ist 's ochtends idd ook eerst echt koud, dus ook maar naar de Action om een thermolegging.
Kost ook nog es niets daar
ik zit ook ergens vast voor stroom jaquote:Wij kunnen per februari over voor stroom....binnenkort maar es gaan kijken.
Al zijn we ooit es eerder overgestapt naar Oxxio (![]()
![]()
) en daar hebben we destijds drama's mee gehad.
Dat toen zo'n schoolverlatertje hier aan de deur kwam van Nuon en vertelde dat zij de overstap zouden regelen, heb ik em bijna naar binnen getrokken op de bank neergezet![]()
Sindsdien dus nooit meer gezeik gehad.
Was handiger geweest als je dat van te voren ff gedaan had jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
daarom
[..]
ik zit ook ergens vast voor stroom ja![]()
En ik moet mn was ophangen maar ik lig al in bed dus ik wil er niet uit
dat wordt het wel denk ik jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was handiger geweest als je dat van te voren ff gedaan had ja![]()
Nachtje laten zitten is geen optie?
+98754621quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zulks een warm onthaal![]()
![]()
Ik heb trek in gifgroene sushi
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
Tombo versus bh... 1-0!
En hoera voor Elies d'r nieuwe klant!
Bezat je met melkquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja
Als ik dronk, dan zou ik me bezatten
Hou es opquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zulks een warm onthaal![]()
![]()
Ik heb trek in gifgroene sushi
Wat had ik nou gezegd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Bezat je met melk![]()
Ohhhhh echt, die tonijnsushi... als ik daar aan denk![]()
![]()
Die handrollquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Bezat je met melk![]()
Ohhhhh echt, die tonijnsushi... als ik daar aan denk![]()
![]()
Weet je wat ik nou las. Echt en serieusquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou las. Echt en serieus
String he, die eng?
Ja, nee, nou....quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Elies is een beetje lesdyctisch en dan puur als ze er vieze woorden mee kan maken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou las. Echt en serieus
String he, die eng?
Je bent gewoon heel creatiefquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, nee, nou....![]()
Ik heb het wel vaker, alleen meld ik het niet altijd
En maar hollen met die bakjes, naar dat ene tafeltje, die obersquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind dat ze hier naast de Lidl een klein Shabuutje moeten maken, met 1 tafeltje voor mij.
En als jullie mee willen, schuiven we een stoeltje bij
Dan wil ik die ene Rotterdamse Japannertoberquote:Op woensdag 23 november 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent gewoon heel creatief
[..]
En maar hollen met die bakjes, naar dat ene tafeltje, die obers
Die was retevrolijk jaquote:Op woensdag 23 november 2011 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan wil ik die ene Rotterdamse Japannertober
Omnomnomnom.quote:
En nou potverdikke op bed, en heeeeeeel gauw!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was retevrolijk ja
[..]
Omnomnomnom.
Dat iets wat er zo gruwelijk groen uit ziet zó lekker kan zijn he?
[Ing] WAT HAD IK NOU GEZEGD????? [/Ing]
Oooooh, wat zou dat nu lekker smaken bij een wijntjequote:
Oehquote:Op woensdag 23 november 2011 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En nou potverdikke op bed, en heeeeeeel gauw!
Als ik bij je moet komen is het niet best met je,dame!
Als we de volgende meet plannen tijdens een bepaalde maandelijkse periode moet dat geen probleem opleveren.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh
Kan je zo ook eens live tegen me praten?![]()
Wat zou er rijmen op Roodneusparelhoenbeer?quote:Op woensdag 23 november 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
Iemand nog suggesties?
Dieren die op elkaar rijmen
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat zou er rijmen op Roodneusparelhoenbeer?![]()
Mss Tombo ff wakker bellen, die heeft het topic zo vol!
Girlz, get a roomquote:Op woensdag 23 november 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh
Kan je zo ook eens live tegen me praten?![]()
Niet zo jaloersquote:
bengaal - sidderaal - totempaal - nachtegaalquote:
Gadver!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij jou thuis
Met sinaasappeltttts?
Oh en zie.....
[ afbeelding ]
Wees ff behulpzaam in dat topic danquote:Op woensdag 23 november 2011 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
bengaal - sidderaal - totempaal - nachtegaal
Ik douche me altijd 's avonds, heb ik 's ochtends voor werktijd echt geen tijd voorquote:Op woensdag 23 november 2011 00:30 schreef tombolafan het volgende:
Even den was opgehangen
En gedoucht, hoef ik morgen niet meer
Ideaalquote:Op woensdag 23 november 2011 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
bengaal - sidderaal - totempaal - nachtegaal
Lekker euhm...ademendquote:Op woensdag 23 november 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
Wat bezíelt sommige mensen toch
[ afbeelding ]
Ja, waarom zoek jij zulke plaatjesquote:Op woensdag 23 november 2011 00:31 schreef Greys het volgende:
Wat bezíelt sommige mensen toch
[ afbeelding ]
Ik volg Tosh.O op facebook en die schotelt ze mij voorquote:Op woensdag 23 november 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, waarom zoek jij zulke plaatjes
Charmingquote:Op woensdag 23 november 2011 00:34 schreef Greys het volgende:
Deze is very F&F maar die had ik al eens gepost toch?
Oh look, it's Jesus
[ afbeelding ]
Ja daar was ik al bang voor, ik moet meer water drinkenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja met Jezus hadden we al kennis gemaakt, Greys
Maar hij blijft wel leuk!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor, ik moet meer water drinken![]()
Hoe is het?quote:
Ja hier net zo. (Het wandelen doet Pagan nu)quote:Op woensdag 23 november 2011 00:52 schreef oh-oh het volgende:
Ja gaat wel hoor, moet maar gaan he![]()
Ik ga de honden es van de elektrische deken afsleuren en wandelen![]()
Ja, ze hadden hier ook niet veel zin. Alle katten liggen hier ook al de hele week zo wat al in de verwarming. Het is echt al een week mistig en klam waterkoud hier.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh, mss kan ie hier ook nog ff komen, ik heb heul geen zin en ze slapen zo lekker, tis dat ik weet dat Sjon anders straks op de slaapkamer ontploft, anders sloeg ik over geloof ik
Da's toch het idee van strapless, geen bandjes?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's wel handig![]()
Ik heb 1 strapless BH, waarvan ik dus de bandjes kwijt ben![]()
Maar dit is idd wel handig met jurkjes/topjes e.d.
I know, maar er zaten wel bandjesquote:Op woensdag 23 november 2011 06:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's toch het idee van strapless, geen bandjes?
Ik vind die "onzichtbare" bandjes zo lelijk
Oh, jij bent ook bij de NuonclubGezellig.
Alleen als je het water eerst kooktquote:Op woensdag 23 november 2011 10:09 schreef Croli het volgende:
Nou lekker is dat dan. Of u even 4 dagen het water wilt gaan koken voor het te drinken. Moet je nog een eeuwigheid wachten tot het is afgekoelt. Water uit de supermarkt is weer duurder, vergoeden ze dat voor je?
En kun je wel dochen e.d.?
Douchewater is geen drinkwater, dus ik zie niet in waarom nietquote:Op woensdag 23 november 2011 10:09 schreef Croli het volgende:
Nou lekker is dat dan. Of u even 4 dagen het water wilt gaan koken voor het te drinken. Moet je nog een eeuwigheid wachten tot het is afgekoelt. Water uit de supermarkt is weer duurder, vergoeden ze dat voor je?
En kun je wel dochen e.d.?
En daarna t water in de vriezer doen zodat het zo snel mogelijk koud wordt... anders is het niet meer een koude douche!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Douchewater is geen drinkwater, dus ik zie niet in waarom niet.
Tenzij je onder de koude douche gaat, dan eerst koken.
Jippiequote:Op woensdag 23 november 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
Uit de douche komt uiteraard ook geen water
Benieuwd hoe lang ik mijn plees moet doorspoelen met Spa Blauw
quote:Op woensdag 23 november 2011 10:17 schreef Maes het volgende:
Wij krijgen net een marriage invitation uit Bhubaneswar, Orissa, India.
Ik weet nog niet of we wel gaan
Ja handig ook dat ze het al afgesloten hebben op het moment dat je het kaartje krijgtquote:
Nou goed er stond spoedoperatie toch? Misschien was er geen tijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja handig ook dat ze het al afgesloten hebben op het moment dat je het kaartje krijgt
Anders had ik nog wat emmers gevuld.
Collega van meneer Maes, werkt en woont hier maar gaat voor de trouwpartij terug naar zijn moederland. Het is maar 11.000 km en het kan, volgens google maps met de autoquote:Op woensdag 23 november 2011 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wie woont daar dan?
Ik kom denk ik zonder honden, om 13.00 uur. Jij?
Hoe groot was jouw vijver?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:19 schreef Greys het volgende:
Uit de douche komt uiteraard ook geen water
Benieuwd hoe lang ik mijn plees moet doorspoelen met Spa Blauw
Bobbie ligt altijd in mijn nek als ik op de bank zit en Fiep op mijn schouder ook altijd zo lekker warmquote:Op woensdag 23 november 2011 10:27 schreef Muis006 het volgende:
Percy ligt onder mijn voet te slapen (heb mijn benen over elkaar) en hij is nu zo op zijn rug gedraaid dat hij klem ligt tussen de vloer en mijn voet.
Lekker warm wel
Via het aanrechtquote:Op woensdag 23 november 2011 10:26 schreef Croli het volgende:
Hoe komen ze uberhaubt in het bovenste keukenkastje???
Knappe poeskes! kinderslot op de kastjes doen???quote:Op woensdag 23 november 2011 10:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Via het aanrechtze maken dan het deurtje open en gooien de inhoud van het kastje naar buiten.
Ja maar dat spoedoperatie is a lieeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 23 november 2011 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou goed er stond spoedoperatie toch? Misschien was er geen tijd.
Neemt niet weg dat het verschrikkelijk irritant is.
Ja maar tanden poetsen enzoquote:Op woensdag 23 november 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Als het gerepareerd is kun je weer flushen Greys![]()
Ik zou alleen water voor de honden kopen en zelf lekker wat anders drinken de komende tijd
Ja maar d'r komt niets uit de kraan om uit te spugen heurquote:Op woensdag 23 november 2011 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Bij tandenpoetsen drink je toch geen water?
Dan moet je t weer uitspugen heur
Ik meen mij te herinneren dat fles water zout was?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat spoedoperatie is a lieeeeeeeeeeeee
Dat zijn gewoon standaard voorgedrukte kaartjes, we wisten al dat ze in de wijk de drinkwaterleidingen gaan vervangen. Maar je zou OP TIJD horen wanneer jouw straat aan de beurt was enzo en nu kreeg ik het kaartje in de deur (hoorde hem binnenkomen zeg maar) en was het water er meteen af
[..]
Ja maar tanden poetsen enzo
Maar idd, ik sla nu even wat flessen water in sowieso voor de honden, misschien is het water straks alweer 'aan'. Dan laat ik ze de komende vier dagen dus alleen flessenwater drinken
NEE NEE WAT ZE OOK ZEGT WE WILLEN GEEN FOTO'S, DANK JE!quote:Op woensdag 23 november 2011 11:06 schreef Qwea het volgende:
Ligt je stront nu in de plee te meuren, greys?
Dan was het voor katten.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, honden kunnen echt prima fleswater drinken hoor!
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:06 schreef Qwea het volgende:
Ligt je stront nu in de plee te meuren, greys?
Ah in dat geval geef ik ze bierquote:Op woensdag 23 november 2011 11:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat fles water zout was?
Ik zou wodka doen. Lijkt er meer op.quote:
Of je begreep het niet helemaal, gebeurt ook wel es he poppetjequote:Op woensdag 23 november 2011 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan was het voor katten.
Iemand zei ooit dat er iets mee was. Of ik ben voorgelogen
Jaquote:Op woensdag 23 november 2011 11:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of je begreep het niet helemaal, gebeurt ook wel es he poppetje
Gisteren gedaan, vanaaf weer. Beet wel een bietjequote:Op woensdag 23 november 2011 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met het bleek-experiment?
1X, wel opletten.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Drie keer per dag moest je dat doen toch? En dan smeren met olie
Krijg je een mooi gebleekt poepgat vanquote:Op woensdag 23 november 2011 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Zeg dr nou niet dat ze met dr open kont in een emmer bleek moet gaan zitten
BBQen!quote:Op woensdag 23 november 2011 11:28 schreef Barbaaf het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen in Rotterdam?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:28 schreef Ynske het volgende:
weet je nog van inlog voor thuiswerken?
tis nu weer verlengd, maar volgende week word besloten of er nog wel thuisgewerkt mag worden....
Nee hoor, niet hier (voor de verandering)quote:Op woensdag 23 november 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
Er vallen weer eens treinen uit, jippie!
Ja kunst met een kopstationquote:Op woensdag 23 november 2011 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor, niet hier (voor de verandering)
Ze maken er een potje vanquote:Op woensdag 23 november 2011 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor, niet hier (voor de verandering)
Dat is om eigen initatief van de eigenwijze mensen te belonenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze maken er een potje van. Eerst wordt om tien voor een omgeroepen dat de trein van half een niet rijdt (joh...), vervolgens wordt er omgeroepen dat de internationale trein van vier over een niet rijdt en worden mensen naar andere treinen verwezen. Vervolgens rijdt de internationale trein gewoon binnen
.
Echt waar, prutsers.
Ik denk het ook. Ik zit prinsheerlijk achterover in de stoel m'n boekje te lezen en wat te Fokken, terwijl de anderen allemaal een etage hoger staanquote:Op woensdag 23 november 2011 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is om eigen initatief van de eigenwijze mensen te belonen
ook weleens meegemaakt, "de trein komt binnen op spoor X", iedereen rent weg van spoor Y, ik denk: ik pak de volgende wel en vervolgens komt de trein alsnog op het juiste spoor binnen en kun je rustig gaan zitten![]()
Ja, die was gewoon ultiem coolquote:Op woensdag 23 november 2011 13:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het ook ridiculous dat ze dat toffe ratelbord weg hebben gehaald op HC
Ik ken hetquote:Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze maken er een potje van. Eerst wordt om tien voor een omgeroepen dat de trein van half een niet rijdt (joh...), vervolgens wordt er omgeroepen dat de internationale trein van vier over een niet rijdt en worden mensen naar andere treinen verwezen. Vervolgens rijdt de internationale trein gewoon binnen
.
Echt waar, prutsers.
JA, BELACHELIJK TOCHquote:Op woensdag 23 november 2011 13:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet nou met die ov-chipkaart (studentenpas) ook gaan incheckenwtf.
Ik mis de OV-jaarkaart.
Ja wtf. Nou goed, als het betekent dat ze met die gegevens gaan zorgen dat bijv. de trein lang genoeg is op drukke momenten, vind ik het prima. Maar dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja wtf. Nou goed, als het betekent dat ze met die gegevens gaan zorgen dat bijv. de trein lang genoeg is op drukke momenten, vind ik het prima. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren
Zwart. Wijnrood is in mijn ervaring nooit wijnrood bij Bon Prix.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:47 schreef Ynske het volgende:
Wijnrood of zwart?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kans is groter dat treinen ingekort gaan worden op de rustigere momentenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja wtf. Nou goed, als het betekent dat ze met die gegevens gaan zorgen dat bijv. de trein lang genoeg is op drukke momenten, vind ik het prima. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren
Of gewoon midden in de spits. Zo rolt de NS.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kans is groter dat treinen ingekort gaan worden op de rustigere momenten
Eerder gebruiken ze die gegevens om de zooi duurder te makenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kerst denk ikquote:Op woensdag 23 november 2011 13:47 schreef Muis006 het volgende:
Ligt eraan welke gelegenheid Yns
Ik vind ze allebei mooi.
oeh dat is zonde!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwart. Wijnrood is in mijn ervaring nooit wijnrood bij Bon Prix.
Wel als je op wijnrood rekent jaquote:Op woensdag 23 november 2011 13:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
Kerst denk ik
[..]
oeh dat is zonde!
Zwart kun je natuurlijk altijd nog combineren
Niet geheel mijn smaak, lijkt me ook niet iets wat je vaker zal dragen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:28 schreef Ynske het volgende:
en deze?
http://www.wehkamp.nl/dam(...)C2nvj9v9vnv&fotoid=0
1. tijdontspannerquote:Op woensdag 23 november 2011 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn kleertjes zijn binnen...en ik vind ze allemaal leuk![]()
En ik heb al geprobeerd om het op de foto te krijgen, maar datlukt niet echt zonder dat je 2 armen ziet die een camera vasthouden of zonder moeilijk hoofd
Topquote:
Leuk! Met wie ga je?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Oognip het volgende:
Whaaaaa wij hebben kaarten voor een show van Najib Amhali!
Met mijn vriendquote:
Die is wel leuk idd , veel plezierquote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Oognip het volgende:
Whaaaaa wij hebben kaarten voor een show van Najib Amhali!
Kon je huisarts je niet sneller ergens tussenkrijgen voor een second opinion dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
*eens heel diep zucht*
Ik zweer je, volgens mij weet niemand wat er aan de hand is met mijn voet en bedenken ze zomaar iets wat het zou kunnen zijnDe tering. Ik ben geen moer opgeschoten
Soepjurk ja dat zei ik jaquote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Muis006 het volgende:
Ja die onderste is een beetje te Bijjet Jones (en dat is geen compliment).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |