Ze maken er een potje vanquote:Op woensdag 23 november 2011 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor, niet hier (voor de verandering)
Dat is om eigen initatief van de eigenwijze mensen te belonenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze maken er een potje van. Eerst wordt om tien voor een omgeroepen dat de trein van half een niet rijdt (joh...), vervolgens wordt er omgeroepen dat de internationale trein van vier over een niet rijdt en worden mensen naar andere treinen verwezen. Vervolgens rijdt de internationale trein gewoon binnen
.
Echt waar, prutsers.
Ik denk het ook. Ik zit prinsheerlijk achterover in de stoel m'n boekje te lezen en wat te Fokken, terwijl de anderen allemaal een etage hoger staanquote:Op woensdag 23 november 2011 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is om eigen initatief van de eigenwijze mensen te belonen
ook weleens meegemaakt, "de trein komt binnen op spoor X", iedereen rent weg van spoor Y, ik denk: ik pak de volgende wel en vervolgens komt de trein alsnog op het juiste spoor binnen en kun je rustig gaan zitten![]()
Ja, die was gewoon ultiem coolquote:Op woensdag 23 november 2011 13:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het ook ridiculous dat ze dat toffe ratelbord weg hebben gehaald op HC
Ik ken hetquote:Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze maken er een potje van. Eerst wordt om tien voor een omgeroepen dat de trein van half een niet rijdt (joh...), vervolgens wordt er omgeroepen dat de internationale trein van vier over een niet rijdt en worden mensen naar andere treinen verwezen. Vervolgens rijdt de internationale trein gewoon binnen
.
Echt waar, prutsers.
JA, BELACHELIJK TOCHquote:Op woensdag 23 november 2011 13:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet nou met die ov-chipkaart (studentenpas) ook gaan incheckenwtf.
Ik mis de OV-jaarkaart.
Ja wtf. Nou goed, als het betekent dat ze met die gegevens gaan zorgen dat bijv. de trein lang genoeg is op drukke momenten, vind ik het prima. Maar dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja wtf. Nou goed, als het betekent dat ze met die gegevens gaan zorgen dat bijv. de trein lang genoeg is op drukke momenten, vind ik het prima. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren
Zwart. Wijnrood is in mijn ervaring nooit wijnrood bij Bon Prix.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:47 schreef Ynske het volgende:
Wijnrood of zwart?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kans is groter dat treinen ingekort gaan worden op de rustigere momentenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja wtf. Nou goed, als het betekent dat ze met die gegevens gaan zorgen dat bijv. de trein lang genoeg is op drukke momenten, vind ik het prima. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren
Of gewoon midden in de spits. Zo rolt de NS.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kans is groter dat treinen ingekort gaan worden op de rustigere momenten
Eerder gebruiken ze die gegevens om de zooi duurder te makenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kerst denk ikquote:Op woensdag 23 november 2011 13:47 schreef Muis006 het volgende:
Ligt eraan welke gelegenheid Yns
Ik vind ze allebei mooi.
oeh dat is zonde!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwart. Wijnrood is in mijn ervaring nooit wijnrood bij Bon Prix.
Wel als je op wijnrood rekent jaquote:Op woensdag 23 november 2011 13:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
Kerst denk ik
[..]
oeh dat is zonde!
Zwart kun je natuurlijk altijd nog combineren
Niet geheel mijn smaak, lijkt me ook niet iets wat je vaker zal dragen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:28 schreef Ynske het volgende:
en deze?
http://www.wehkamp.nl/dam(...)C2nvj9v9vnv&fotoid=0
1. tijdontspannerquote:Op woensdag 23 november 2011 14:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Mijn kleertjes zijn binnen...en ik vind ze allemaal leuk![]()
En ik heb al geprobeerd om het op de foto te krijgen, maar datlukt niet echt zonder dat je 2 armen ziet die een camera vasthouden of zonder moeilijk hoofd
Topquote:
Leuk! Met wie ga je?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Oognip het volgende:
Whaaaaa wij hebben kaarten voor een show van Najib Amhali!
Met mijn vriendquote:
Die is wel leuk idd , veel plezierquote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef Oognip het volgende:
Whaaaaa wij hebben kaarten voor een show van Najib Amhali!
Kon je huisarts je niet sneller ergens tussenkrijgen voor een second opinion dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
*eens heel diep zucht*
Ik zweer je, volgens mij weet niemand wat er aan de hand is met mijn voet en bedenken ze zomaar iets wat het zou kunnen zijnDe tering. Ik ben geen moer opgeschoten
Soepjurk ja dat zei ik jaquote:Op woensdag 23 november 2011 14:37 schreef Muis006 het volgende:
Ja die onderste is een beetje te Bijjet Jones (en dat is geen compliment).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |