quote:
Pics!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ben aan het klooien met een bh
No wayquote:
Het is een super multiway maar ik moet alle ways even ontdekkenquote:(hoe kan je trouwens klooien met een BH?)
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics!
(hoe kan je trouwens klooien met een BH?)
Strapless?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
No way
[..]
Het is een super multiway maar ik moet alle ways even ontdekken
Voor zover ik kan beoordelen; een bh die je nooit meer uit doet als je hem eindelijk aan hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is in godsnaam een super multiway.
Maar ik heb er wel iets aan, heb ze allemaal al gehad nuquote:En das niet de foto die we bedoelen
Nee, en die zonder bandjes op onder heeft een onderband aan de voorkant die er niet op de de bovenste rij op staatquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zeg plaatje 2 van bovenmaar ze kloppen idd niet met die van onder of wel? Het is niet zo als je het bovenste plaatje kiest op het plaatje er precies onder staat hoe de bandjes op je rug moeten?
Ik lijk er een rollade van als ik hem doe zoals daarquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Plaatje 1 en 6 onder lijkt me echt heul niet fijn zitten
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, en die zonder bandjes op onder heeft een onderband aan de voorkant die er niet op de de bovenste rij op staat
Hogere wiskunde dit
Waarom koopt je zo'n ingewikkelde kut-BH danquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lijk er een rollade van als ik hem doe zoals daarMaar als je je buikband dan iets hoger doet is je strapless steviger
Ja, zet em op je hoofd en ga toplessquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan nog wel meer ways bedenken trouwens
Sowieso leek hij heul niet zo ingewikkeldquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Waarom koopt je zo'n ingewikkelde kut-BH dan
Neehee, gewoon bandjes in je nek en dan niet zoals boven-2 maar de bandjes naar de buitenkant laten lopenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, zet em op je hoofd en ga topless
bij 1 en 6 onder kruist ie achter en die banden lopen naar voor toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Buikband?
Wat heb je in godsnaam gekocht?
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso leek hij heul niet zo ingewikkeld![]()
En als je hem snapt is het handig met verschillende truitjes/jurkjes EN hij zit lekker en is mooi
Zit er dan een extra sluitstuk bij dan? Want die gekruiste bandjes zijn niet de standaard overdeschouder-bandjes toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij 1 en 6 onder kruist ie achter en die banden lopen naar voor toch?op je buik dan toch?
Ik niet, en alles ook in doorzichtige bandjes erbij dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou mezelf wurgen in zo'n ding en binnen 1 week zou ik alle bijbehorende attributen/bandjes al kwijt zijn
Ja, en extra lange dikke band, waarvan ik eerst dacht dat het de gewone achterband was maar dan moet je maat 130C hebben denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit er dan een extra sluitstuk bij dan? Want die gekruiste bandjes zijn niet de standaard overdeschouder-bandjes toch?
Da's wel handigquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik niet, en alles ook in doorzichtige bandjes erbij dus
Ben er echt blij mee nu ik hem snapEn er zit een zakje bij voor de bandjes enzow
Uit te breiden naar 260Cquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en extra lange dikke band, waarvan ik eerst dacht dat het de gewone achterband was maar dan moet je maat 130C hebben denk ik
Jaaaaaaaaaaaa, voor als je zwanger bent, kan ie over je buikquote:
Ja ja ja jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
Nu ben je ook gewoon een geek hoor, met je high-tech BH
Over de buik en tevens als opvangcup als je vliezen brekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, voor als je zwanger bent, kan ie over je buik
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Over de buik en tevens als opvangcup als je vliezen breken
Morgenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zit zelfs strapless echt goed
Is het al bijna zomer?
quote:
Ook al denk je morgen als je opstaat dat het eiks te koud is; niets van aantrekken, want de zon gaat keihard schijnen morgen, echt heul wel waarquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zomerjurkjes weer van zolder haalt
Feli met je nieuwe klantquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
Eerste echte nieuwe klant is binnen
De op een dag gecombineerde overstap(pen) Essent > Nuon, KPN > Ziggo, ZK > FBTO, strippenkaart > OV-chip-shit is een afrader. Een mensch wordt er suicidaal van. En het is vast ook niet goed voor je huwelijk, hoewel ik daar dan weer niet veel van gemerkt heb.
De dag is voorbij en ik kan eindelijk aan het werk.
Ja ja ja ja, morgen een longontsteking door jou zeker?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook al denk je morgen als je opstaat dat het eiks te koud is; niets van aantrekken, want de zon gaat keihard schijnen morgen, echt heul wel waar![]()
Nah, wel incubatietijd meerekenen; zal wrs. ergens na volgende week wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja ja, morgen een longontsteking door jou zeker?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nah, wel incubatietijd meerekenen; zal wrs. ergens na volgende week worden![]()
Nee hoor, doe morgen maar gewoon de thermoslip en thermohemd aan
Fijn van de klant!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef ElisaB het volgende:
Eerste echte nieuwe klant is binnen
De op een dag gecombineerde overstap(pen) Essent > Nuon, KPN > Ziggo, ZK > FBTO, strippenkaart > OV-chip-shit is een afrader. Een mensch wordt er suicidaal van. En het is vast ook niet goed voor je huwelijk, hoewel ik daar dan weer niet veel van gemerkt heb.
De dag is voorbij en ik kan eindelijk aan het werk.
Ik heb ook geen thermospul; mijn vriendin koopt altijd thermoleggings bij de Action.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen thermospulMaar ik doe ook geen jurkjes aan nee, heb alleen zomerjurkjes
Wat doe je volgend jaar wel een keer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn van de klant!En ik heb respect voor je, dat doe ik ergens volgend jaar misschien wel een keer
Ik wil het ook, bij mijn werk is het 's ochtends 16-18 graden en das niet fijn als je stil zitquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen thermospul; mijn vriendin koopt altijd thermoleggings bij de Action.
Had ik vanmiddag ook graag willen hebben toen ik door de stad liep
alles uitzoeken en overstappenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat doe je volgend jaar wel een keer?
Dank je en nee, ik ben het nog niet vergeten. Maar dat komt nog wel; ik heb het verbindingsprobleem sofar opgelost en ga in de kerstvakantie de Cat6-kabels wel door de hut sleuren. Voor nu is het primaquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli met je nieuwe klant![]()
![]()
Is nu alle afsluit/overstap/whatever-ellende vergeten?
Ja, ik was best een beetje opgetogenquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Fijn van de klant!En ik heb respect voor je, dat doe ik ergens volgend jaar misschien wel een keer
Bij ons ist 's ochtends idd ook eerst echt koud, dus ook maar naar de Action om een thermolegging.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil het ook, bij mijn werk is het 's ochtends 16-18 graden en das niet fijn als je stil zit
Wij kunnen per februari over voor stroom....binnenkort maar es gaan kijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
alles uitzoeken en overstappen
daaromquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij ons ist 's ochtends idd ook eerst echt koud, dus ook maar naar de Action om een thermolegging.
Kost ook nog es niets daar
ik zit ook ergens vast voor stroom jaquote:Wij kunnen per februari over voor stroom....binnenkort maar es gaan kijken.
Al zijn we ooit es eerder overgestapt naar Oxxio (![]()
![]()
) en daar hebben we destijds drama's mee gehad.
Dat toen zo'n schoolverlatertje hier aan de deur kwam van Nuon en vertelde dat zij de overstap zouden regelen, heb ik em bijna naar binnen getrokken op de bank neergezet![]()
Sindsdien dus nooit meer gezeik gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |