Wat denk je zelf als hij ook een ruggenprik mocht hebben?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:06 schreef swarmahoer het volgende:
waar zit dat ding dan in zn lichaam
Dat dacht ik al als de optie ruggenprik voorbij komtquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee dat mocht ie niet maar dat stond wel als optie bij mensen die het al eens gehad hebben.
Maar t zit bij zijn kont.
Je weet toch wel waarom iemand zijn kont zit? Inderdaad tussen rug en ballen dokter Bibber,quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:21 schreef swarmahoer het volgende:
Ja daar weet ik toch niks van laysa :p
Zit t bij zn rug of bij zn ballen? Wel klote in elk geval
Dit doen ze bij een fistel:quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:29 schreef Mikkie het volgende:
Laat me raden: ze gaan nu een reepje huid weghalen, want er was een haartje naar binnen gegroeid?
Ziekenhuizen zijn per definitie nooit leuk!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is dus het tweede wat DK poste
Ik ga toch maar vast richting ziekenhuis want hier thuis heb ik ook geen rust..
En ik vind het zo ironisch dat jullie twee degene zijn die veel sterkte en alles wensen, want het stelt eik niks voor
Sterkte.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is dus het tweede wat DK poste
Ik ga toch maar vast richting ziekenhuis want hier thuis heb ik ook geen rust..
En ik vind het zo ironisch dat jullie twee degene zijn die veel sterkte en alles wensen, want het stelt eik niks voor
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij is alweer terug, ze zouden me bellen
Alles is goed gegaanhij heeft al eten op.
Dat is fijn! Mooi dat ie al gegeten heeft dan is ie ook niet misselijk van de narcose.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij is alweer terug, ze zouden me bellen
Alles is goed gegaanhij heeft al eten op.
Gaat ie zeggen als ik weg ben hequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:09 schreef IrishBastard het volgende:
Kennelijk morfine gehad bij de ok, maar verder niet echt pijn. Kan ook prima zitten in bed, en op een stoel een beetje scheef
Morgen spoelinstructie en ze wilden eventueel thuishulp daarvoor, maar het komt met ons beiden vast goed
Valt allemaal mee dus
Ook leuke zustertjes hier trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die rechter is hetNu had ie zijn haar los en van dat langere haar
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
The fuck zit jij die chirurg voor te zoeken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die rechter is hetNu had ie zijn haar los en van dat langere haar
![]()
![]()
Dat is meestal niet de chirurg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Degene die je ophaalde? dat was wel een mooi vrouwtje
Dacht ik al, die houdt zich met andere dingen bezigquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is meestal niet de chirurg.
Aha, dat valt mij nog wel mee eigenlijk. Beter goed spoelen dan over een paar weken terug met een infectie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:56 schreef IrishBastard het volgende:
Nee een ander. Volgens de verpleegster is het een week of twee spoelen en volgens mij een week of drie voor herstel ofzo
Zo gelijk even het geluid van mijn laptop getest.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
wtfmoment vd daghttp://www.flabber.nl/lin(...)riereclame-ooit-9780
Eens! En met een week of anderhalf voel ik er vast niet veel meer vanquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dat valt mij nog wel mee eigenlijk. Beter goed spoelen dan over een paar weken terug met een infectie.
Is hij binnen? Mooi apparaat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo gelijk even het geluid van mijn laptop getest.![]()
Goed geluid voor een laptop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |