juggernaut is toch niet goed. Ik kill ze 8 van de 10x voordat ze ook maar 1 kill gemaakt hebben. Zo niet dan na 2 killsquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:25 schreef rickyszz het volgende:
Klote zooi heb ik een keer voor het eerst een juggernaut in m'n carepackage maakt die kutvijand van mij af
Die juggernaut waar je de LMG krijgt is toch wel lekker hoor. Die met riot shield kan ook wel tof zijn als je domination speelt. Lekker vlaggetjes cappen zonder dat je makkelijk neer kan worden geschotenquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
juggernaut is toch niet goed. Ik kill ze 8 van de 10x voordat ze ook maar 1 kill gemaakt hebben. Zo niet dan na 2 kills
Sowieso juggernaut in free for all is het fijnste wat kan op een grote map. Laatst 30-2 mee gehaaldquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Die juggernaut waar je de LMG krijgt is toch wel lekker hoor. Die met riot shield kan ook wel tof zijn als je domination speelt. Lekker vlaggetjes cappen zonder dat je makkelijk neer kan worden geschoten
Niks met moraalridders te maken, maar meer met niveau en dan bedoel ik niet je CoD niveauquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:42 schreef GlenSpey het volgende:
Moraalridders hier opeenszelf lopen jullie ook te huilen als het een paar potjes kut gaat, dus laat mij lekker kankeren
lees: "kijk mij 77-8 spelen"quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:06 schreef poker4lifee het volgende:
hmm ging wel oke stond 55-2 met domi eindig ik alsnog 77-8. kut spel ook.
niet echt, dan had ik wel wat betere scores gepost. Irriteerde me gewoon aan die gasten die me met hun stealthbomber killden. ohja en van die vage noobtube/rocketlaunch wapens.quote:
Support teams zijn ook fucking irri in DOMquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet echt, dan had ik wel wat betere scores gepost. Irriteerde me gewoon aan die gasten die me met hun stealthbomber killden. ohja en van die vage noobtube/rocketlaunch wapens.
Nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
MW3: verkocht
BF3: gekocht
Missie geslaagd.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
MW3: verkocht
BF3: gekocht
Missie geslaagd.
okquote:
Haha volgens mij heb jij deze TT gemaakt, of niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:54 schreef Godtje het volgende:
Kan die daar zeiken over Gay Camo's
Kan de TT ook wel weer veranderd.
Jij bent een proquote:Op donderdag 24 november 2011 17:54 schreef GlenSpey het volgende:
Gatverdamme, heb deze hele middag alleen nog maar kankermannetjes in de teams gehad die 5 kills maken en 40 keer doodgaan. In welke lobby ik ook kom. Waarom kunnen die kankernoobs niet es een keer een ander spel gaan spelen
Ben je echt zo stom? Of dronken?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha volgens mij heb jij deze TT gemaakt, of niet?
En toch heeft hij een hogere k/d dan al die anderen in dit topic.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij bent een pro
Waarom geeft iedereen hier een reactie op stoma?
Geen 1 spel werkt bij hem en het ligt nooit aan ze eigen
K/D boeit geen flikker in bijna alle modes.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En toch heeft hij een hogere k/d dan al die anderen in dit topic.
dat zeggen alle mensen met een laag k/dquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
K/D boeit geen flikker in bijna alle modes.
Precies. Het is niet zo dat, in TDM, de meeste gespeelde mode, je wint door zoveel mogelijk kills te maken en zo weinig mogelijk dood te gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
TDM en FFA. Dat was hetquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Precies. Het is niet zo dat, in TDM, de meeste gespeelde mode, je wint door zoveel mogelijk kills te maken en zo weinig mogelijk dood te gaan.
Oke, en toen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat zeggen alle mensen met een laag k/d
Het woordje "bijna" is blijkbaar lastig?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Precies. Het is niet zo dat, in TDM, de meeste gespeelde mode, je wint door zoveel mogelijk kills te maken en zo weinig mogelijk dood te gaan.
met riot shield is nog beter dan die met lmg. als je met akimbo fmg in ze rug schiet zijn ze dood voordat ze omgedraaid zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Die juggernaut waar je de LMG krijgt is toch wel lekker hoor. Die met riot shield kan ook wel tof zijn als je domination speelt. Lekker vlaggetjes cappen zonder dat je makkelijk neer kan worden geschoten
AK74 + Silencer en Kickquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat voor wapen setups hebben jullie op dit moment?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:34 schreef bianconeri het volgende:
Mulitiplayer van COD MW 3 is de slechtste ooit en gaat daarmee verder op MW2.
Waar het trouwens een complete kopie van is.
Het is zo'n standaard mp, gewoon dom klein mapje drop een paar gekken erin en laat ze maar schieten. Met belachelijke UAV shit en zo.
Graphics stellen ook niet veel voor, vage witte doek erom lijkt wel.
Grote mislukking dus, in elk geval MP.
Doeiquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:34 schreef bianconeri het volgende:
Mulitiplayer van COD MW 3 is de slechtste ooit en gaat daarmee verder op MW2.
Waar het trouwens een complete kopie van is.
Het is zo'n standaard mp, gewoon dom klein mapje drop een paar gekken erin en laat ze maar schieten. Met belachelijke UAV shit en zo.
Graphics stellen ook niet veel voor, vage witte doek erom lijkt wel.
Grote mislukking dus, in elk geval MP.
K/D ratio is dan ook alleen voor stats hoeren, en pro's. Die zitten er wel genoeg hierquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |