abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104735712
quote:
13s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef Pochamapan het volgende:
Ik ben al 31 jaar een agent
Gecondoleerd.
pi_104736143
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

Gecondoleerd.
Kansloze sjonnie ben je ook :')
pi_104736186
quote:
13s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:45 schreef Pochamapan het volgende:
Ik ben al 31 jaar een agent bij de rijksoverheid en ik kan je zeggen dat de boetes nooit voor NIETS worden uitgedeeld. :s)
Voor niets doen misschien :D
  woensdag 23 november 2011 @ 21:17:26 #94
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_104736435
Kan ik deze week weer biefstuk eten.
Bedankt TS
Groet M.Rutte
pi_104736436
quote:
13s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:13 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kansloze sjonnie ben je ook :')
Zegt iemand met een figuur uit Sesamstraat in zn UI.
  woensdag 23 november 2011 @ 21:21:29 #96
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104736728
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 01:20 schreef Saarbarbaar het volgende:
En hoeveel moet je nou betalen TS, of heb je dat al vermeld? En ik had laatst ook boete; fietsen in een winkelstraat (was er 2 meter in, meteen van de fiets gehaald :') ) --> 40 euro + 6 euro administratiekosten (wtf, alsof dat zoveel tijd kost, paupers :r ). Dus eens met de klacht, ze mogen wel eens terechte boetes gaan uitdelen, voor scootmobilisten die iedereen voor de voeten rijden :(
Het is een klacht dat jij ze niet ziet. Niet dat jij er een boete voor hebt gekregen.

Ik snap dat echt niet, ik mijn leven nog nooit een boete gekregen (behalve een voor openbare dronkenschap terwijl ik niet drink :D :? :') :') ) Te hard rijden rijden doe je bewust of je bent een gevaar op de weg, spiegels heb je om in te kijken en alles wat achter je zit ben je al eens voorbij gereden.. :|W
pi_104736736
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:17 schreef kvbeurden het volgende:

[..]

Zegt iemand met een figuur uit Sesamstraat in zn UI.
Geen Sesamstraat hier en ben het volledig met hem eens. Kansloze Sjonnie.
  woensdag 23 november 2011 @ 21:23:44 #98
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104736895
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

pi_104737487
Nee continue op je snelheidsmeter kijken omdat je niet een km/u te hard mag rijden is echt heeeeeel veilig :Y

Veiliger dan 110 rijden op een kaarsrechte 3 baansweg waar per 10km 1 afrit zit ( De a4 tussen leiden en schiphol) Je word daar verdomme nog van de weg geduwd als je 110 rijdt in de rechterbaan :')
pi_104737600
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:31 schreef Yreal het volgende:
Nee continue op je snelheidsmeter kijken omdat je niet een km/u te hard mag rijden is echt heeeeeel veilig :Y

Veiliger dan 110 rijden op een kaarsrechte 3 baansweg waar per 10km 1 afrit zit ( De a4 tussen leiden en schiphol) Je word daar verdomme nog van de weg geduwd als je 110 rijdt in de rechterbaan :')
Gelukkig kun je geen boete krijgen voor 1 km te hard op je snelheidsmeter rijden, dus dat zit wel goed :Y
pi_104737622
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Feyenoord Rotterdam
pi_104737803
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Gelukkig kun je geen boete krijgen voor 1 km te hard op je snelheidsmeter rijden, dus dat zit wel goed :Y
110 rijden op de a4 is net zo ongevaarlijk als er 130 rijden. En je mag er maar 100 ;(
pi_104738175
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:13 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Je snapt wel dat juist types als jij ervoor gezorgd hebben dat er die 6 euro bij gekomen is?
Jij beseft niet dat het gewoon geldklopperij is?
Dat de boetes verhoogd worden komt natuurlijk ook door types zoals mij.

Uhuh...
pi_104738892
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:41 schreef Opaas het volgende:

[..]

Uhuh...
Die zes euro gaan naar het justitieel incassobureau, die daar hun kosten voor het verwerken van de boetes, maar vooral alle juridische procedures die van die grappenmakers als jij tegen hen beginnen van betalen.

De boete zelf gaat naar de overheid.
pi_104739269
Ik rijd vrijwel altijd te hard en nog nooit boete gehad.

pi_104741000
Wat ze wel eens mogen doen is het volgende.

Het flitsen over laten aan machine's en agenten lekker agenten werk laten doen. In het verkeer meerijden en dan onveilige situatie's bestraffen met boete's zoals kleven :r.

Maar bovenal de agent zelf een dingen laten beslissen naar zijn eigen inzicht. Als hij denkt dat een waarschuwing genoeg is, dan is een waarschuwing genoeg. Als hij denkt dat je 3 boete's nodig hebt voor elke overtreding die je maakte dan ben je de lul. Dat knullige gedoe met boetequota heeft zoveel slechts gedaan voor de gezag van de agente. Hierdoor gingen ze boete's waar ze zelf niet achter konden staan en tsjah verzin maar iets slechter voor gezag dan zoiets.
pi_104742515
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:52 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Die zes euro gaan naar het justitieel incassobureau, die daar hun kosten voor het verwerken van de boetes, maar vooral alle juridische procedures die van die grappenmakers als jij tegen hen beginnen van betalen.

De boete zelf gaat naar de overheid.
Grappenmaker?
Sinds wanneer moet je ja en amen knikken als je een boete krijgt?
Allejezus zeg.
Het is verdomme je goed recht om een foto aan te vragen als je het discutabel vindt.
Als dat het geval is dan vraag ik gewoon een foto aan.
pi_104742630
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:42 schreef Opaas het volgende:

[..]

Grappenmaker?
Allejezus zeg.
Het is verdomme je goed recht om een foto aan te vragen als je het discutabel vindt.
Ga er mee naar de Hoge Raad, dat is je goed recht :Y
pi_104743277
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:42 schreef Opaas het volgende:

[..]

Grappenmaker?
Allejezus zeg.
Ik vind dat ze die foto's sowieso maar gewoon mee moeten sturen, of iig online beschikbaar maken ofzo. De kosten zijn denk ik minder dan dat ze die voor iedereen die ze wil handmatig op te sturen.
pi_104744409
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 22:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik vind dat ze die foto's sowieso maar gewoon mee moeten sturen, of iig online beschikbaar maken ofzo. De kosten zijn denk ik minder dan dat ze die voor iedereen die ze wil handmatig op te sturen.
Mee eens. Net zoals in Duitsland.
pi_104744843
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:17 schreef Kandijfijn het volgende:
Dat kansloze gejank over boete's altijd :'). 5 gecorrigeerd te hard is in de praktijk 10 km te hard. Wanneer is een boete dan wel terecht? Wanneer je 130 rijdt waar je 80 mag?
Toch niet zo moeilijk. Een boete is terecht wanneer je met je gedrag een gevaarlijke situatie veroorzaakt. Als ik de OP lees heb ik dat idee nou niet bepaald, zoals vele automobilisten.
Je zou je kunnen afvragen of deze boete ook was uitgeschreven als het geen flitser betrof, maar een politie-auto welke achter de TS reed. Durf er wel geld op te zetten dat er dan geen bon geschreven was.
  woensdag 23 november 2011 @ 23:29:33 #112
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104744887
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:31 schreef Yreal het volgende:

Daar staat 80% van de tijd toch file
  woensdag 23 november 2011 @ 23:31:22 #113
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104744964
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:28 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Toch niet zo moeilijk. Een boete is terecht wanneer je met je gedrag een gevaarlijke situatie veroorzaakt. Als ik de OP lees heb ik dat idee nou niet bepaald, zoals vele automobilisten.
Je zou je kunnen afvragen of deze boete ook was uitgeschreven als het geen flitser betrof, maar een politie-auto welke achter de TS reed. Durf er wel geld op te zetten dat er dan geen bon geschreven was.
Nee. Als je de boete hebt gekregen omdat je de wet hebt overtreden heb je hem terrecht gekregen, of je er nu mee eens bent of niet.

En als er een daadwerkerlijk een diender achter ts z'n golf zat kreeg ie vast ook nog wel een boete voor iets anders..
pi_104744988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:28 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Meer verschillen in snelheden tussen automobilisten zorgt voor snellere filevorming en minder veilige algehele verkeerssituatie.

Daarom is een boete terecht.
pi_104745043
Laatst kon ik een keertje uitslapen en daarom had ik geen bezoekerskaartje neergelegd in mijn auto. Om 11u werd ik wakker en wilde het kaartje er alsnog inleggen, maar toen zat er al een boete onder m'n ruitenwisser.
Kaartje van de dag ervoor lag er gewoon nog ;( ik was gewoon een half uur te laat met wakkerworden :(

70,- excl. 6,- admin. kosten.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_104745075
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:31 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nee. Als je de boete hebt gekregen omdat je de wet hebt overtreden heb je hem terrecht gekregen, of je er nu mee eens bent of niet.

En als er een daadwerkerlijk een diender achter ts z'n golf zat kreeg ie vast ook nog wel een boete voor iets anders..
Ja, oke, maar dat is puur omdat ie een Golf rijdt. Die worden al bijna beboet zodra ze de auto starten..
pi_104745126
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:31 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Meer verschillen in snelheden tussen automobilisten zorgt voor snellere filevorming en minder veilige algehele verkeerssituatie.

Daarom is een boete terecht.
Mooi, kunnen we dan de automobilisten die onder de max. toegestane snelheid rijden ook voortaan op de bon slingeren. Die zorgen tenslotte voor filevorming en een minder veilige algehele verkeerssituatie..
pi_104745382
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 21:41 schreef Opaas het volgende:

[..]

Uhuh...
Van de week voor de zoveelste maal gezien dat de boetes pure geldklopperij zijn. Op de A12 heb je een stuk van ruim 5km waar 90 km/uur geldt ivm wegwerkzaamheden. Nu zijn wegwerkzaamheden een van de weinige redenen dat ik mij op de snelweg aan de maximum snelheid houdt en als je dan ziet hoeveel mensen gewoon met 120 km/uur door blijven kachelen...Nou zal mij dat verder een rotzorg wezen, maar een km na de wegwerkzaamheden staat meneer de flitsnazi te flitsen. Als je dan zo begaan bent met de verkeersveiligheid dan sla je daarmee echt volledig de plank mis.
pi_104746122
Mensen die de maximum snelheid aanhouden :')
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_104746532
quote:
99s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die de maximum snelheid aanhouden :')
Sja, ik gun de wegwerkers nou eenmaal een veilige werkplek. Is tenslotte een van de weinige keren dat ik o.a. mijn belastinggeld nuttig uitgegeven zie worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')